וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט מקטומיניי נפצע בברכו, יחמיץ את המשחק מול ישראל?

קשר מנצ'סטר יונייטד, אחד מכוכבי נבחרת סקוטלנד שתארח את ישראל בפלייאוף העלייה ליורו בעוד שלושה חודשים, יצא מהאצטדיון על קביים והמאמן סולשיאר אישר: "יש נזק לרצועות הברך, לא יודע עד כמה זה גרוע"

מתוך אתר ארסנל

בווידאו: מיקל ארטטה בארסנל

סקוט מקטומיניי יצא הערב (חמישי) על קביים מאולד טראפורד לאחר שהוחלף במחצית בניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:4 על ניוקאסל, והוא עלול להיעדר תקופה ארוכה. אולה גונאר סולשיאר אישר כי מדובר בנזק לרצועות הברך, ובמועדון ימתינו לתוצאות הבדיקות. "אני לא יודע עד כמה זה גרוע", אמר המאמן לאחר הניצחון שהעלה את השדים האדומים למקום השביעי. "לילד הזה יש את הלב הכי גדול, בפער. מחר נהיה יותר חכמים לגבי הפציעה הזו".

הדבר משפיע גם על נבחרת סקוטלנד, שם מקטומיניי בן ה-23 הפך לאחד השחקנים החשובים במערך בשנה האחרונה. אם החשש יתאמת, הוא לא יוכל לשחק מול נבחרת ישראל בפלייאוף העלייה ליורו 2020 בעוד שלושה חודשים בדיוק (26 במרץ 2020 בגלזגו). הפציעה שלו מצטרפת לזו של קירן טירני, מגנה הסקוטי של ארסנל, שצפוי לחזור רק במרץ ונמצא בספק למשחק מול ישראל.

סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"הלב הכי גדול". סקוט מקטומיניי הערב/רויטרס

סולשיאר החמיא בסיום לשלישייה ההתקפית שלו, מרכוס רשפורד, אנתוני מרסיאל ומייסון גרינווד, שהתחלקו בכל ארבעת השערים: "הם פורחים כאשר אנחנו מקבלים שטח כמו שהיה היום. מייסון הוא חלוץ נהדר ללא כדור. אתה יודע שהוא ימצא את המסגרת יותר פעמים מאשר יחטיא. כיף לראות אותו בועט ובעיקר את זה שהוא לא מתרגש, לא משנה מה קורה. הילדים האלה אף פעם לא מוותרים. במועדון הזה יודעים שתמיד נוכל לחלץ נקודה או אפילו שלוש ממצב של פיגור".

על פול פוגבה, שהחליף את מקטומיניי במחצית, אמר המאמן: "זה עדיין מוקדם מדי עבורו. הוא היה בחוץ במשך זמן רב וצריך לחזור להתרגל לשחק על מגרש גדול אחרי הפציעה, כי תרגלנו רק משחקי 5 על 5. הוא יילך ויתקדם עם הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully