וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה הסביר למה בוסקטס לא שיחק והודה: "ריאל מדריד נעלה אותנו"

מאמן ברצלונה על הקשר שלא שותף: "היה לו חום לפני המשחק. הוא היה יכול לשחק, אבל החלטתי שלא". על הדומיננטיות של היריבה: "לא הצלחנו לשבור את משחק הלחץ שלה". וגם: המהומות והמחאה הקטלאנית האלימה שליוותה את המשחק ומספרי הקלאסיקו המאופס

מתוך רויטרס

אנסו פאטו אפילו לא היה בן חודש ב-0:0 הקודם בין ברצלונה לריאל מדריד. זה קרה ב-23 בנובמבר 2002, במשחק בו האוהדים בקאמפ נואו מחו על אקט הבגידה של לואיס פיגו, ומאז ב-50 מפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות הרשת תמיד זזה. עד אתמול (רביעי). הקלאסיקו שנדחה מחודש אוקטובר הסתיים ללא שערים ושתי הגדולות של ספרד נשארו צמודות בפסגת לה ליגה עם 36 נקודות לכל אחת.

על המשחק העיבו כל העת הפגנות ההמונים מחוץ לאצטדיון במחאה על כליאתם של תשעת המנהיגים הקטלאנים, כשהמוחים הצליחו גם לגרום להפסקת המשחק לדקה כשהשליכו כדורי ים למגרש במהלך המחצית השנייה. המפגינים שרפו פחים ועשן כבד מנע את יציאת האוהדים מהיציע הדרומי. כ-12 בני אדם נפצעו באירועים, בעיקר בעימותים עם השוטרים שקיבלו הוראה לא לבצע מעצרים ועצרו רק אדם אחד שהשליך לכיוונם אבוקות.

אלפי המוחים צעקו "עצמאות" ו-"שחררו את האסירים הפוליטים" במשך שעות לפני המשחק וגם במהלכו. העימותים עם המשטרה הובילו לחסימות שערי האצטדיון ולפקקי תנועה כבדים באזור. על פי משטרת ברצלונה, במהלך המחצית השנייה נמנע ניסיון פריצה לאצטדיון של מפגינים רעולי פנים.

מהומות מחוץ לאצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה. רויטרס
הפחים הועלו באש ועשן היתמר סביב האצטדיון/רויטרס

המספרים

* כאמור, מדובר ב-0:0 ראשון מאז נובמבר 2012 וזהו סך הכול תיקו מאופס תשיעי ב-243 מפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות, כשחמש פעמים זה קרה בקאמפ נואו.

* אנסו פאטי, בן 17 ו-48 ימים, הפך לשחקן הכי צעיר ששיחק בקלאסיקו מאז 1941.

* סרחיו ראמוס, שיאן ההופעות בקלאסיקו עם 43 משחקים לעומת 42 של ליאונל מסי, הוא גם שיאן הכרטיסים עם 25 כאלה.

* ברצלונה סיימה קלאסיקו בקאמפ נואו ללא שער לראשונה מאז 2007, אז ז'וליו באפטיסטה העניק לריאל ניצחון 0:1.

* בארסה גם נעצרה אחרי 14 ניצחונות ליגה רצופים בקאמפ נואו, מאז ה-2:2 מול ולנסיה בפברואר האחרון.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה וריאל מדריד נפרדו ב-0:0 בקלאסיקו הראשון העונה

לכתבה המלאה
ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
נראה ששני המאמנים היו מרוצים מהתיקו. ואלוורדה וזידאן/רויטרס

התגובות

איבן ראקיטיץ', שפתח ברגע האחרון במקום בוסקטס החולה, סיכם: "זה היה משחק קשה מאוד, ריאל מדריד היתה חזקה. זו היתה תוצאה די הגיונית לאור מה שהתפתח במגרש. היתה חסרה לנו האיכות במסירה האחרונה, אבל עבדנו היטב ואני גאה בחברים שלי".

גם ארנסטו ואלוורדה הסכים עם הקרואטי כשאמר: "זה היה משחק מאוד תחרותי. היו רגעים טובים לשתי הקבוצות. ציפינו ללחץ הזה של ריאל מדריד, אבל היינו צריכים לשבור אותו עם מהלכים אישיים. לפעמים זה הצליח ולפעמים פחות".

המאמן הודה ש"היינו רוצים לנצח, אבל לריאל מדריד היה משחק טוב מאוד. לא ידענו איך להתגבר על הלחץ שלהם. הם נעלו אותנו, הגיעו לעמדות הבקעה טובות. לא הייתה לנו המשכיות במשחק ולא ידענו לייצר מומנטום".

על כך שבוסקטס לא שיחק: "היה לו חום לפני המשחק. הוא היה יכול לפתוח, אבל אני החלטתי שהוא לא ישחק".

ואלוורדה התייחס גם לביקורת על פיקה שעוסק בהרבה דברים שלא קשורים לכדורגל: "אני יודע שהוא מייצר הרבה דיבורים וחדשות, אבל הוא מעולם לא החמיץ אימון או משחק, הוא תמיד זמין ורוצה לשחק. במשחקים מהסוג הזה הוא בדרך כלל משחק ברמה גבוהה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully