וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בלבול מתלבט בין וילדסחוט לסלליך, שועה חוזר לסגל

3.1.2020 / 12:05

מכבי חיפה תחזור להתאמן בשבת לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב (ב', 20:15). ז'אנדו פוקס יחליף בקישור האחורי את נטע לביא המושעה. שחקן: "יש דריכות שלא היתה שנים, התחושות דומות לגמר הגביע"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

שחקני מכבי חיפה זכו ליום חופש ומחר (שבת) הם יחזרו לאימונים וישלימו הכנות לקראת המשחק הגדול מול מכבי תל אביב ביום שני (20:15). מי שצפוי לחזור לסגל הוא ירדן שועה, כאשר גם מוחמד עוואד יהיה בסגל ולראשונה זה זמן רב למרקו בלבול צפויות להיות אופציות התקפיות בכירות על הספסל.

שחקן מכבי חיפה, עופרי ארד מול דור מיכה, מכבי תל אביב. דני מרון
ינקמו על ה-1:0 מהסיבוב הראשון? עופרי ארד מול דור מיכה/דני מרון

ההתלבטות העיקרית של בלבול היא בין סינטאיהו סלליך לבין יאניק וילדסחוט. ז'אנדו פוקס יפתח בעמדת הקשר האחורי במקומו של נטע לביא המורחק. פוקס וצ'ארון שרי חזרו אמש לישראל אחרי יומיים של חופשת מולדת וגם הם זמינים לרשות בלבול. השניים ביקשו מההנהלה לצאת ליומיים של חופשה לרגל חגי הנצרות ומחר יחזרו להתאמן כרגיל.

"יש דריכות שלא הייתה הרבה שנים", טוען שחקן בקבוצה, "לא היינו פה רובנו בגמר הגביע נגד מכבי תל אביב, אבל מספרים שהתחושות דומות ואפילו חזקות יותר עכשיו. כולם מבינים שזה משחק שהקהל שלנו מחכה לו הרבה שנים".

כל הכרטיסים למשחק כידוע נמכרו, כשבחיפה מקווים שכלל המנויים יגיעו כדי שהאיצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. כ-4,000 אוהדים של מכבי תל אביב יגיעו כחלק מההסכם שנחתם בין המועדונים, במסגרתו אוהדי חיפה קיבלו יותר כרטיסים במשחק הראשון של העונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully