וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לאלבה לפני מכבי תל אביב, ניצחון דרמטי לאנדולו אפס במשחק העונה בטורקיה

יריבת מכבי תל אביב בחמישי הופתעה עם 72:71 אצל גוטינגן, מוליכת היורוליג נזקקה לסל ניצחון של שיין לארקין בהארכה כדי לגבור 80:82 על קרשיאקה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

ארבעה ימים לפני המפגש עם מכבי תל אביב ביורוליג, הפסידה היום (ראשון) אלבה ברלין 72:71 לגוטינגן במסגרת המחזור ה-14 בליגה הגרמנית. זהו הפסדה השלישי העונה של הקבוצה של אאיטו רנסס בליגה, והיא במקום השלישי במרחק של ארבעה ניצחונות ומשחק חסר מבאיירן מינכן מוליכה את הטבלה.

האורחת מעיר הבירה פתחה טוב את המשחק והוליכה 15:21 בתום הרבע הראשון אך המארחת השתלטה על המשחק ברבעים השני והשלישי וגם רבע הגנתי טוב של אלבה במהלכו ספגה רק 13 נקודות לא עזר, ובסיום גוטינגן מהמקום העשירי חגגה ניצחון דרמטי על קבוצת היורוליג, שהפסידה גם במחזור האחרון במפעל האירופי לולנסיה ותגיע למשחק מול מכבי תל אביב עם שני הפסדים רצופים בכל המסגרות.

* בטורקיה, משחק העונה בין הראשונה אנדולו אפס לשנייה קרשיאקה הסתיים בניצחון דרמטי של מוליכת היורוליג, 80:82 אחרי הארכה. באופן לא מפתיע, גיבור הניצחון היה שיין לארקין הבלתי נלאה, שתחילה כפה הארכה 21 שניות לתום הזמן החוקי, וקינח עם סל ניצחון על הבאזר של ההארכה. הוא סיים את המשחק עם 21 נקודות ו-4 ריבאונדים, ובזכותו אנדולו פתחה פער של שני משחקים על קרשיאקה המפתיעה, עם מאזן 1:14 בליגה.

אאיטו רנסס מאמן אלבה ברלין. GettyImages
אלבה תגיע לחוצה למפגש עם מכבי תל אביב. אאיטו רנסס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully