וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נדחתה בשבוע ההחלטה על עתידו של אורוש ניקוליץ'

3.1.2020 / 7:31

הצהובים עוד לא החליטו אם הקשר ינותח או שמא יוכל לחזור לאימונים. אם יעבור ניתוח, ייתכן שיוקפא ויצורף שחקן זר אחר במקומו. וגם: הקאמבק של דור פרץ מתקרב, ומה המסר של איביץ' לשחקנים לקראת משחק העונה?

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

מכבי תל אביב ושחקנה אורוש ניקוליץ' עדיין לא החליטו האם השחקן ייצא לניתוח או שהוא יכול לחזור להתאמן עם הקבוצה. בתחילת השבוע הסתיים פרק זמן של שבועיים שהוקצב לקשר הסרבי כדי שניתן יהיה להחליט אם הוא חייב ניתוח שיגמור לו את העונה, או שהוא יכול לחזור להתאמן. ניקוליץ' קיבל שתי זריקות וכאמור ההחלטה היתה צריכה להתקבל השבוע, אבל בימים האחרונים הוחלט להמתין עוד שבוע בדיוק, מאחר שהשחקן קיבל סוג נוסף של טיפול ובמכבי הבינו שצריך להמתין עוד שבוע כדי לבחון את תגובת גופו.

אם ניקוליץ' ייצא לניתוח בסופו של דבר, תעלה על הפרק האופציה להקפיאו ולהביא שחקן זר אחר במקומו אבל לכך עוד תידרש ההסכמה של הבעלים מיטש גולדהאר. כך או אחרת, החלטה סופית בעניינו תתקבל רק עוד שבוע.

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
הסחבת נמשכת. ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

בתוך כך מגביר דור פרץ את האימונים שלו ואם לא יקרה משהו בלתי מתוכנן, יוכל הקשר לחזור בקרוב לסגל. במכבי תל אביב מחשיבים את החזרה של פרץ אחרי שלושה חודשי היעדרות כחיזוק הקבוצה בחלון של ינואר.

אתמול (חמישי) נהנו השחקנים מיום מנוחה והיום יחלו בהכנות למשחק מול מכבי חיפה. המאמן ולאדן איביץ מדגיש לשחקנים שעם כל הלחץ של משחק עונה, מדובר בסופו של דבר באותן שלוש נקודות שמקבלים גם אם מנצחים קבוצת תחתית.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב קיבלה הקלה ותארח את באר שבע בנתניה, הרדיוס של מכבי תל אביב נשאר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully