וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני יהודה: פיניש יפתח, גדיר נטש את האימון

המארחת תחסר את אלמוג כהן המורחק, חלוץ הכתומים סובל מכאבים ולא אמור להיכלל בסגל, כשלזמי וכוכב צפויים לפתוח (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 16הסתיים29/12/2019
מכבי נתניה
    3:0
    • (23) מורי
    • (44) לזמי
    • (86) זנטי
    בני יהודה תל-אביב
    צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

    בווידאו: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה

    מכבי נתניה

    למרות ההפסד המפתיע לסקציה נס ציונה במחזור הקודם, במכבי נתניה לא מתכוונים לעשות שינויים גדולים בהרכב לקראת המשחק מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) מול בני יהודה. למעט שינוי כפוי אחד כאשר סתיו פיניש יחליף את אלמוג כהן המורחק, ייתכן שלא יהיה שינוי נוסף, אם כי פאטוס בצ'יראי תמיד מהווה אופציה להרכב הראשון. ניקו אולסק שוב לא הוזמן למשחק ובנתניה מחפשים לעשות עליו טרייד לקראת החלון של ינואר.

    סתיו פיניש שחקן מכבי נתניה. לילך וייס רוזנברג
    יחליף את הקפטן. סתיו פיניש/לילך וייס רוזנברג

    בני יהודה

    לאחר שלושה הפסדי ליגה ויכולת רעה מאוד שגם גרמה לאוהדים לפתוח במחאה, בני יהודה תצא מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) למשחק חוץ מול מכבי נתניה. החלוץ מוחמד גדיר נטש את האימון עקב כאבים בשריר ואם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון לא אמור להיכלל בסגל. יוסי אבוקסיס תרגל מערך של ארבעה שחקני הגנה ודיבר עם שחקניו לאורך השבוע בעיקר על שיפור ברמת המשחק ההתקפי והיציאה קדימה. אריאל לזמי עשוי לשמור על מקומו בהתקפה.

    המאמן אמר לקראת נתניה: "אנחנו סופגים יותר מדי שערים קלים בתקופה הזו ואני מאמין שנוכל לחזור לעצמנו דרך משחק הגנה יציב יותר. כמובן שגם משחק ההתקפה טעון שיפור ואנו עובדים על זה. אנחנו מסתכלים על הטבלה ורואים שיש 3-4 קבוצות שנמצאות למעלה, אבל מעבר לזה כולם מבינים שהליגה די שוויונית ואני מקווה שאחרי המשחק ביום ראשון נחזור למסלול".

    שחקן בני יהודה, אריאל לזמי, מול שחקן מכבי תל אביב, עומר אצילי. קובי אליהו
    שוב יפתח? אריאל לזמי/קובי אליהו

    טריוויה

    * המאזן ב-111 משחקים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 35:37 למכבי נתניה בניצחונות ועוד 39 תוצאות תיקו.

    * מכבי נתניה לא הצליחה לנצח בשבעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, כולל גמר הגביע האחרון בו בני יהודה ניצחה בפנדלים.

    * 13 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות לא הניבו ניצחונות ביתיים. בני יהודה ניצחה שבע פעמים בחוץ, מכבי נתניה ניצחה שלוש פעמים בחוץ ועוד שלושה משחקים לא הוכרעו.

    * הניצחון הביתי האחרון של מכבי נתניה על בני יהודה היה לפני שמונה שנים, ב-31 בדצמבר 2011, אז אחמד סבע קבע 0:1 בדקה ה-88 באצטדיון הקופסה. גם אז יוסי אבוקסיס היה מאמן בני יהודה, והיחיד ששותף באותו משחק ונמצא בסגלים גם הפעם הוא דן מורי.

    * בני יהודה מגיעה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים. ארבעה לא היו לה מאז נובמבר-דצמבר 2013, אז הרצף נמשך לשישה הפסדים והעונה הסתיימה בירידה לליגה הלאומית.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully