וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם עקיצה לרונאלדו ותור של מאות אוהדים: זלאטן איברהימוביץ' הוצג במילאן

הכוכב בן ה-38 גילה ש"היו לי יותר הצעות עכשיו מאשר לפני עשור", התעקש ש"לא איבדתי את התשוקה", וטען: רונאלדו לא הטוב בעולם

צילום: רויטרס

זלאטן איברהימוביץ' חזר למילאן, ואיתו חזר גם השואו המוכר. היום (שישי) הוצג הכוכב השבדי במדים החדשים-ישנים של הרוסונרי, וכהרגלו סיפק פנינים במסיבת העיתונאים.

"זלאטן, כאן באיטליה תצטרך להתמודד עם הכדורגלן הטוב בעולם כיום. אתה מוכן לאתגר הזה?", נשאל על ידי אחד העיתונאים והשיב בעקיצה מחויכת: "מסי כבר חתם בקבוצה מהסרייה A ולא עדכנו אותי?"

על פי "גאזטה דלו ספורט", זלאטן רוצה לערוך את הופעת הבכורה המחודשת בקבוצה כמה שיותר מהר ומעדיף לשחק נגד סמפדוריה ביום שני, אולם מילאן עשויה לדחות את משחק הקאמבק במעט, ולשתפו לראשונה רק במשחק הגביע נגד ספאל ב-15 בינואר.

כך נראה התור להיכנס למסיבת העיתונאים החגיגית

כך או כך, זלאטן נשמע נחוש ונרגש לקראת האתגר החדש. "פאולו מאלדיני התקשר אליי מיד אחרי המשחק האחרון שלי בארצות הברית, אבל הוא לא היחיד. מסתבר שבגיל 38 היו לי יותר הצעות מאשר בגיל 28", גילה. "החלטתי לקחת את הזמן ולמצוא את המקום שיביא לי הכי הרבה אדרנלין. מילאן היא הבית שלי, וכשעזבתי אותה ב-2012 זה קרה ללא הסכמתי".

זלאטן התעקש שעדיין יש לו מה לתרום, גם בגילו המתקדם. "עוד לא איבדתי את התשוקה, זה בטוח. מילאן נשארה אותה מילאן, למרות ההישגים הפחות מרשימים. אי אפשר לשנות את ההיסטוריה, וזה תמיד היה מועדון ענק. אני רוצה לתת 100 אחוז מעצמי, ואם לא הייתי מאמין שאני יכול, לא הייתי פה. אני אוהב עבודה קשה יותר מכל אחד אחר. לפעמים אני סובל מזה, כי אני מצפה לאותה רמת מחויבות ותשוקה גם מחבריי לקבוצה, ולפעמים זה יותר מדי. הכי חשוב כולם יתנו את המקסימום".

עוד בוואלה!

השאגה האחרונה: מה זלאטן יכול לתרום למילאן בגילו המתקדם?

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' מילאן עם פאולו מאלדיני זבונימיר בובאן. רויטרס
ושוב איתכם. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully