וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח, צ'לסי עם מהפך דרמטי בדרבי

אגוארו ודה בראונה קבעו 0:2 מול שפילד יונייטד, לה נפסל שער בצורה מפוקפקת. גווארדיולה הגיע ל-100 ניצחונות פרמיירליג. ז'ורז'יניו (83) ואברהם (87) העניקו לבלוז 1:2 בחוץ על ארסנל

רויטרס

משחקי חג המולד בפרמיירליג נמשכו היום (ראשון) עם סיומו של המחזור ה-20, כאשר צ'לסי ביצעה מהפך בדרבי הלונדוני וניצחה 1:2 בחוץ את ארסנל המסובכת ומנצ'סטר סיטי התאוששה עם 0:2 ביתי על שפילד יונייטד. האלופה שבדרך ליברפול ניצחה 0:1 את וולבס, וגם שם הייתה שערוריית VAR (ראו ידיעה נפרדת).

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
סיים יפה, אבל נבדל של מילימטרים גזל ממנו את השער. ליס מוסה/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - שפילד יונייטד 0:2

אליפות שלישית ברציפות כבר לא תהיה למנצ'סטר סיטי העונה, אבל לפחות היא חזרה לנצח. זה לא היה קל, וכמו ליברפול גם היא קיבלה עזרה מה-VAR עם פסילה גבולית לשער של שפילד יונייטד, אבל בסופו של דבר קווין דה בראונה העביר הילוך ועשה את ההבדל עם בישול לסרחיו אגוארו ושער משלו. קלאודיו בראבו ניצל כאמור על ידי ה-VAR וגם הקורה סייעה לו בתוספת הזמן, כך שהוא סיים עם שער נקי את המשחק בו פתח במקום אדרסון המורחק. הפער מלסטר סיטי המדורגת שנייה צומק שוב לנקודה בלבד, בעוד העולה המפתיעה נעצרה אחרי 10 נקודות מ-12 האחרונות.

בדקה ה-29 נראה היה שהאורחת הדהימה את האלופה היוצאת, אבל השער של ליס מוסה נפסל לאחר בדיקת VAR שהראתה שקצה כף הרגל היה בנבדל. בדקה ה-53 ה-VAR כבר לא התערב, כשדה בראונה שלח לרחבה את קון אגוארו שהפציץ פנימה והעניק לסיטיזנס יתרון. זה היה השער ה-1,000 שכובשות קבוצות של גווארדיולה במסגרת הליגות בהן אימן והקבוצה ה-32 מולה הארגנטינאי מצא את הרשת בפרמיירליג (מתוך 33 קבוצות אותן פגש; רק בולטון ניצלה). המבשל דה בראונה כבש בעצמו והבטיח את הניצחון בדקה ה-82, כשריאד מחרז החזיר לו כדור במתפרצת והבלגי הטעה את המגן והרשית בימין. פפ הגיע ל-100 ניצחונות פרמיירליג ב-134 משחקים בלבד ושבר את שיא הליגה של ז'וזה מוריניו (עשה את זה ב-142 משחקים).

עוד בוואלה!

פפ גווארדיולה: "נראה שמירוץ האליפות סגור, הפער גדול מידי"

לכתבה המלאה
ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
קיבל מתנה מברנד לנו. ז'ורז'יניו חוגג/רויטרס

ארסנל - צ'לסי 2:1

שש נקודות - זה כל מה שמפריד בין ארסנל לבין הקו האדום. מיקל ארטטה ערך היום את הבכורה הביתית שלו כמאמן התותחנים ועם הכניסה לדקה ה-83 נראה היה שיחגוג גם ניצחון בכורה, ועוד בדרבי מול צ'לסי, אלא שהבלוז ביצעו מהפך בזק ורשמו עוד ניצחון יוקרתי, שבוע אחרי ה-0:2 במגרשה של טוטנהאם. ניצחון חוץ ראשון של צ'לסי על ארסנל מאז ינואר 2016 והיא התבססה במקום הרביעי, בעוד ארטטה יחפש ניצחון בכורה ביום רביעי מול מנצ'סטר יונייטד כשקבוצתו סופרת שלושה הפסדי בית רצופים בליגה - לראשונה מאז מרץ 1977. בכל המסגרות, יש לתותחנים כבר ארבעה הפסדים רצופים, וזה לא קרה מאז 1959. זמנים קשים לאדומים-לבנים.

שחקן ארסנל פייר אמריק אובמיאנג חוגג. רויטרס
סלטה שלא מנעה הסתבכות בתחתית. פייר אמריק אובמיאנג/רויטרס

שער הבית הראשון בעידן ארטטה הגיע בדקה ה-13, כשמסוט אוזיל הרים כדור קרן, קאלום צ'יימברס הסיט בנגיחה ופייר אמריק אובמיאנג המשיך עם נגיחה שנייה אל הרשת וחגג את ה-13 שלו העונה. 10 דקות לאחר מכן, המבשל צ'יימברס נאלץ לצאת בגלל פציעה ובמקומו נכנס שקודראן מוסטפי. גם בצד השני היה חילוף מוקדם כשז'ורז'יניו נכנס במקום אמרסון בדקה ה-33 ולמפארד זנח את מערך שלושת הבלמים, אבל צ'לסי לא מצאה דרך להשוות לפני ההפסקה וגם בדיקת VAR לגבי פנדל אפשרי בדקה ה-37 לא הועילה.

ארסנל מנגד הגיעה לכמה מצבים וג'ו ווילוק היה צריך להכפיל את התוצאה, אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה, ואז החלה הדרמה. העונש הגיע בדקה ה-83 עם כדור חופשי של מייסון מאונט אליו ברנד לנו יצא רע, תפס אוויר וכל שנותר לז'ורז'יניו זה להמשיך ממטר אל הרשת החשופה ולקבוע 1:1. אחרי ארבע דקות המהפך הושלם, כשוויליאן מצא ברחבה את טמי אברהם שהסתובב על מוסטפי ובעט בין רגליו של לנו. איזה סיום דרמטי: ארסנל מפסידה לצ'לסי לראשונה במסגרת הפרמיירליג אחרי שהובילה במחצית.

טמי אברהם צ'לסי כובש מול ארסנל ברנד לנו. רויטרס
השלים את המהפך עם שערו ה-12 בליגה. טמי אברהם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully