וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.1: צ'לסי וטוטנהאם נאבקות על קוליבאלי, יונייטד רוצה את נלסון סמדו

הלונדוניות חושקות בבלם שצפוי לעזוב את נאפולי, הבלוז גם מנסים לעשות מחטף מברצלונה על דני אולמו. ריאל מדריד בעקבות צעירי ליל

צילום: רויטרס

העברות

* דילן ברון, בלמה של גנט הבלגית, חתם ל-4.5 שנים בשורות מץ הצרפתית. סכום ההעברה נע בין 4 ל-4.5 מיליון יורו.

* סטארינג'ה פאבלוביץ', המגן בן ה-18 של פרטיזן בלגרד, חתם לחמש שנים בשורות מונאקו. המועדון הצרפתי הודיע על העסקה של המגן, שיושאל עד תום העונה לפרטיזן ויצטרף לצרפתים בקיץ.

* אקס יובנטוס, אינטר וסאות'המפטון, החלוץ הארגטינאי דני אוסבלדו, חזר מפרישה אחרי שלוש שנים וחתם לעונה אחת בבאנפילד.

שמועות

* בגרמניה מדווחים שארסנל פתחה במגעים עם ג'רום בואטנג בלמה של באיירן מינכן. הבווארים יסכימו למכור אותו תמורת 15 מיליון יורו.

* ב"סקיי" האנגלי מדווחים שצ'לסי הציעה לליון 34 מיליון ליש"ט עבור מוסא דמבלה הסקורר הצרפתי, אבל נדחתה על ידי הצרפתים שרוצים להשאיר את החלוץ לפחות עד סוף העונה.

* בברזיל מדווחים ששתי הענקיות הארגנטינאיות בוקה ג'וניורס וריבר פלייט מעוניינות בטיאגו נבס קשר קרוזיירו, שירדה לליגה השנייה.

* ב"דיילי סטאר" טוענים שצ'לסי וטוטנהאם הלונדוניות מנהלות מאבק על קאלידו קוליבאלי בלמה המצוין של נאפולי.

* על פי "מארקה", ריאל מדריד מנסה להחתים לא פחות משלושה משחקני ליל: החלוץ ויקטור אוסימן, הקשר בובקארי סומארה והמגן גבריאל. בראהים דיאס ומריאנו עשויים לעשות את הדרך ההפוכה ולעזוב את הסנטיאגו ברנבאו.

* על פי "ספורט" הקטלאני, מנצ'סטר יונייטד מנסה להחתים את נלסון סמדו כבר בחלון הקרוב. השדים האדומים כבר פנו בנושא לסוכנו של המגן, ז'ורזה מנדש.

* עוד דיווח ב"ספורט" הקטלאני: צ'לסי מתחרה עם ברצלונה על החתמת דני אולמו מדינמו זאגרב. סוכנו של הקשר הכישרוני כבר אישר את המגעים עם ברצלונה, אולם פרנק למפארד "מאוהב באולמו" ומתכנן מחטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully