וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טאריק בלאק לא ישחק גם מול פנאתינייקוס

18.12.2019 / 19:28

הסנטר ימשיך להיעדר מהסגל של יאניס ספרופולוס (ה', 21:05, ספ' 5). הצהובים חזרו ארצה רק בסביבות 17:30, המאמן: "נצטרך להיות מוכנים"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: יאניס ספרופולוס מדבר על הארכת חוזהו במכבי תל אביב

מכבי תל אביב תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשתארח ביד אליהו את פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-15. הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של ארבעה ניצחונות ובמאזן של עשרה ניצחונות מול ארבעה הפסדים, ואילו היוונים מדורגים מקום אחד מתחתיהם עם תשעה ניצחונות וחמישה הפסדים.

מכבי תל אביב נחתה בארץ בסביבות 17:30 לאחר שטיסת הצ'ארטר שלה מסנט פטרסבורג התעכבה למעלה משעה וחצי בשדה המקומי. אימון הקבוצה נדחה בהתאם בשעתיים והצהובים הגיעו ליד אליהו ישירות משדה התעופה. למרות האופטימיות לגביו, טאריק בלאק לא ישחק גם הפעם.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "נעשה את המיטב כדי להיות מוכנים למחר. אנחנו רוצים להיות מוכנים מנטאלית ולהילחם לעיני האוהדים שלנו. אנחנו רוצים שהם ידחפו אותנו לניצחון נוסף. מקווה שננצח. טאריק ועומרי כספי עדיין בחוץ. ריק פיטינו הוא מאמן מצוין, אנחנו מכבדים אותו מאוד. הוא ותיק ומכובד מאוד". על המפגש עם ניק קלאתיס אמר המאמן: "נעשה את המיטב שלנו כדי להאט אותו".

פורוורד מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו: "הגענו כדי לזרוק קצת, להתאמן, להתחיל להתכונן למשחק. יש לפנאתינייקוס הרבה שחקנים טובים, דשון תומאס יכול לקלוע, הוא שחקן טוב, אבל אנחנו צריכים לספק מאבק קבוצתי. זה עוד משחק חשוב, אנחנו רוצים לקחת את זה משחק אחרי משחק, אבל ברור שכל משחק הוא חשוב".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. האפליקצייה של מכבי תל אביב, אתר רשמי
סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, האפליקצייה של מכבי תל אביב

פנאתינייקוס, שתנחת רק הערב ותערוך את אימון הבכורה שלה מחר בבוקר, פתחה את העונה הנוכחית בצורה לא טובה עם שלושה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים, אך מאז הפיטורים של המאמן ארגיריס פדולאקיס יצאה הקבוצה לריצה של חמישה ניצחונות בשישה משחקים וטיפסה לצמרת הטבלה. את ארבעת המשחקים האחרונים העביר על הקווים המאמן ריק פיטינו שהדריך את פאו גם בחלק גדול מהעונה שעברה, ונראה כי הוא הצליח לחבר מחדש את הקבוצה.

השחקן המוביל של פאו הוא ניק קלאת'יס עם ממוצע מדהים של 13.9 נקודות, 9.1 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים, כשיחד איתו מככבים שלושה אמריקאים - ג'ימר פרדט, אחד השחקנים המלהיבים בקבוצה, עם 14.5 נקודות, דשון תומאס אקס הצהובים עם 13.9 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ואקס נוסף טייריס רייס שרושם 10.9 נקודות. שחקנים מעניינים נוספים בסגל הם שחקן הפנים האמריקאים ג'ייקוב ווילי, ושחקני הפנים היוונים יורגוס פפאיאניס וקונסטנטינוס מיטרוגלו.

עוד בוואלה

פיטינו בראיון בלעדי לוואלה! ספורט: "ניסיתי לפרוש, אבל אני מכור. כמו מיק ג'אגר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully