וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פנאתינייקוס: מכבי תל אביב מכינה "הפתעות" לניק קלאתיס

19.12.2019 / 8:08

הצהובים מתכוננים ל"שחקן המיוחד" של פאו הערב (חמישי, 21:05, ספורט 5): "ננסה להוציא אותם מאזור הנוחות". עייפות? "הקהל ידחוף אותנו"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יארחו את פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-15. מכבי מדורגת ערב המחזור במקום הרביעי בטבלה עם 10 ניצחונות לעומת 4 הפסדים בלבד, ולעומתה פנאתינייקוס מדורגת מקום אחד מתחתיה עם 9 ניצחונות ו-5 הפסדים.

כמו במשחקיה האחרונים נגד צסק"א מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג, גם הפעם יעמדו לרשותו של יאניס ספרופולוס רק עשרה שחקנים אחרי שאתמול בצהריים חש טאריק בלאק בכאבים בברכו והוא לא יכול להיות משותף בהתמודדות. בקבוצה מקווים כי בלאק, ביחד עם ארון ג'קסון שיגיע במהלך השבוע הבא, יוכלו לשחק במשחק בשבוע הבא נגד אנדולו אפס.

מכבי הגיעה לישראל רק בשעות אחר הצהריים וערכה אימון קל כשלפניו תדריך וידאו קצר מהרגיל. הבוקר תערוך הקבוצה תדריך וידאו נוסף, כשאחת המטרות של הקבוצה תהיה לנסות ולשבש את המשחק הרגיל של פנאתינייקוס שמושתתת על יכולת הריכוז של ניק קלאתיס.

"קלאתיס הוא שחקן מיוחד מאוד, חלק מתוכנית המשחק תהיה לגרום לו להרגיש לא בנוח, לגרום לפנאתינייקוס להרגיש לא בנוח. לרוץ איתם, לשחק איתם לאט, להוציא אותם מאזור הנוחות שלהם. זה מה שננסה לעשות בהגנה", סיפר ג'ייק כהן על המשחק, "אנחנו צריכים לשפר את הריבאונד, ריבאונד ההגנה שלנו לא היה מספיק טוב ואנחנו מדברים על זה לא מעט, כל השחקנים על המגרש צריכים לשפר את זה. זה ריבאונד קבוצתי, זה לא רק שחקן אחד או שניים".

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
איש המפתח. קלאתיס/GettyImages

על המסע שעברה הקבוצה והתוצאות עד כה הוסיף המתאזרח של הצהובים: "זאת הייתה נסיעה ארוכה, אבל אנחנו נרגשים מהמשחק, האולם יהיה מלא והקהל ייתן לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים. אני לא חושב אם אנחנו פייבוריטים, אני די בטוח שאף אחד מהחברים שלי לקבוצה לא חושב על זה, יש לנו משחק חשוב מול קבוצה מצוינת, נעשה את הכי טוב כדי להשיג את הניצחון. תשאלו אותנו על התוצאות בסיום העונה. אנחנו מרוצים ממה שאנחנו עושים עד כה, אבל לא מסתכלים על התוצאות, הראינו התקדמות גדולה, אנחנו מרוצים אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

פנאתינייקוס נחתה בשעות הערב בתל אביב ותערוך היום בשעות הצהריים המוקדמות את האימון היחיד שלה ביד אליהו. היוונים מגיעים למשחק אחרי חמישה ניצחונות בשישה משחקים ביורוליג. מאז שהיורוליג נוסד בשנת 2000 נפגשו הקבוצות 24 פעמים, כשהמאזן עומד על 11:13 לטובת היוונים. במשחקי הבית של מכבי ניצחו הצהובים בשישה מתוך עשרה מפגשים, כולל במשחק בעונה שעברה, הניצחון היחיד של הצהובים על פנאתינייקוס בשישה משחקים בשיטת המשחקים החדשה של המפעל.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: טאריק בלאק לא ישחק גם מול פנאתינייקוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully