וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון שיחק 22 דקות, סלטיק הפסידה באולד פירם

הישראלי שותף כמחליף בהפסד 2:1 לריינג'רס, שחגגה ניצחון ראשון בסלטיק פארק מאז אוקטובר 2010 וצימקה את הפער מהמוליכה לשתי נקודות בלבד. הפסד לאופיר מרציאנו והיברניאן

מתוך אתר בורוסיה דורטמונד

בווידאו: ארלינג הולאנד בבורוסיה דורטמונד

ניר ביטון שיחק היום (ראשון) 22 דקות כמחליף, כאשר סלטיק הפסידה אולד פירם ביתי לראשונה מאז אוקטובר 2010 - 2:1 לריינג'רס בקרב הפסגה של הליגה הסקוטית. הניצחון היוקרתי הזה צימק את הפער לשתי נקודות, כאשר לריינג'רס המדורגת שנייה עדיין משחק חסר.

ניקולה קאטיץ' שחקן ריינג'רס נוגח לרשת סלטיק. GettyImages
שער הניצחון. ניקולה קאטיץ' נוגח לרשת/GettyImages

הקבוצה של סטיבן ג'רארד הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל דווקא סלטיק קיבלה את ההזדמנות הראשונה להוביל. משיכת חולצה ברחבה זיכתה את האלופה בפנדל, אלא שאלן מקגרגור הדף את הבעיטה של ריאן כריסטי בדקה ה-33. שלוש דקות לאחר מכן היה זה ריאן קנט שבעט לקורה ופנימה והעניק לאורחת יתרון, אבל סלטיק חזרה עם שער מקרי כאשר בעיטה של קאלום מקגרגור פגעה בחברו אודסון אדואר ונעצרה ברשת בדקה ה-41.

למרות זאת, העליונות של ריינג'רס באה לידי ביטוי עם קרן של הקרואטי בורנה בארישיץ' ונגיחה של בן ארצו ניקולה קאטיץ' בדקה ה-56, שהתבררה גם כשער הניצחון. ביטון נכנס ולא הצליח יחד עם חבריו להשיג את השוויון, כשגם צהוב שני של אלפרדו מורלוס בגלל התחזות בתוספת הזמן לא השפיע על התוצאה. הפסד ליגה שני העונה לסלטיק, אצלה חאתם עבד אלחמיד עדיין פצוע.

* עוד במחזור ה-21 בסקוטלנד: אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן שהפסידה 2:0 בחוץ לליבינגסטון ואיבדה לטובתה את המקום החמישי. ג'ון גאת'רי כבש אחרי בלגן בכדור קרן בדקה ה-62 והשלים צמד מול השוער הישראלי בדקה ה-77.

סטיבן ג'רארד מאמן ריינג'רס חוגג עם בורנה בארישיץ'. רויטרס
הרגע הכי גדול שלו עד כה כמאמן. סטיבן ג'רארד עם בורנה בארישיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully