וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.12: "מיקל ארטטה יאמן את ארסנל"

באנגליה מדווחים שמנצ'סטר סיטי אישרה לעוזר המאמן לחזור לארסנל, במדיה סיים את הקריירה כשחקן. סאנה בחר בבאיירן מינכן, מינאמינו יעבור בדיקות בליברפול

עריכת וידאו: ניר חן

(עדכון ראשון: 7:31)

העברות

* מונאקו הודיעה על רכישתו של בלם פרטיזן בלגרד, סטרהיניה פאבלוביץ'. הבלם בן ה-18 עלה לקבוצה מהנסיכות 10 מיליון יורו והיא תשלם שני מיליון נוספים כבונוסים.

* חלוץ העבר האגדי, רוד ואן ניסטלרוי, יהיה חלק מצוות האימון של רונאלד קומאן בנבחרת הולנד, במהלך יורו 2020 וייתכן מאוד שגם לאחר מכן.

* ולנסיה הודיעה שקרלוס סולר האריך את חוזהו עד 2023. חוזהו הקודם של הקשר בן ה-22 היה אמור להסתיים בקיץ 2021.

שמועות

* מיקל ארטטה חוזר לארסנל כמאמן, כך מדווחים העיתונאים הבכירים באנגליה. קשר העבר הספרדי בן ה-37 שסיים את הקריירה במדי התותחנים ומשמש כיום כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, קיבל את אישור המועדון וצפוי לעשות את המעבר, למרות בקשתו של פפ שימשיך לצדו.

* ב"בילד" טוענים: לירוי סאנה קיבל החלטה לעבור לבאיירן מינכן ולא להאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי. שחקן הכנף שנמצא בהליך שיקום מקרע ברצועה הצולבת בברך, מקווה לעבור כבר בינואר.

* טאקומי מינאמינו צפוי לעבור היום בדיקות רפואיות בליברפול, לקראת השלמת המעבר שלו מרד בול זלצבורג. האוסטרים אמורים לקבל יותר מ-7 מיליון ליש"ט על היפני בן ה-24.

* הרטה ברלין מעוניינת במריו גצה, לפי "בילד". הוא אמור לסיים את החוזה שלו בבורוסיה דורטמונד בתום העונה הקרובה וגם כך הוא לא מרבה לשחק שם. על פי הדיווחים, יורגן קלינסמן משוכנע שהוא יוכל לעזור לגצה לשקם את הקריירה.

* ב"לה פריסיאן" מדווחים שתומא למאר נמצא על הכוונת של ליון. שחקן הכנף הצרפתי לא הותיר חותם באתלטיקו מדריד מאז שנרכש ממונאקו תמורת 70 מיליון יורו בקיץ 2018. הקולצ'ונרוס יאפשרו לו לעזוב וההערכה היא שאם ליון תבצע פנייה, היא תבקש עסקת השאלה ואופציית רכישה.

* ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד ראש בראש. באנגליה גוברים הדיווחים על כך שטוטנהאם והשדים האדומים מנהלים מאבק ממשי על רכישתו של קשר ליל, בובקארי סומארה. הצרפתי בן ה-20 הפך העונה לאחד הקשרים האחוריים הבולטים בליג 1 וההערכות הן שהוא יעלה כ-45 מיליון ליש"ט.

* באנגליה ואיטליה מספרים שיובנטוס וליברפול מנהלות מאבק על שירותיו של מגן טולוז, מתיו גונסאלבש. הצרפתי בן ה-18 רשם העונה 4 הופעות בליג 1 ונחשב לאחד המגינים המבטיחים במולדתו.

* רומא רוצה להתחזק בחלוץ חדש בינואר ולפי "גאזטה דלו ספורט", זו רשימת המועמדים שלה: 1. אנדראה פטאניה (ספאל), 2. מריאנו דיאס (ריאל מדריד), 3. אנדראה פינאמונטי (גנואה).

* בורוסיה דורטמונד מוכנה למכור את יוליאן וייגל ולפי התקשורת הגרמנית, שתי קבוצות מתחרות על שירותיו: הרטה ברלין ובנפיקה.

שחקן ספאל, אנדראה פטאניה. GettyImages
בראש הרשימה של רומא. פטאניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully