וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.12: דייגו פורלאן מונה למאמן פניארול

חלוץ העבר בן ה-40 יאמן לראשונה בקריירה שלו וקיבל את התפקיד במועדון בו החל את דרכו כילד ושיחק גם עונה אחת בבוגרים

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* חלוץ העבר של נבחרת אורוגוואי, מנצ'סטר יונייטד, ויאריאל, אתלטיקו מדריד ואינטר דייגו פורלאן התמנה הערב (שישי) למאמן פניארול האורוגוואית.

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, יובנטוס היא המובילה כעת במרוץ להחתמתו של ארלינג הולאנד, הסקורר הנורבגי בן ה-19 של רד בול זלצבורג. אלופת איטליה מוכנה לחלוץ שכבש שמונה שערים בליגת האלופות העונה שכר שנתי של 3.5 מיליון יורו, שעם בונוסים שונים יכול להגיע גם ל-5 מיליון. את סעיף השחרור בגובה 30 מיליון יורו מוכנות לשלם קבוצות רבות. ב"טוטו מרקאטו" אף הדגישו כי הולאנד כבר ביקר במתחם האימונים של יובנטוס. אלא שקצת לאחר מכן דווח בנורבגיה כי הולאנד נמצא על טיסה למנצ'סטר יחד עם אביו, כדי להיפגש עם ראשי מנצ'סטר יונייטד ועם בן ארצו אולה גונאר סולשיאר שאימן אותו במולדה.

* דידייה דשאן, שלאחרונה האריך את חוזהו בנבחרת צרפת עד אחרי מונדיאל 2022, סיפק הצהרה מעניינת ב"לה מונד" כשטען כי יורשו בנבחרת צריך להיות זינדין זידאן. "המאמן הבא יכול להיות זיזו, בשלב כזה או אחר זה יהיה הוא שיוביל את הנבחרת".

* אינטר מעוניינת בקשר אטאלנטה דיאן קולוסבקי, שמשחק כמושאל בפארמה העונה. על פי הדיווח, הנראזורי רוצים לרכוש את השבדי בן ה-19 כבר בינואר כדי שלא יאבדו אותו לקבוצות אחרות ועשויים לשלם עליו 35 מיליון יורו. על פי הדיווח יש יחסים טובים בין שני המועדונים ואטאלנטה תהיה מוכנה למכור את הקשר תמורת המחיר הנכון.

* באיירן מינכן רוצה לצרף את ז'ואאו קאנסלו בהשאלה ממנצ'סטר סיטי בינואר. הפורטוגלי עבר לאלופת אנגליה מיובנטוס תמורת 65 מיליון יורו רק בקיץ האחרון, אבל הוא לא מרבה לשחק. באיירן רוצה מגן ימני על מנת שיוזואה קימיש יזוז לקישור ובנז'מן פבאר ישחק במרכז ההגנה.

* מיקל ארטטה עוד לא חתם בארסנל, אבל כבר שמות של מועמדים להצטרף אל הקבוצה בינואר עולים. אחד מהם הוא דניאלה רוגאני, שעשוי להיות ההחתמה הראשונה של המאמן בינואר. התותחנים רצו את רוגאני כבר בקיץ, אבל לא הצליחו להשלים אז את העסקה. יובה עשויה למכור אותו עכשיו.

* מאמן ברנלי שון דייץ' הודה שהוא לא בטוח אם דני דרינקווטר יישאר בקבוצה אחרי שתקופת ההשאלה שלו תסתיים בינואר. הקשר רשם רק שתי הופעות בברנלי מאז שהצטרף מצ'לסי בקיץ.

* למרות עזיבתו של מרקו סילבה, אברטון עדיין מחפשת חיזוק בפורטוגל. על פי הדיווחים, אחד הסקאוטים שלה היה במשחק של בנפיקה מול בראגה השבוע.

* מגן/קשר בורוסיה דורטמונד אשרף חכימי אמור לחזור לריאל מדריד בקיץ אחרי שההשאלה בת השנתיים ממנה תסתיים. עם זאת, המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים מיכאל צורק עדיין אופטימי שאפשר יהיה להשאיר אותו מעבר לכך. "אנחנו רוצים להשאיר את אשרף פה גם אחרי הקיץ", אמר צורק, "אבל עכשיו זה לא הזמן להחליט. זה תלוי כמובן גם בריאל מדריד. עדיין לא התקבלה שום החלטה".

* ז'וזה מוריניו מעוניין בשני שחקנים צעירים ועשוי לצרף אותם לטוטנהאם בחלון ההעברות של ינואר. הראשון הוא בלם ווסט ברומיץ' ניית'ן פרגוסון והשני הוא המגן הימני של נוריץ' מקס ארונס.

* מאמן סאות'המפטון רלף האזנהוטל הבטיח החתמות בינואר. "זה חשוב מאוד שנחזק את הסגל בינואר. אנחנו צריכים שחקנים חדשים ואנחנו יודעים את זה. חלון ההעברות בקיץ לא היה מושלם מבחינתנו".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 19.12: ליברפול רכשה רשמית את טאקומי מינאמינו

לכתבה המלאה
דיאן קולוסבסקי שחקן פארמה. GettyImages
בדרך לאינטר? דיאן קולוסבסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully