וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' לקראת מכבי חיפה: "אני לא מרגיש לחץ מיוחד"

5.1.2020 / 15:41

מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק העונה: "מה שחשוב מבחינתי זה שלוש הנקודות". על היריבה: "יש להם שחקנים איכותיים". אבי ריקן: "עוד משחק ליגה"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

מכבי תל אביב תגיע מחר (שני) למבחן הכי גדול שלה העונה עד כה, כשתתארח אצל מכבי חיפה (20:15, ספורט 5). האלופה חזרה לעצמה אחרי ההדחה המשפילה מגביע המדינה עם 0:3 על בני יהודה ו-0:4 על הפועל כפר סבא, וכעת ולאדן איביץ' ושחקניו רוצים לנצח את השנייה בטבלה ולפתוח פער של שש נקודות מיריבתה המושבעת.

תחילה התייחס איביץ' למצבו הבריאותי של מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט: "לפני שאדבר על המשחק אני רוצה להביע תמיכה בקולגה שלי רוני אוואט שעבר ניתוח, ואני מאחל לו שיהיה בריא".

על המשחק אמר איביץ': "אנחנו מתכוננים למשחק גדול שאמור להיות מהנה לכולם. כל משחק ננצח דרך השכל. בכדורגל אתה עשוי להיות מופתע בכל משחק. שתי הקבוצות יתכוננו למשחק, ואנחנו יודעים פחות או יותר איך הם ישחקו, אבל תמיד יש הפתעות. מבחינתי כמאמן מה שחשוב מחר זה להשיג את הניצחון ואת שלוש הנקודות. לפני משחק כזה לא צריך לדבר הרבה, אני לא מרגיש לחץ מיוחד".

על ההבדלים בין מכבי חיפה של העונה לעומת שנה שעברה: "הם שיפרו את הסגל שלהם, יש להם הרבה שחקנים איכותיים. יש להם מאמן שנמצא בקבוצה יותר משנה, וזה חשוב. זה עזר להם להשיג את התוצאות שהשיגו עד כה העונה. הם בטוח קבוצה הרבה יותר טובה העונה מאשר בעונה שעברה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון
מבחן גדול. ולאדן איביץ'/ניב אהרונסון

על ניהול הסגל הארוך: "זו עונה ארוכה וכרגע כשאנחנו במסגרת אחת, קורה מצב ששחקנים נותרים בצד ולא משחקים ואני זה שצריך לקבל החלטה לגבי מי יהיו ב-11 הפותחים. זה לא קל עבורי לקבל החלטה ולהשאיר שחקנים שנראים טוב בחוץ, אבל זו המציאות ואלה החיים. הם שחקנים מקצוענים, זה לא כתוב בחוזה שהם מוכרחים לפתוח בהרכב. אני עושה כמיטב יכולתי לפני משחק כדי למצוא את השחקנים המתאימים ביותר לפתוח בהרכב לפני כל משחק".

על דור פרץ הפצוע: "אנחנו בקשר איתו ועם הרופאים ומקווים לקבל בשורות טובות ושהוא יחזור כמה שיותר מהר".

אבי ריקן שיתף גפ הוא בנוגע לתחושות לפני המשחק: "ההרגשה טובה, אנחנו מגיעים מהמקום הראשון כשאנחנו יודעים שיריבה היא קבוצה חזקה. אנחנו באים לנצח מחר. מבחינת טקטית זה יהיה אתגר לשתי הקבוצות. עשרים הדקות הראשונות יהיו מכריעות, כל קבוצה תבדוק את יריבתה. בסמי עופר תמיד כיף לשחק".

על ההצלחה בחוץ יותר מאשר בבית: "קשה להסביר למה איבדנו נקודות דווקא בבית, אבל בלומפליד הוא חשוב מאוד עבורנו. אין הבדל מבחינתנו בית משחק בית למשחק חוץ, אנחנו באים לנצח בכל משחק". על חשיבות תוצאת המשחק מחר להמשך העונה: "אני לא חושב שהמשחק מחר יכריע את גורל האליפות. זה משחק משמעותי, אבל זה עוד משחק ליגה".

עוד בוואלה!

מגיעים לשיא: מכבי חיפה יכולה לאבד שיא בן 25 שנה במשחק העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully