וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גרניט ג'אקה: "סיכמנו כבר עם הרטה ברלין, גרניט רוצה לעזוב"

הקשר השוויצרי בן ה-27, ששיחק 90 דקות מול בורנמות', רוצה לעזוב מיידית את ארסנל והגרמנים מוכנים לשלם עליו 25 מיליון יורו

רויטרס
גרניט ג'אקה שחקן ארסנל מול סטיב קוק שחקן בורנמות'. רויטרס
רוצה לעזוב ויש כבר יעד. ג'אקה/רויטרס

גרניט ג'אקה לא רוצה להישאר בארסנל. סוכנו של קשר נבחרת שוויץ בן ה-27, חוסה נוגרה, התראיין היום (חמישי) מיד לאחר ה-1:1 של התותחנים מול בורנמות' ואמר שהשחקן כבר סיכם בהרטה ברלין ורוצה ללכת לשם.

"תראו, אני אומר את הדברים בבירור ובכנות: הגענו כבר לסיכום עם הרטה ברלין וגרניט רוצה מאוד לעבור לברלין", אמר הסוכן בראיון ל"בליק" בשוויץ, "אמרנו את זה כבר לבוס בארסנל ראול סאנלהי ולמנהל הספורטיבי אדו, וגם למאמן החדש מיקל ארטטה. ארסנל עודכנה בכל שלב וגם השחקן וגם הרטה היו כנים מאוד איתם. עכשיו הכול עומד על הסיכום בין שני המועדונים. גרניט רוצה לעבור שוב לגרמניה ורוצה לעשות את זה באופן מיידי".

ג'אקה התחיל את העונה כקפטן ארסנל עד התקרית עם האוהדים. לפי הדיווח הרטה ברלין צפויה לרכוש את ג'אקה תמורת 25 מיליון יורו. בימים האחרונים דווח שהקבוצה מבירת גרמניה מעוניינת גם במריו גצה וביוליאן דראקסלר.

הציטוטים והדיווח הזה מגיעים אחרי שארטטה דווקא בחר להחמיא לג'אקה כשאמר: "כשחקן, כשעברתי מארסנל לסיטי כדי להתחיל לאמן וחיפשנו שחקן בעמדה שלו, הוא היה אחד השחקנים ברשימה שלי. זה כמה שאהבתי אותו ואת היכולת שלו. שמחתי שהוא חתם בארסנל כי חשבתי שהוא יהיה שחקן נהדר. הוא עשה דברים יפים ועכשיו הוא נתקע במצב קשה מאוד ואני חושב שהכול גדל וגדל עד היום בו הוא התפוצץ".

עוד בוואלה!

אנגליה: צ'לסי הפסידה 2:0 לסאות'המפטון בסטמפורד ברידג'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully