וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול על מכבי תל אביב: "לקבל שער אחד ב-16 משחקים זה מדהים"

5.1.2020 / 14:50

מאמן מכבי חיפה מתכונן למפגש הגדול, מחמיא לאלופה וטוען: "השחקנים שלנו מראים נחישות ומוטיבציה אחרת. כשאנחנו טובים אנחנו בדרך כלל מנצחים". שרי: "זו אחת הקבוצות הכי טובות ששיחקתי בהן בקריירה שלי"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

אחד המשחקים הכי מאכזבים שהיו העונה לאוהדי מכבי חיפה הוא המשחק שבו הירוקים הפסידו 1:0 למכבי תל אביב בסיבוב הקודם. מחר (שני, 20:15) הקבוצה של מרקו בלבול מארחת את מכבי תל אביב ומקבלת הזדמנות לא רק לנקום ביריבתה, אלא לנצח ולהשתוות אליה עם אותו מספר נקודות בפסגה. ז'אנדו פוקס צפוי להחליף בקישור האחורי את נטע לביא המוצהב. גם דולב חזיזה יחזור להרכב.

בלבול התייחס לחשיבות המשחק: "משחק חשוב מאוד, מרגישים את התכונה באימונים ואת הרצון של השחקנים להגיע מוכנים למשחק. יהיה משחק חזק, פוגשים את האלופה שכבר הוכיחה שהיא טובה, עם סגל מצוין. נהיה חייבים להיות מאוד מרוכזים כדי להשאיר את הנקודות אצלנו בבית.

"אני שמח שחזרנו למאבקי הצמרת. גם בבאר שבע, וגם בדרבי, כיף להיות שותף למשחקים גדולים. אבל מבחינתנו זה שלוש נקודות. נעשה הכנה טקטית טובה, נצטרך להיות ביום טוב, כי כשאנחנו טובים אנחנו בדרך כלל מנצחים".

על חסרונו של נטע לביא: "נטע שחקן מצוין שעשה התקדמות גדולה, הוא הקפטן שלנו, אבל יש לנו סגל עמוק, וכל מי שייכנס לעמדה שלו יעשה את המקסימום. הקפטן יהיה עופרי ארד, מנהיג שקט, שחקן בית".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משחק העונה שלו. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

האם המשחק יכריע את גורל האליפות? "אליפות לא מוכרעת בתחילת הסיבוב השני, יש עוד הרבה משחקים והרבה קבוצות טובות. זה משחק גדול, אבל רק על שלוש נקודות. מה שחשוב זה שנשחק טוב, שנהיה במוטביציה, שנהיה טובים גם בהגנה וגם בהתקפה, כמו שאנחנו עושים בשנה האחרונה.

מי הקבוצה הכי טובה בארץ? בלבול: "אני לא צריך להגיד מי יותר טובה ומי פחות טובה. אנחנו צריכים לשחק בסגנון שלנו ולנצח, פחות חשוב מי יותר טובה ומי פחות טובה. אנחנו רואים את יחס השערים שלהם שהוא מדהים - לקבל שער אחד ב-16 משחקים זה מדהים. לנו יש ממוצע שערים גבוה, שזה גם נתון מדהים. אם אנחנו רוצים לנצח, נהיה חייבים להבקיע שערים.

"לעניין המנטלי תהיה משמעות גדולה. כמובן שלטקטיקה תהיה משמעות, גם לפיזיות, ואנחנו נבוא מוכנים בכל התחומים. השחקנים מראים נחישות, מראים מוטיבציה אחרת, הם יודעים לקראת מה הם הולכים.

"היו לי הרבה משחקים גדולים. בשבוע שעבר המשחק נגד קרית שמונה היה גדול. הדרבי היה גדול. במכבי חיפה כל משחק הוא חשוב. תמיד אני בטירוף, תמיד רוצה לנצח, וגם מחר נבוא באותה גישה.

"יש למכבי תל אביב שחקנם מעולים בהרבה עמדות, אבל אנחנו נצטרך לשחק את המשחק שלנו, להיות חדים ומרוכזים, נצטרך יום מושלם כדי לנצח אותם, לסגור אותם, ולכבוש מולם".

עוד בוואלה!

"בגיל 13 הייתי מנקה בתים עם אמא שלי": שון וייסמן בראיון לפודקאסט "הפודיום"

לכתבה המלאה

צ'ארון שרי התייחס גם הוא למשחק: "אני חושב שיהיה משחק טוב מחר. שתי קבוצות שרוצות לשחק כדורגל. יש להם עונה טובה, אבל גם לנו יש, וגם אנחנו רוצים לנצח. שמעתי הרבה מהאנשים מסביב למועדון על המשחק, אבל בתוך הקבוצה אנחנו לא מדברים על זה, אלא רק על מה אנחנו צריכים לעשות בו".

שרי, שעבר לא מעט קבוצות בחייו, טוען: "זו אחת הקבוצות הכי טובות ששיחקתי בהן בקריירה שלי, קבוצה צעירה ומוכשרת, ואני חושב שהשנה יש לנו סיכוי טוב".

דעיכה בכושר? "אולי לא כבשתי שערים במשחקים האחרונים, אבל למעשה במשחקים האחרונים שיחקתי יותר טוב. צריך לבחון מה אני עושה על הדשא, לא רק במספר השערים. אחרי כמה משחקים יריבים יודעים מה האיכויות שלי ולשמור עליי עם הרבה שחקנים אבל יש עוד שחקנים טובים בקבוצה".

על חשיבות המשחק: "אם ננצח נשתווה בנקודות למכבי תל אביב, אבל לא נהיה אלופים. וגם אם נפסיד, העונה עוד ארוכה. ויש עוד קבוצות טובות שנצטרך לשחק מולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully