וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: וילדסחוט זוכה לעדיפות, איביץ' מתלבט בין שכטר לאופואדו

ארד ישמש כקפטן בהיעדרו של לביא המוצהב, אותו יחליף פוקס בהרכב. שכטר היה טוב במשחקים האחרונים, אבל הניגרי עשוי לחזור לחוד הצהובים כדי ללחוץ את בלמי היריבה (ב', 20:15, ספורט 5)

מחזור 17הסתיים06/01/2020
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (60)
  • ווילדסחוט (62)
  • עוואד (88)
4:3
  • (14) ריקן
  • (48) גולסה
  • (69) כהן
  • (90) כהן
מכבי תל אביב
עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל לקראת משחק העונה

מכבי חיפה

תכונה רבה בצד הירוק לקראת משחק העונה מחר (שני, 20:15, ספורט 5). מכבי חיפה השלימה את הכנותיה, כאשר עושה רושם שמרקו בלבול גיבש את ההרכב שלו. ז'אנדו פוקס יפתח במרכז הקישור בהיעדרו של נטע לביא הפצוע ויאניק וילדסחוט זוכה לעדיפה קלה על פני סינטאיהו סלליך. "כולם דרוכים מאוד", העיד שחקן בקבוצה. "אנחנו מבינים את המשקל של המשחק הזה. ברור לנו גם שהקהל בהתרגשות מהמשחק ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח את המשחק". עופרי ארד יענוד מחר את סרט הקפטן בחסרונו של לביא. הקפטן השני הוא עאיד חבשי, אך הוא לא צפוי לפתוח ולכן ארד יהיה הקפטן.

אוהדי הקבוצה מתכננים מחר תצוגת עידוד מושקעת מאוד לקראת המשחק, תצוגה שתכלול דגל פריסה וכן אפקטים נוספים. בקבוצה מקווים וביקשו מהאוהדים שלא לכלול אמצעי פירוטכניקה, שכן אין רצון לקבל עונשים דומים לאלו שקיבלו שתי הקבוצות התל אביביות בעקבות הדרבי ביניהן, שבו הודלקו אבוקות ונזרקו רימוני עשן.

יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
נראה ששוב יקבל את הקרדיט. יאניק וילדסחוט/סוכנות ג'יני

מכבי תל אביב

לקראת משחק העונה מחר מול מכבי חיפה, התלבטות גדולה במכבי תל אביב אם לשמור על ההרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים או לעשות לפחות שינוי אחד, כאשר צ'יקו אופואדו יעלה ב-11. מצד אחד, המאמן ולאדן איביץ' מעריך מאוד את השחקנים שפתחו בשני הניצחונות האחרונים בליגה על בני יהודה והפועל כפר סבא, וביניהם איתי שכטר שהיה טוב בשני המשחקים האלה ואפילו כבש שער נהדר מול כפר סבא. מצד שני, אופואדו יותר מטריד ומציק להגנות היריב ומאמן מכבי תל אביב שוקל לתת לו להתחיל את המשחק כדי להפעיל לחץ גדול על בלמי מכבי חיפה. נראה שההחלטה בעניין תתקבל רק מחר.

באשר לדור מיכה, נראה כי איביץ' שוב יילך עם אבי ריקן בקישור, בשל התרומה הגדולה יותר מצדו למשחק הטקטי ההגנתי. במכבי תל אביב מקווים שההיעדרות של נטע לביא, אותו מעריכים מאוד בקרית שלום, תהיה משמעותית עבור מכבי חיפה במרכז השדה.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
משחק הלחץ שלו יזכה אותו במקום בהרכב? צ'יקו אופואדו/לירון מולדובן

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-161 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:65 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 47 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-25 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 16 ניצחונות צהובים ועוד שמונה תוצאות תיקו.

* ניצחון ביתי על מכבי תל אביב? את זה הירוקים לא עשו מאז דצמבר 2012, אז ויאם עמאשה דחק בדקה ה-80 וקבע 0:1 בקרית אליעזר. מכבי חיפה אירחה עוד 12 פעמים מאז ורשמה שישה הפסדים ושש תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה ללא הפסד ב-12 המחזורים האחרונים. רצף דומה היה לה בעונה שעברה כשמרקו בלבול הגיע, אבל רצף ארוך יותר לא היה מאז 13 המשחקים באמצע עונת 2012/13, ביניהם אותו ניצחון ביתי אחרון על מכבי תל אביב.

* מכבי תל אביב מחזיקה בהגנה הטובה בליגה, ובפער עצום, עם ספיגה אחת ב-16 מחזורים עד כה. מולה ניצבת הפעם ההתקפה הטובה בליגה, עם 34 שערי זכות ש-12 מהם הגיעו ברבע השעה האחרונה - פי שניים מהבאות אחריה (מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד עם שישה שערים בדקות 75-90).

* מכבי תל אביב היא היחידה עם מאזן חוץ מושלם העונה וסך הכול סופרת 29 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז בית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018. אם לא תפסיד הפעם, היא תשווה את שיא הליגה של מכבי חיפה (30 משחקים בין השנים 1993 ל-1995).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully