וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאה של ינואר: דורטמונד רכשה את הולאנד תמורת 20 מיליון יורו

ילד הפלא של זלצבורג (19), שכבש 8 שערים בליגת האלופות, חתם ל-4 וחצי שנים בקבוצה הגרמנית שהקדימה את יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד: "כבר מחכה לשחק לעיני 80,000 אוהדים". יוכל לשחק בליגת האלופות עם קבוצתו השנייה

מתוך אתר בורוסיה דורטמונד

רכש ענק לבורוסיה דורטמונד. הקבוצה הגרמנית הודיעה היום (ראשון) על רכישתו של ילד הפלא של זלצבורג, ארלינג הולאנד הנפלא, תמורת 20 מיליון יורו. החלוץ בן ה-19 חתם לארבע וחצי שנים ויחזק את החוד של הקבוצה לצידם של מרקו רויס, מריו גצה ופאקו אלקאסר.

ב-22 משחקים העונה בכל המסגרות, הולאנד סיפק 28 שערים, חמישה בישולים וחמישה שלושערים. הפריצה הגדולה שלו לתודעה הגיעה בליגת האלופות, שם הוא כבש לא פחות משמונה שערים בשלב הבתים למרות שקבוצתו הודחה ולא העפילה לשמינית הגמר. אלא שלמרות ששיחק כבר עם זלצבורג, על פי החוקים החדשים הולאנד יוכל לשחק גם עם דורטמונד בשמינית הגמר, שם הוא יפגוש עם חבריו החדשים את פריס סן ז'רמן של אמבפה וניימאר. הולאנד קושר מוקדם יותר עם קבוצות כמו ר.ב לייפציג, יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד, אך בחר בקבוצה הגרמנית היומרנית שעל פי הדיווחים תשלם לו שכר של בסביבות 180 אלף יורו בשבוע.

"על אף הצעות מקבוצות גדולות בכל רחבי אירופה, הולאנד בחר בנו", התמוגגו בדורטמונד. החלוץ עצמו, שהתרשם מהמועדון בימים האחרונים, אמר: "ניהלתי שיחות קדחתניות עם הקבוצה, ההנהלה והצוות המקצועי. מהרגע הראשון הרגשתי שלכאן אני רוצה לעבור. אני כבר משתוקק לשחק. יש בדורטמונד אווירה מדהימה עם 80 אלף אוהדים בכל משחקי בית, אני כבר רוצה לחוש את זה".

פלייר שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. מתוך הטוויטר של בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
הפצצה של ינואר. ארלינג הולאנד בדורטמונד/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של בורוסיה דורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully