וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "כולם חשבו שנבוא יהירים, אבל נתנו הצגה"

28.12.2019 / 19:35

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:2 בקרית שמונה: "כיף לראות אותנו". לקראת מכבי תל אביב: "נעשה את הכי טוב שלנו". דיווח ברומניה: יונוץ ונה שוב מועמד

לילך וייס רוזנברג

בווידאו: התגובות לאחר הדרבי החיפאי

מכבי חיפה צלחה הערב (שבת) את המבחן האחרון לפני משחק העונה מול מכבי תל אביב, כשניצחה 1:2 בחוץ את עירוני קרית שמונה ונותרה במרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון. יובל אשכנזי וניקיטה רוקאביציה שלא הפסיק להחמיץ, היו חתומים על השערים, מול שער מצמק של עבדאללה חליחל הצעיר שערך הופעת בכורה אצל המארחת.

"ברוב שלבי המשחק שיחקנו טוב, הגענו להרבה מאוד הזדמנויות והחמצנו ומצד שני קרית שמונה לא הגיעה לאף מצב", אמר בסיום מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה. "ההגנה עשתה עבודה מצוינת, חבל על השער המיותר. ניצחנו במגרש קשה מאוד, זה ניצחון סופר-חשוב ואני גאה בבחורים. כולם חשבנו שנבוא יהירים, אבל נתנו הצגה".

על מכבי תל אביב, אותה יארח ביום שני הבא: "הדרבי החשוב, הגביע היה חשוב, כל משחק הוא חשוב. נעשה את הכי טוב שלנו, כיף לראות אותנו, אנחנו מייצרים הכי הרבה מצבים בליגה וכובשים הכי הרבה בליגה ואני רוצה שנמשיך לשמח את הקהל".

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה: "באנו מוכנים למשחק, אבל מכבי חיפה קבוצה איכותית מאוד, הם היו יותר טובים וניצחו בצדק. היינו טיפה נאיבים, גם כשהגענו לחצאי-מצבים עשינו את הדברים לאט, אבל נרים את השחקנים ונתכונן למשחק הבא. נמשיך להשתפר כדי לנצח במשחקים הבאים".

צ'ארון שרי עם ניקיטה רוקאביציה שחקני מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
"ניצחון סופר-חשוב". צ'ארון שרי עם ניקיטה רוקאביציה בסיום/סוכנות ג'יני

בתקשורת הרומנית טוענים שמכבי חיפה מתעניינת בקשר סטיאווה בוקרשט, יונוץ ונה. השחקן בן ה-24 כבר הוזכר כמועמד לירוקים בקיץ, אבל לבסוף הוא עבר מוויטורול לסטיאווה תמורת 750 אלף יורו.

בדיווח היום ב"פנאטיק" נכתב שמכבי חיפה מוכנה להציע מיליון יורו כדי לצרפו בקיץ. ונה שיחק השנה במדי ויטורול בסופרקאפ הרומני ורק לאחר מכן נמכר לסטיאווה. מהסיבה הזו הוא לא יכול לשחק בקבוצה שלישית.

ונה הוא קשר במרכז המגרש שיכול להיות מתופקד גם בכנף. הוא רשם העונה 21 הופעות בכל המסגרות במדי סטיאווה ובשנה שעברה היה אחד השחקנים הבולטים בליגה הרומנית, כששיחק בוויטורול של גאורג'ה חאג'י האגדי. הוא לבש את מדי נבחרת הנוער של רומניה 15 פעמים, אבל לא שיחק בנבחרת הצעירה או הבוגרת.

שחקן ויטורול יונוץ ונה. GettyImages
21 הופעות במדי סטיאווה בוקרשט העונה. ונה/GettyImages
פלייר מכבי חיפה אחרי המשחק מול קרית שמונה. בתמונה: נטע לביא. סוכנות ג'יני
נטע לביא/סוכנות ג'יני
ג'וש כהן עם ניקיטה רוקאביציה שחקני מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
ג'וש כהן עם ניקיטה רוקאביציה/סוכנות ג'יני
יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
יובל אשכנזי/סוכנות ג'יני
איקוום אוטין (מימין) עם ז'אנדו פוקס שחקני מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
איקוום אוטין עם ז'אנדו פוקס/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully