וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.12: ליברפול רכשה רשמית את טאקומי מינאמינו

החלוץ היפני נרכש מרד בול זלצבורג תמורת 7.25 מיליון ליש"ט וחתם עד קיץ 2024. צ'לסי וטוטנהאם בעקבות ויקטור אוסימן מליל

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

העברות

* בנואה בדיאשיל, הבלם בן ה-18 של מונאקו, האריך את חוזהו במועדון עד 2024.

* ליברפול הודיעה רשמית על החתמתו של טאקומי מינאמינו. החלוץ היפני בן ה-24 נרכש מרד בול זלצבורג תמורת 7.25 מיליון ליש"ט וחתם עד קיץ 2024. אחרי החתימה אמר: "חלמתי להפוך לשחקן ליברפול. להגיע לפרמיירליג הייתה אחת המטרות שלי, אבל לא חשבתי שאצליח להגיע למועדון כזה".

* שוער טוטנהאם אלפי ווייטמן בן ה-21 האריך את החוזה שלו עד 2022. השוער בן ה-21 משחק בקבוצה הצעירה של טוטנהאם וישב על הספסל בארבעה משחקי פרמיירליג העונה.

ויקטור אוסימן שחקן ליל. AP
ויקטור אוסימן יעבור לפרמיירליג בינואר?/AP

שמועות

* ב"סקיי ספורט" באנגליה מדווח שליברפול, צ'לסי וטוטנהאם מעוניינות בחלוץ ליל ויקטור אוסימן. החלוץ הניגרי בן ה-20 צפוי להישאר בקבוצתו הנוכחית עד תום העונה, אלא אם תגיע הצעה שבלתי ניתן לסרב לה.

* חלוץ ווסטהאם אלביאן אייטי לא מרוצה ממיעוט דקות המשחק בקבוצתו ועשוי לעזוב בחלון ההעברות של ינואר. עם זאת, החלוץ בן ה-22 רשם העונה הופעת ליגה בבאזל כך שהוא לא יכול לעבור לקבוצה חדשה אלא רק לחזור לשוויצרים.

* יושב ראש טוטנהאם דניאל לוי אמר שהוא לא חושש למכור את כריסטיאן אריקסן ליריבה מהפרמיירליג בינואר. הדני בן ה-27 מסיים את חוזהו בתום העונה הקרובה ולכן יוכל לעזוב בחינם בקיץ כשכבר בינואר הוא רשאי לחתום בקבוצה חדשה. "אנחנו לא מפחדים למכור שחקנים ליריבות שלנו", אמר לוי.

* מילאן רוצה את קרלס אלניה מברצלונה בינואר. עם זאת, לא בטוח שבארסה תהיה מוכנה למכור את הקשר כיוון שהיא צפויה לשחרר קשרים אחרים בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully