וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרניט ג'אקה קילל את אוהדי ארסנל וסירב ללחוץ את ידו של אונאי אמרי

השוויצרי ספג קריאות בוז מהקהל, הגיב בתנועות ידיים סרקסטיות ו"לכו להזד**ן", המאמן הספרדי: "אני מנסה להישאר רגוע, אבל הוא טעה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אירוע חריג מאוד התרחש אתמול (ראשון) במהלך המשחק בין ארסנל לקריסטל פאלאס. התותחנים שוב אכזבו בגדול כשסיימו ב-2:2 ביתי נגד היריבה העירונית, אבל עוד לפני שריקת הסיום נרשם עימות בין קפטן הקבוצה גרניט ג'אקה לאוהדים. בדקה ה-61 ג'אקה הוחלף על ידי בוקאיו סאקה כשהקהל המקומי קורא בוז לשוויצרי וחוגג בטירוף ברגע שהמספר שלו הופיע על שלט החילופים. ג'אקה בתגובה התעכב בירידה מהמגרש ולאחר מכן סימן על האוזן ומניף ידיים בסרקזם כמי שכביכול מסמן לקהל להגביר את הקול. לאחר מכן ג'אקה צעק לעברם "לכו להזד**ן", סירב ללחוץ את ידו של המאמן והוריד את החולצה בהפגנתיות בדרכו אל חדר ההלבשה.

"הוא טעה, אבל נדבר על זה בתוך המועדון", אמר מאמן ארסנל אונאי אמרי על הפרשה, "אני רוצה להיות רגוע, אבל באמת שהוא טעה. אנחנו עובדים עם כל שחקן כדי שיידע להתמודד עם לחץ. התגובה שלו הייתה מוטעית ונדבר איתו על זה. היו לי מצבים דומים. כשהאוהדים ביקורתיים כלפינו, אנחנו צריכים להישאר רגועים. הם הסיבה לכך שאנחנו עובדים. אנחנו צריכים להישאר רגועים כשהם מריעים לנו וגם כשהם מבקרים אותנו. זה לא הזמן לדבר על אם גרניט יישאר הקפטן שלנו או לא".

כזכור, ג'אקה בכלל קיבל את סרט הקפטן בקיץ מאונאי אמרי בגלל שהקפטן הקודם לורן קוסיילני סירב לצאת עם הקבוצה למסע המשחקים של קדם העונה ודרש לעזוב.

האווירה המתוחה באצטדיון האמירויות לא הסתכמה רק בתקרית עם ג'אקה, אלא גם בכך שהקהל שר לאורך כל המשחק את שיר השחקן של מסוט אוזיל, ששוב נותר מחוץ לסגל.

גרניט ג'אקה שחקן ארסנל. GettyImages
ג'אקה עם תנועות הידיים/GettyImages
גרניט ג'אקה שחקן ארסנל. רויטרס
ג'אקקה בירידה לחדר ההלבשה/רויטרס
גרניט ג'אקה שחקן ארסנל. GettyImages
הוריד את החולצה בהפגנתיות. ג'אקה/GettyImages
אונאי אמרי מאמן ארסנל עם גרניט ג'אקה. רויטרס
סירב ללחוץ את ידו של המאמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully