וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.1: זלאטן חתם רשמית במילאן, קולוסבסקי חתם ביובנטוס

החלוץ השבדי יוצג ביום שישי, בן ארצו בן ה-19 נרכש ב-35 מיליון יורו וימשיך כמושאל בפארמה. פרין חזר לגנואה, המרדף אחרי אריקסן מתגבר, שמועות חדשות על ניימאר וברצלונה, קלופ סימן בלם חדש

צילום: רויטרס

בווידאו: אימון פתוח של ריאל מדריד

העברות

* מילאן הודיעה רשמית על חתימתו של זלאטן איברהימוביץ' על חוזה עד לסיום העונה. השבדי בן ה-38 יוצג מחר במסיבת עיתונאים חגיגית.

* יובנטוס השלימה את רכישתו של דיאן קולוסבסקי מאטאלנטה תמורת 35 מיליון יורו פלוס 9 מיליון של בונוסים. "אני מאוד שמח, 2020 לא יכלה להתחיל בצורה טובה יותר", אמר שחקן הכנף השבדי בן ה-19 לאחר שחתם עד יוני 2024. הוא יסיים את העונה הנוכחית בפארמה, במדיה יש לו ארבעה שערים ושבעה בישולים העונה כמושאל.

* גנואה החזירה את השוער מתיאה פרין (27) בהשאלה מהאלופה יובנטוס והחתימה גם את הקשר השוויצרי ואלון בהראמי (34) שהיה ללא קבוצה.

* גרנאדה החזירה לשורותיה את המגן הימני דימיטרי פולקייה הצרפתי (26) שמגיע הפעם כמושאל מווטפורד עד לסיום העונה.

* אוסאסונה החתימה את המגן השמאלי טוני לאטו כמושאל מוולנסיה עד לסיום העונה, לאחר שפ.ס.וו איינדהובן ויתרה עליו אחרי חצי עונת השאלה.

* המגן השמאלי הארגנטינאי אמיליאנו אינסואה (30) עזב את שטוטגרט וחתם בלוס אנג'לס גלקסי מליגת ה-MLS.

* ארסנל הודיעה כי החלוץ הצעיר אדי אנקטיה המושאל מהתותחנים ללידס מליגת הצ'מפיונשיפ באנגליה, לא יסיים את העונה באלנד רואד. בריסטול סיטי, שמשחקת אף היא בליגת המשנה, כשהסיבה העיקרית להעברה היא מיעוט הדקות לו זכה אנקטיה בלידס.

* הקשר הקולומביאני חורחה קרסקאל (21) נרכש על ידי ריבר פלייט מקרפטי לבוב האוקראינית ב-2.5 מיליון יורו, אחרי ששיחק אצל הארגנטינאים כמושאל בשנה האחרונה.

שמועות

* נמשך המו"מ בין ליברפול לסביליה על מעבר של דייגו קרלוס מהקבוצה האנדלוסית לאלופת אירופה. הבלם הברזילאי הגיע לסביליה לפני חצי שנה בלבד תמורת 15 מיליון יורו שעשו דרכם לנאנט. אם ליברפול אכן תרכוש אותו, היא תצטרך להיפרד מסכום שנע סביב 70 מיליון יורו.

* כריסטיאן אריקסן ממשיך להיות אחד המלפפונים הלוהטים של ינואר. הדיווחים מהיום: מלבד מנצ'סטר יונייטד שמפלרטטת איתו כבר זמן רב, גם אינטר ופריס סן ז'רמן מגבירות את המאמצים לצרפו. הדני יסיים את חוזהו בטוטנהאם בקיץ ומעבר שלו בינואר יהיה זול יחסית.

* אפרופו טוטנהאם, ז'וזה מוריניו רוצה לצרף מגן ימני חדש וסימן את ריקרדו פריירה. הפורטוגלי של לסטר סיטי יעלה לא פחות מ-30 מיליון ליש"ט.

* על פי "אקספרס ספורט", פרנק למפארד יקבל 150 מיליון ליש"ט לרכש בחלון הנוכחי. ווילפריד זאהה נמצא גבוה ברשימת הרכש של הבלוז.

דייגו קרלוס, שחקן סביליה. GettyImages
הציוות המושלם לוירג'יל ואן דייק? דייגו קרלוס/GettyImages

* השמועות על חזרה אפשרית של ניימאר לברצלונה שוב צצות ועולות. הבוקר פורסם ב"ספורט" כי הברזילאי שלא מרגיש בנוח בפריס סן ז'רמן מעוניין לשוב לקאמפ נואו בקיץ, כשמאז הפציעה שהשביתה אותו למספר שבועות התרחק עוד יותר מהאלופה הצרפתית. גם ב"מונדו דפורטיבו" נטען שהעסקה עשויה לצאת לפועל בקיץ ונעסק בה בהרחבה.

* ב"מונדו דפורטיבו" מסבירים: ניימאר מעומד שוב לברצלונה כי הקבוצה חייבת כוכב גדול לימים שאחרי מסי. בקבוצה מבינים שיהיה קשה להביא את קיליאן אמבפה או את הארי קיין, וגם כוכבי ברצלונה רוצים שהברזילאי יגיע. עם זאת, "ניימאר משחק משחק כפול", טוענים ב"מונדו", "מצד אחד נוח לו לקבל אהבה מברצלונה ולהצטלם עם מסי וסוארס בחג המולד, מצד שני מקורבים אליו טוענים ב'ל'אקיפ' הצרפתי ש'אם לפריס סן ז'רמן תהיה עונה גדולה ואם היא תתקדם יפה בליגת האלופות, יש סיכוי טוב שהוא ירצה להמשיך'" עוד מדווחים ב "ל'אקיפ" ש"ניימאר פיתח ברית חדשה עם אמבפה, כשהם יודעים שביחד הם יכולים להרוס כל יריב".

* על פי "אס", התכנית של ברצלונה היא לא לרכוש את דני אולמו בחלון הנוכחי, כי אם בקיץ. במועדון אישרו את העניין בקשר דינמו זאגרב, המבוקש בין היתר גם במנצ'סטר סיטי. הקרואטים ידרשו 40 מיליון יורו עבורו.

* נאפולי ואייאקס עשויות לנסות לפנות לטוטנהאם בנוגע ליאן ורטונגן, שיסיים בקיץ את חוזהו.

* מארסיי ואסטון וילה שוקלות לפנות לטרבזונספור בנוגע לדניאל סטארדיג'.

* לאחר הניצחון על מנצ'סטר יונייטד, הבהיר מאמן ארסנל מיקל ארטטה: גרניט ג'אקה יישאר.

* באיטליה טוענים כי מרקוס אלונסו עשוי להתאחד בקרוב עם אנטוניו קונטה, שאימן אותו בתקופתו בצ'לסי, והיום מעוניין בשירותיו באינטר. גם פיורנטינה צויינה כמי שמעוניינת בקיצוני הספרדי.

* סדריק בקאמבו שמשחק כיום בקבוצת בייג'ינג גואן בליגה הסינית, מעוניין על פי השמועות לחזור לאירופה כשולנסיה ואתלטיקו מדריד מועמדות לקלוט את שחקנה לשעבר של ויאריאל.

* מזה זמן מה מדווח באיטליה כי אמרה ג'אן לא מרוצה ממעמדו ביובנטוס ועשוי לעזוב בקרוב. שחקנה של נבחרת גרמניה קושר כמי שעשוי לעבור לאנגליה, כשמנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמי שתשמח מאוד להנחית אצלה את השחקן. גם ליברפול עוקבת בעניין.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
שוב אותן שמועות. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully