וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים של ליברפול הובסו 5:0, אלופת אירופה הודחה מגביע הליגה

הסגל הבכיר נמצא בדוחא לקראת גביע העולם לקבוצות ועם ההרכב הצעיר בהיסטוריה של המועדון, המייטי רדס הובסו ע"י אסטון וילה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

קווימהין קלהר, קי- יאנה הופר, ספ ואן דן ברח, מורגן בויס, טוני גלאכר, פדרו צ'יריבייה, אייזק כריסטי-דייויס, הרבי קיין, הארווי אליוט, תומאס היל, לואיס לונגסטאף.

ליברפול הודחה הערב (שלישי) מגביע הליגה האנגלי אחרי הפסד 5:0 לאסטון וילה בחוץ בשלב רבע הגמר. הרשימה הנ"ל? זה היה ההרכב שלה. על הקווים לא התרוצץ יורגן קלופ ומי שחילק הוראות היה מאמן קבוצת ה-U23, ניל קריצ'לי.

ליברפול תשחק מחר (19:30) נגד מונטריי המקסיקנית בחצי גמר גביע העולם לקבוצות וכל הסגל הבכיר יצא לדוחא. בשל בעיות לו"ז לא נמצא תאריך אחר למשחק נגד אסטון וילה ומוליכת הליגה האנגלית נאלצה "לזרוק" את גביע הליגה. הנייר גם מספר שזה היה ההפסד הראשון שלה אחרי בדיוק שלושה חודשים.

ליברפול הציבה את ההרכב הצעיר בתולדותיה. עם חלוץ בן 16 (אליוט), שני שחקני הגנה בני 17 (ואן דן ברח והופר) וצעירים נוספים, הגיל הממוצע של 11 השחקנים עמד על 19.4 שנים. השיא הקודם היה 21.81 שנים והוא נרשם ב-2017, כשהמייטי רדס אירחו את פלימות' בגביע. רק לשם השוואה: אז היו על המגרש שחקנים כמו דיבוק אוריגי, לוקאס לייבה, ג'ו גומז, אמרה ג'אן וטרנט אלכסנדר-ארנולד.

וילה ניצלה זאת עד תום ודרסה את הגנון. השוער קלהר ספג באשמתו, הבלמים לא הצליחו להתמודד והסיפור נגמר מהר. קונור הוריהיין (14), מורגן בויס (17, עצמי) וג'ונתן קודג'יה (37 ו-45) קבע 0:4 עוד לפני הירידה להפסקה. במחצית השנייה ליברפול ביצעה חילופים והכניסה עוד נער בן 16, ג'יימס נוריס. וילה הורידה הילוך - אולי מתוך רחמים ואולי כדי לשמור כוחות - והסתפקה בשער אחד בלבד: גלגול של ווסלי לפינה הרחוקה בתוספת הזמן. 0:5 בסיום.

שחקני ליברפול במשחק גביע הליגה נגד אסטון וילה. רויטרס
נותרו חסרי אונים. שחקני ליברפול/רויטרס
שחקני אסטון וילה חוגגים. רויטרס
לא ריחמו על הילדים. שחקני אסטון וילה/רויטרס
הרכבים ליברפול נגד אסטון וילה בגביע הליגה. רויטרס
מעטים הכירו את השמות של המייטי רדס הערב/רויטרס
מאמן קבוצת המילואים של ליברפול, ניל קריצ'לי. רויטרס
עמד על הקווים בזמן שקלופ בדוחא. ניל קריצ'לי/רויטרס
שחקן ליברפול, הארווי אליוט. רויטרס
מסומן כהבטחה גדולה. הארווי אליוט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully