וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ליניקר: "אני עדיין משוכנע שארסנל מסוגלת להישאר בליגה"

כדורגלן העבר עקץ את התותחנים, שנמצאים שש נקודות מעל הקו האדום, אחרי ההפסד לצ'לסי. אברהם: "ז'ורז'יניו שינה את המשחק"

אתר מילאן

צ'לסי ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את ארסנל במשחק במסגרת המחזור ה-20 בפרמיירליג. התותחנים הובילו בזכות שער של פייר אמריק אובמיאנג (13), אבל טעות גדולה של ברנד לנו הובילה לשער של ז'ורז'יניו (83) וטמי אברהם השלים את המהפך. התותחנים עם הפסד ביתי רביעי ברציפות בכל המסגרות, דבר שלא קרה להם מאז דצמבר 1959 ונראה שהם במאבקי ההישרדות העונה. צ'לסי, מנגד, השיגה ניצחון ראשון מול ארסנל אחרי שפיגרה נגד במחצית. בנוסף, צ'לסי היא הראשונה שמשיגה חמישה ניצחונות מול ארסנל באצטדיון האמירויות.

כובש שער הניצחון של צ'לסי טמי אברהם אמר אחרי המשחק: "אני נותן קרדיט לחברים שלי ולז'ורז'יניו. ארסנל שלטה בכדור בקישור במחצית הראשונה, אבל ז'ורז'יניו נכנס ושינה את המשחק לחלוטין. הוא הרים אותנו כקבוצה והמחצית השנייה הייתה טובה מאוד. ידעתי שזה עניין של זמן עד שאכבוש נגד קבוצה מהטופ 6 ולשמחתי זה הגיע היום".

ז'ורז'יניו, שאולי היה צריך לספוג כרטיס צהוב שני ולהיות מורחק אחרי עבירה על מתאו גנדוזי בדקה ה-77 ובסוף נשאר וכבש אחרי הטעות הגדולה של לנו, אמר: "בעשר הדקות הראשונות של המשחק היינו רכים מדי, אז אמרו לי לדחוף את החברים קדימה. אני חושב ששינינו את המשחק". על האדום שהיה צריך לספוג אמר האיטלקי: "זו לא הייתה אשמתי. מגע בכדורגל הוא משהו נורמלי, זו הייתה עבירה אבל לא יותר מזה".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר: "היינו רעים מאוד ב-30 הדקות הראשונות, חסרי אנרגיות, עצבניים. זה היה בדיוק ההפך מהמשחק שלנו מול טוטנהאם, נתנו לארסנל לעשות מה שהיא רוצה. ביצענו שינוי מוקדם, הרגשתי שהייתי חייב לעשות אותו ובמחצית השנייה שלטנו. אחרי 10 דקות היה ברור שארסנל ראתה אותנו נגד טוטנהאם והתאימה את עצמה, היא שלטה ולנו חסר איזון במשחק. החילוף הוסיף לנו עוד שחקן בקישור ונתן לנו דחיפות".

כשנשאל מה אמר לשחקניו במחצית אמר האנגלי: "אפשר לקבל מסירה לא מדויקת, אבל אי אפשר לקבל לאות כזאת בדרבי לונדוני. אמרנו לשחקנים בדיוק את מה שרצינו. השיפור במחצית השנייה לא היה בגלל טקטיקה כזו או אחרת, אלא בעיקר רוח ותשוקה. עדיין לא התאוששתי מההפסד לסאות'המפטון בבוקסינג דיי. במשחקים הבאים שלנו בבית נעשה הכול כדי לשנות את הדברים. אנחנו עדיין במקום הרביעי וצריכים להישאר מרוכזים".

כדורגלן העבר גארי ליניקר כתב בטוויטר: "הפסד, אבל היו כמה סימנים חיוביים לארסנל תחת ארטטה. אני עדיין משוכנע שהם יישארו".

אלכסנדר לקאזט ארסנל מאוכזב. רויטרס
לקאזט אחרי עוד תצוגת נפל/רויטרס

מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר אחרי המשחק: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה ומהצורה בה ספגנו את השערים ומהתזמון שלהם כמובן. אני מרוצה מהרבה דברים אחרים שראיתי. אני מרוצה מהרבה דברים שעבדנו עליהם באימונים וקרו במשחק. אני מאוכזב מההפסד כמובן. היינו צריכים לשמור על הרמה שלנו לאורך יותר זמן מול יריבה פיזית מאוד כמו צ'לסי. אנחנו חייבים להתקדם. ב-0:1 התגוננו נמוך מאוד, נמוך יותר ממה שרציתי. אני לא יכול לחשוב על מצבים ברורים שהיו לצ'לסי לפני השערים שלה. קבלת ההחלטות הייתה לא נכונה ונענשנו על זה".

כשנשאל האם לדעתו ז'ורז'יניו היה צריך לספוג אדום אמר ארטטה: "מבחינתי זה היה ברור, זה הכול, אבל זה עניין של השופט. אני מאשים את הקבוצה שלי, אנחנו אחראים על כל מה שמשתבש במגרש". על הטעות של ברנד לנו אמר המאמן: "הוא יהיה קצת מדוכא. כשטעות כזו עולה לקבוצה בנקודות זה קשה. אנחנו צריכים להרים אותו. הוא עשה עבודה נהדרת מאז שהוא הצטרף למועדון ואנחנו חייבים לכבד את זה ולנסות להחזיר לו את הביטחון".

על גרניט ג'אקה והרצון שלו לעבור להרטה ברלין אמר ארטטה: "הוא שיחק בבורנמות', היה טוב מאוד ומחויב מאוד, היה לו משחק טוב מאוד. אחרי המשחק הוא חלה. היה לו חום והוא לא הרגיש טוב, ביומיים האחרונים הוא היה במיטה ולכן הוא נותר מחוץ לסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully