וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע נפרדים: "מאור מליקסון הבין שלא יוכל לשחק כמו בעבר"

2.1.2020 / 7:15

גם חלק מהשחקנים לא ידע על הפרישה, וחשב כי מסיבת העיתונאים נועדה כדי לבשר על כניסתו של אסי רחמים לפוליטיקה או על חזרתו של ג'ון אוגו: "מאור לא יכול היה להשלים עם זה שהוא לא יכול לתת את המקסימום"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

שחקנים בודדים בהפועל באר שבע ידעו אתמול (רביעי) בבוקר על ההחלטה של מאור מליקסון לפרוש. בדומה לעיתונאים שחיפשו מידע ברגע שהפועל באר שבע הודיעה כי תקיים אחר הצהריים מסיבת עיתונאים בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים, גם השחקנים ניסו להבין על מה מדובר וההשערות שלהם כללו הודעות על כך שהמנכ"ל אסי רחמים עובר לפוליטיקה ושג'ון אוגו חוזר לקבוצה.

כשנודע בצהריים כי ההתכנסות באיצטדיון טרנר תהיה לרגל ההחלטה של מליקסון לפרוש, נזכרו כולם בשבוע וחצי הקשים שעברו עליו מאז המשחק מול מ.ס. אשדוד בגביע המדינה. הקפטן סבל מכאבים עזים בחלק העליון של הירך, בקרבת המקום בו הוא נותח, ואחרי כל אימון ומאמץ גופני הרגיש קושי רב להתאושש. "מאור לא יכול היה להשלים עם זה שהוא לא יכול לתת את המקסימום", סיפר אמש אחד מחבריו לקבוצה שדווקא כן ידע על פרישתו המתקרבת. "מאור הבין שאם הוא יישאר הוא יסבול מכאבים חזקים בכל פעם שישחק, וגם הבין שלא יוכל לשחק כפי שעשה בעבר".

מליקסון לא נסע מטרנר למתקן האימונים הסמוך לאיצטדיון בסיום מסיבת העיתונאים שלו ולמעשה לא ראה את השחקנים לאחר ההתרגשות הגדולה. בהפועל באר שבע העדיפו אתמול שלא להתייחס לשאלת עתידו, שכן רוצים במועדון לשמוע תחילה מה הוא רוצה לעשות ומתי. למליקסון, נציין, יש תעודת מאמן.

מי שאגב פרסם היום הודעה בעקבות הפרישה של מליקסון הוא מאור בוזגלו, לו היו יחסים מתוחים עם מליקסון בחודשים המשותפים האחרונים שלהם. בוזגלו כתב: "עברנו לא מעט יחד, רגעים שמחים, הישגים מטורפים וגם רגעים פחות טובים אבל זכיתי לשחק איתך וזה יום לא פשוט עבור הכדורגל הישראלי, אין עוד הרבה שחקנים יצירתיים כמוך והשארת חותם ענק ואני בטוח שתצליח היכן שלא תלך. בהצלחה מאור

בקבוצה החלו בהכנות למשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון וכפי שפורסם כאן שלשום, זה יקרה ללא שוערה הראשון ארנסטס שטקוס. אמש התברר כי זה סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ויחמיץ לפחות משחק אחד, אולי גם שניים, כשאוהד לויטה יתפוס את מקומו. הבוקר הודיעו במועדון: "בעקבות חבלה בירך בוצעה לארנסטס שטקוס בדיקת אולטרא סאונד, אשר הדגימה פגיעה שרירית. השוער ייעדר מן המשחק הקרוב ויטופל על ידי הצוות הרפואי והפיסיולוגי של המועדון". בן ביטון וניב זריהן התלוננו באימון אתמול על רגישות בשריר, אולם בבאר שבע מעריכים כי יהיו כשירים ליום ראשון. מיגל ויטור ולואי טהא מתאמנים כרגיל וגם הם חוזרים לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully