וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה מתכננים תצוגת עידוד, ז'אנדו פוקס יחליף את נטע לביא

5.1.2020 / 10:04

האוהדים הירוקים בטירוף לקראת מכבי תל אביב (ב', 20:15). בהנהלה ביקשו מהם לא לכלול אמצעי פירוטכניקה. גם דולב חזיזה חוזר ל-11

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

במכבי חיפה סופרים את השעות לקראת משחק העונה מחר (ב', 20:15) מול מכבי תל אביב האלופה. אוהדי הקבוצה מתכננים מחר תצוגת עידוד מושקעת מאוד לקראת המשחק, תצוגה שתכלול דגל פריסה וכן אפקטים נוספים. בקבוצה מקווים וביקשו מהאוהדים שלא לכלול אמצעי פירוטכניקה, שכן אין רצון לקבל עונשים דומים לאלו שקיבלו שתי הקבוצות התל אביביות בעקבות הדרבי ביניהן, שבו הודלקו אבוקות ונזרקו רימוני עשן.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
יחזור להרכב במשחק הגדול. דולב חזיזה/סוכנות ג'יני

בצד המקצועי, היום ישלימו בחיפה את ההכנות כאשר עושה רושם שמרקו בלבול ימשיך באותה שיטה כמו המשחקים האחרונים, כאשר ההתלבטות היחידה היא בין יאניק וילדסחוט לסינטאיהו סלליך. דולב חזיזה ישוב להרכב, כאשר ז'אנדו פוקס יפתח בקישור האחורי במקום נטע לביא המוצהב. היום יפרסם מרקו בלבול את הסגל, אך ההערכה שלראשונה מזה זמן רב גם ירדן שועה וגם מוחמד עוואד יהיו על הספסל ויאפשרו אופציות התקפיות.

בעניין אחר, חלוצה לשעבר של חיפה שון וייסמן דיבר לאתר הרשמי של המועדון והביע אופטימיות: "אני חושב שמכבי חיפה של השנה יכולה ותעשה את זה במשחק ביום שני. אני כמובן אעודד מאוסטריה".

אוהדי מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מתכננים תצוגת עידוד. אוהדי מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully