וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הפסידה 2:0 לסאות'המפטון בבית, יונייטד הביסה את ניוקאסל

הבלוז הובכו וספגו הפסד 4 ב-6 מחזורים. ארסנל סיימה ב-1:1 בבורנמות' בבכורה של ארטטה. השדים האדומים ניצחו 1:4

מתוך אתר ארסנל

המחזור ה-19, מחזור הבוקסינג דיי, בפרמיירליג יצא דרך הערב (חמישי) עם תשעה משחקים. טוטנהאם ניצחה 1:2 את ברייטון, צ'לסי ספגה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים עם 2:0 ביתי ומביך לסאות'המפטון, ארסנל סיימה ב-1:1 מול בורנמות' בבכורה של מיקל ארטטה, שהבין שהוא הגיע למקום קשה מאוד. קרלו אנצ'לוטי הוביל את אברטון ל-0:1 מול ברנלי בבכורה שלו. מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל.

שחקן לסטר סיטי מארק אולברייטון מול שחקן ליברפול סאדיו מאנה. רויטרס
מאנה נופל וסוחט את הפנדל שהכריע את ההתמודדות הקודמת בין השתיים/רויטרס

לסטר - ליברפול (22:00, ספורט 1)

המפגש הקודם בין השתיים נגמר בצורה מעוררת מחלוקת כשפנדל מפוקפק שהוענק לאדומים עמוק בתוספת הזמן נוצל על ידי ג'יימס מילנר (95) וסידר להם 1:2. עכשיו לסטר תנסה להשיג נקמה ומגיעה במצב שהיא לא הייתה בו הרבה העונה: אחרי שני משחקים ברציפות ללא ניצחון, כולל הפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי במחזור האחרון. ליברפול, מנגד, מגיעה אחרי שזכתה בגביע העולם לקבוצות וחוזרת לליגה כשלמרות משחק חסר היא מחזיקה ביתרון של עשר נקודות על פני לסטר ו-11 מעל מנצ'סטר סיטי.

ליברפול אוהבת מאוד לשחק מול לסטר וניצחה אותה בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים, רצף שהחל ב-1:3 בפברואר 2017. האדומים גם ניצחו את לסטר בשני משחקי החוץ האחרונים מולה ואם ינצחו גם הפעם זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהם מנצחים בלסטר שלוש פעמים ברציפות. יורגן קלופ יחסר את אלכס אוקסלייד צ'מברליין כששוב תהיה לו בעיה גם במרכז ההגנה בשל ההיעדרויות של דיאן לוברן וג'ואל מאטיפ כשגם פאביניו בחוץ.

הארי קיין חלוץ טוטנהאם חוגג שער מול ברייטון. רויטרס
רק פאולר כבש יותר ממנו במשחקי בוקסינג דיי. קיין/רויטרס

טוטנהאם - ברייטון 1:2

התרנגולים לא הרשימו במיוחד, אבל הצליחו בסופו של דבר לחזור מפיגור ולהשיג שלוש נקודות יקרות כדי להתקרב לאזור של הטופ 4. ברייטון עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-37 אחרי שפסקל גרוס הגביה כדור חופשי מימין, אדם וובסטר נגח מקרוב פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-53 הצליחה טוטנהאם להשוות, לוקאס מורה איבד, אבל שני שחקני ברייטון טעו וזה הגיע אל הארי קיין, שנותר לבד מול מאט ריאן ונבלם אצלו, אבל בעט את הריבאונד פנימה כדי לקבוע 1:1. זה השער השמיני של קיין בחמש הופעות בבוקסינג דיי. רק רובי פאולר (תשעה שערים) כבש יותר. הקבוצה של ז'וזה מוריניו הפכה את התוצאה בדקה ה-72: כריסטיאן אריקסן המחליף שלח כדור נהדר לעבר סרז' אורייה, שהמשיך בנגיעה לעבר דלה עלי, שבתורו בעט עם הרבה רגש כדור קשתי פנימה, 1:2.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
בהתחלה הוא עוד הרשה לעצמו לחייך. ארטטה/רויטרס

בורנמות' - ארסנל 1:1

התותחנים שיחקו דווקא לא רע בבכורה של מיקל ארטטה, הגיעו למצבים (אינספור החמצות ומהלכים רעים של אלכסנדר לקאזט) ושלטו במשחק, אבל לנצח הם שוב לא ניצחו. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-35. דווקא ארסנל שלטה ונראתה טוב יותר, אבל אז הגיע ג'ק סטייסי, שפרץ מימין והעביר מסירת רוחב לדן גוסלינג, שהמשיך בקלות פנימה את ה-0:1. ארסנל של מיקל ארטטה סופגת מהבעיטה הראשונה שנבעטת לעבר השער שלה. פייר אמריק אובמיאנג, שהיה לא טוב עד אותה דקה, הצליח לאזן בדקה ה-63. מסוט אוזיל, כנראה הטוב ביותר בארסנל, השאיר לריס נלסון שבעט ונבלם, זה הגיע אל הגאבוני שהמשיך בנגיעה פנימה את ה-1:1.

טמי אברהם שחקן צ'לסי. רויטרס
אפשר כבר לקרוא לזה משבר. טמי אברהם/רויטרס

צ'לסי - סאות'המפטון 2:0

דווקא אחרי הניצחון הגדול מול טוטנהאם בחוץ, ספגו הבלוז הפסד ביתי מביך במיוחד מול הקבוצה המשתפרת של רלף האזנהוטל, לה זה הניצחון הרביעי בששת המחזורים האחרונים בדרך לבריחה מהקו האדום. לצ'לסי זה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים ולמרות הניצחון הבאמת מרשים מול טוטנהאם, קשה להתחבא מכך שמדובר במשבר. זו הפעם הראשונה שצ'לסי מפסידה פעמיים ברציפות בבית בליגה מאז נובמבר 2011 כשעוד אימן אותה אנדרה וילאש בואש. כמו כן, זו הפעם הראשונה שצ'לסי מפסידה בשני משחקי בית ברציפות בלי לכבוש שער בליגה מאז פברואר-מרץ 1998, אז אימן אותה ג'אנלוקה ויאלי.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-31 אחרי שפייר אמיל הויביירג מצא את מייקל אובפמי, שבעט מ-16 מטר יפה פנימה את ה-0:1. אובפמי בן ה-19 ו-173 ימים הפך לצעיר ביותר שכובש שער חוץ בפרמיירליג בסטמפורד ברידג' מאז ג'יימס וון מאברטון במאי 2007 (הוא היה אז בן 18 ו-303 ימים). האורחת הכפילה את היתרון בדקה ה-73 והפעם הכובש היה ניית'ן רדמונד. סטיוארט ארמסטרונג עשה מהלך אישי נהדר והקפיץ לעבר רדמונד, שהקפיץ מעל קפה פנימה את ה-0:2 המפתיע.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
לא יקבלו מתנות כאלה בכל יום. שחקני יונייטד חוגגים ניצחון גדול/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 1:4

אחרי תיקו ביתי מול אברטון והפסד לווטפורד ולמרות פיגור מוקדם, הצליחו השדים האדומים לחזור למשחק ולהשיג ניצחון מול יריבה נאיבית שביצעה אינספור טעויות שלא מתאימות לרמה.

המג'פייז עלו ליתרון בדקה ה-17. ג'ואלינגטון קיבל כדור בתוך הרחבה, השתלט עליו ושמר עליו יפה עם הגב להארי מגוויר והוציא אותו למת'יו לונגסטאף, שבעט פנימה את ה-0:1. המארחת איזנה בדקה ה-24 אחרי שאנדראס פריירה השאיר לאנתוני מרסיאל, שבעט לפינה הקרובה, מרטין דובראבקה הגיב לא מספיק טוב וזה 1:1. השדים האדומים הפכו בדקה ה-36 אחרי שפביאן שר מסר היישר לרגליו של מייסון גרינווד, שבעט מ-16 מטר פצצה למשקוף ופנימה, 1:2.

מרכוס רשפורד הצטרף אל החגיגה בדקה ה-41 עם נגיחה פנימה אחרי הגבהה של ארון וואן ביסאקה מימין וקבע 1:3 בתום מהלך שהחל בשליחת אצבע של סקוט מקטומיניי לעבר פניו של אחד משחקני ניוקאסל. מבין כל השחקנים מתחת לגיל 25 בחמש הליגות הבכירות באירופה, רשפורד במקום השלישי בין כל הכובשים ב-2019/20 (בכל המסגרות) עם 15 כיבושים. לפניו רק קיליאן אמבפה (18) וטימו ורנר (23). בדקה ה-51 יונייטד קיבלה עוד מתנה. הפעם שון לונגסטאף מסר אחורה היישר למרסיאל, שנותר לבד מול השוער והקפיץ בקלות פנימה את ה-1:4.

אברטון - ברנלי 0:1

בכורה מוצלחת בסך הכול לקרלו אנצ'לוטי, שהצליח להוביל את הטופי'ז לניצחון חשוב. דומיניק קלברט לואין נגח יפה בדקה ה-80 פנימה מצד ימין של הרחבה אל הקורה הרחוקה ופנימה את ה-0:1.

משחקים נוספים:

אסטון וילה - נוריץ' 0:1
לווילה: קונור הוריהיין (64)

קריסטל פאלאס - ווסטהאם 1:2
לפאלאס: שייקו קויאטה (69), ג'ורדן איוו (90), לווסטהאם: רוברט סנודגראס (57)

שפילד יונייטד - ווטפורד 1:1
לשפילד יונייטד: אוליבר נורווד (36), לווטפורד: ג'רארד דאולופאו (27)

קרלו אנצ'לוטי מאמן אברטון. רויטרס
ניצחון בבכורה. אנצ'לוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully