וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל לקראת שינוי, "חצי סגל רוצה לעזוב, לאף אחד לא אכפת"

אובמיאנג לא רוצה להישאר, גם לקאזט וג'אקה צפויים ללכת וליונברג הופתע מחוסר העניין והרצון של השחקנים. ארטטה נכנס לבעיה

עריכת וידאו: ניר חן

מיקל ארטטה קרוב לחתימה בארסנל והוא ייאלץ להתמודד עם כמה אתגרים ענקיים. נראה שאחד האתגרים הגדולים ביותר שעוזר מאמן מנצ'סטר סיטי הנוכחי יצטרך לעמוד מולם הוא מה שנראה כגל עזיבות מאסיבי בקבוצה. על פי "אינדיפנדט" רבים משחקני התותחנים רוצים לעזוב או לכל הפחות לא בטוחים לגבי עתידם.

השחקן המרכזי שכנראה יעזוב הוא מי שמונה לקפטן רק לאחרונה פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הגאבוני מסיים את החוזה שלו בתום העונה הבאה ורק השבוע אחיו ווילי אובמיאנג עורר סערה כשהגיב לפוסט ב-AFTV וביקר את ההחלטה למנות את ארטטה למאמן. ב"אינדיפנדט" מדווחים כי אובמיאנג נחוש לעזוב ומשקף דעה רווחת בקרב שחקנים רבים בקבוצה. אובמיאנג מעוניין להצטרף לקבוצה שמתמודדת על תארים והוא לא מעוניין להישאר בפרויקט לטווח הבינוני או הארוך.

שני שחקנים נוספים ששוקלים את עתידם הם אלכסנדר לקאזט (גם הוא מסיים את החוזה בתום העונה הבאה) וגרניט ג'אקה. על פי מקורות שמצטט העיתון, הרצון לעזוב הוא משהו שקיים אצל חצי מהסגל. התחושה הזו לא נובעת דווקא מהחתמתו של ארטטה, אלא מהכיוון הכללי אליו הולך המועדון והבינוניות אליה נקלעה הקבוצה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
כבר בן 30 ורוצה להתמודד על תארים. אובמיאנג/רויטרס

גם הנהלת ארסנל הבינה שצריך לעשות שינוי מאסיבי בסגל. התותחנים קיוו לקנות קצת זמן אחרי פיטורי אונאי אמרי עם החתמתו של פרדי ליונברג כמאמן זמני ובכך לחשוב בצורה מעמיקה יותר על זהות המאמן הבא. התכנית הזו נשללה לחלוטין כשהיה ברור שהשחקנים לא הגיבו לפיטורי המאמן הספרדי ונראה שהם עלולים להיגרר למאבקי הישרדות עם 22 נקודות מ-51 אפשריות.

ליונברג אמר להנהלה שליותר מדי שחקנים לא אכפת מהמועדון וזה לא אמור להשתנות אחרי החתמה של מאמן חדש. גם המאמן וגם גורמים אחרים במועדון הופתעו לגלות עד כמה לשחקנים לא אכפת מהמצב וכמה הרמה שלהם ירדה. זה הוביל לרצון לבצע ניקוי יסודי בסגל. בעיה נוספת של ארטטה היא שלארסנל אין משאבים רציניים כדי לבצע רכש למרות שלכל אחד ברור שהיא חייבת לשדרג את הסגל. העובדה שלא תגיע שוב לליגת האלופות ואולי לא תשחק בכלל באירופה תפגע בארסנל מאוד מבחינה כלכלית.

בינתיים, באנגליה מדווחים שמיקל ארטטה יגיע למשחק בגודיסון פארק בשבת, אבל יצפה בו מהיציע.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 18.12: "מיקל ארטטה יאמן את ארסנל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully