וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מחמיא לדלה עלי: "עוד הופעה מדהימה שלו"

מאמן טוטנהאם מרוצה מהקשר, ששוב כבש ב-1:2 מול ברייטון: "מוסר העבודה שלו נהדר". עלי: "אני צריך להמשיך להתקדם"

רויטרס

טוטנהאם הצליחה לחזור היום (חמישי) מפיגור ל-1:2 מול ברייטון במשחק שפתח את המחזור ה-19, מחזור הבוקסינג דיי, בפרמיירליג. אדם וובסטר העלה את הכחולים ליתרון מפתיע בדקה ה-37 עם נגיחה, אבל הארי קיין (53) ודלה עלי (72) הפכו את התוצאה וסידרו לתרנגולים ניצחון חשוב במאבק על המקום הרביעי.

ז'וזה מוריניו, מאמן טוטנהאם. רויטרס
היה מרוצה מהרוח של שחקניו במחצית השנייה. מוריניו/רויטרס

המספרים

* טוטנהאם השיגה 11 ניצחונות ושלוש תוצאות במשחקי בוקסינג דיי מאז ההפסד 2:0 לפורטסמות' ב-2003. היא אוהבת את 26 בדצמבר.

* ז'וזה מוריניו לא הפסיד מעולם במשחק בבוקסינג דיי בפרמיירליג (6 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו), זה מאזן יותר טוב משל כל מאמן אחר בפרמיירליג.

* ברייטון הפסידה בחמישה מששת משחקי החוץ האחרונים ששיחקה בבוקסינג דיי, כולל שניים בפרמיירליג (הקודם היה 2:0 לצ'לסי ב-2017).

* דלה עלי היה מעורב בשמונה שערים בשמונה משחקים מאז הגעתו של מוריניו - 5 כיבושים ושלושה בישולים - יותר מכל שחקן טוטנהאם אחר בתקופה האמורה.

* הארי קיין כבש שמונה שערים בחמישה משחקי פרמיירליג בבוקסינג דיי. רק רובי פאולר (תשעה שערים ב-10 משחקים) כבש יותר ממנו ב-26 בדצמבר בפרמיירליג. בנוסף, קיין כבש 26 שערי פרמיירליג בחודש דצמבר, 10 יותר ממה שכבש בכל חודש ספציפי אחר בליגה.

* קיין הגיע ל-100 שערי בית ב-172 הופעות בכל המסגרות, 90 מהשערים הללו הגיעו לזכות טוטנהאם, חמישה במילוול, שלושה בלייטון אוריינט ושניים בלסטר..

* פסקל גרוס, שבישל את השער של ברייטון, הגיע ל-15 בישולים בפרמיירליג, שמונה יותר מכל שחקן אחר של השחפים בליגה הבכירה.

דלה עלי, שחקן טוטנהאם, חוגג שער. רויטרס
אוהב לשחק תחת מוריניו. עלי/רויטרס

מוריניו אמר אחרי המשחק: "לא אומר שהמחצית הראשונה הייתה רעה, אלא רק שזו הופעה שלא שונה מזו שהצגנו במשחק הקודם. היינו צריכים פתיחה חזקה ולא עשינו את זה. השחקנים הרגישו שאנחנו זקוקים לשינוי ובמחצית השנייה באמת היה שינוי, הם הביאו את כל מה שהם יכלו להביא. דיברנו על טקטיקה, עקרונות והצד הרגשי, והמחצית השנייה הייתה ממש טובה. גם אם לא היינו מנצחים עדיין הייתי בהרגשה שהשחקנים נתנו הכול.

"הרוח במחצית השנייה הייתה כל כך חשובה. היה קשה מאוד לשלוט במשחק מול ברייטון, אבל הרוח שלנו באמת הייתה פנטסטית. עשינו כמה התאמות לפני המחצית השנייה, השווינו את המספר שלהם בקישור וזה נתן לנו יותר החזקה בכדור. היה קשה עד הסיום, אבל זה ניצחון חשוב מאוד. אסור לנו להפסיד פעמיים ברציפות. ההפסד לצ'לסי כאב לשחקנים מאוד ואם אתה כאוב אתה לא מחויב. אתה צריך להיות חזק מנטאלית. אתה צריך להתאושש מהר וזה לא קרה היום. היה משחק קשה, אבל השחקנים הראו אופי פנטסטי. ברייטון הייתה טובה מבחינה טקטית. זו קבוצה שיכולה להסתגל לסגנונות משחק שונים והיא מסוכנת מאוד במצבים הנייחים".

על דלה עלי אמר מוריניו: "עוד שער ועוד הופעה מדהימה ומאמץ אדיר. מוסר העבודה שלו זה משהו יוצא דופן. הפרטים הקטנים הם חשובים יותר ממה שאנשים רואים. הגישה שלו ורוח הלחימה שלו מצוינות".

דלה עלי עצמו אמר: "אני חושב שפתחנו בצורה איטית, אבל ככל שהמשחק התקדם הביטחון שלנו גבר. ידענו שלכבוש שער יהיה חשוב מאוד ואז לא הצלחנו להשיג אותו עד פתיחת המחצית השנייה. צמחנו משער השוויון הזה וידענו איך להשיג את שלוש הנקודות. מבחינתי, אני רק רוצה להתרכז בכל משחק, להמשיך לעבוד קשה ולהמשיך להשתפר. אני צריך להמשיך ללכת קדימה ולא אחורה". על הארי קיין אמר האנגלי: "כשיש לך חלוץ כמו הארי, אתה יודע שכל מה שאתה צריך לעשות זה לסדר לו מצבים והוא יכבוש. הוא עובד כל כך קשה, אולי קשה יותר ממה שהוא צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully