וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה במרפסת הנשיאותית: "הלוואי שמאקרי יעוף לתאילנד"

כוכב העבר האגדי הוזמן לביקור חגיגי אצל נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס ותקף את הממשל של הנשיא הקודם מהמרפסת של הקאסה רוסאדה: "הם לא יחזרו לכאן"

טוויטר

בווידאו: דייגו מראדונה יוצא מגדרו אחרי הניצחון הביתי הראשון של חימנסיה

דייגו ארמנדו מראדונה, גדול שחקני ארגנטינה ואחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה, הופיע הערב (חמישי) במרפסת של הקאסה רוסאדה (הבית הוורוד, מקום מושבו של נשיא ארגנטינה) וצעק: "הם לא יחזרו לכאן, שמאקרי יעוף לתאילנד. מאקרי לא עוד".

זה קרה לאחר ביקור חגיגי אצל הנשיא אלברטו פרננדס, שהזמין את מאמן חימנסיה לה פלאטה לאחר שזה הצהיר בכמה מקרים על תמיכתו בנשיא ובממשל החדש, בניגוד לביקורת הנוקבת במשך שנים על קודמו בתפקיד מאוריסיו מאקרי. מראדונה התייצב על המרפסת לתמונות כשבידיו גרסה מיניאטורית של הגביע העולמי.

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה לאחר ביקור אצל נשיא ארגנטינה. רויטרס
שחזר את ההנפה מ-1986. דייגו מראדונה עם רפליקה של הגביע העולמי/רויטרס

פרננדס, אוהד ארחנטינוס ג'וניורס, הקבוצה בה החל דייגיטו את הקריירה, שוחח טלפונית כבר לפני כשבועיים עם כדורגלן העבר האגדי, לאחר שמראדונה פרסם פוסט באינסטגרם וכתב: "יש לו את התמיכה של כל העם הארגנטינאי, הוא נטול יהירות. הוא וסגן הנשיא שלו יודעים שאנחנו לא נלחמים על הדולרים אלא על הלחם. אנחנו איתך". מראדונה העניק לנשיא חולצה של ארחנטינוס עם הקדשה והעניק לו גם חולצה של נבחרת ארגנטינה.

מראדונה ביקר במרפסת הנשיאותית בפעם הראשונה לפני 40 שנה, אחרי שזכה עם ארגנטינה בגביע העולם לנוער. הוא חזר ב-1986 עם הגביע העולמי וגם בחלוף ארבע שנים כשהפסיד בגמר לגרמניה.

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה לאחר ביקור אצל נשיא ארגנטינה. רויטרס
הצגה על המרפסת. דייגו מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully