וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי ייפגשו בחצי הגמר, גם לסטר עלתה

הקבוצה של סולשיאר טיילה כצפוי עם 0:3 על קולצ'סטר, האלופה גברה בחוץ 1:3 על אוקספורד וההגרלה זימנה דרבי בחצי. סגנית המוליכה עלתה בזכות 2:4 בפנדלים על אברטון (2:2 בתום 90 דקות) ותפגוש את אסטון וילה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

שלב רבע הגמר של גביע הליגה האנגלי, הסתיים הערב (רביעי) וסיפק שלוש עולות נוספות שהצטרפו לאסטון וילה בחצי הגמר. מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד טיילו עם ניצחונות קלים על אוקספורד וקולצ'סטר. לסטר הצטרפה אליהן בזכות ניצחון בפנדלים בחוץ על אברטון אחרי 2:2 בתום 90 דקות. מיד לאחר המשחקים התפרסמה הגרלת המשחקים ובה נקבע: יונייטד וסיטי תפגשנה לדרבי לוהט בחצי הגמר, בעוד שלסטר נהנתה מהגרלה נוחה יותר ותהיה פייבוריטית מול אסטון וילה.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם חבריו. GettyImages
טיול לחצי הגמר. שחקני סיטי חוגגים/GettyImages

אוקספורד יונייטד - מנצ'סטר סיטי 3:1

אחרי שזכתה בגביע הליגה בשנתיים האחרונות, אחרי שעשתה זאת ארבע פעמים בשש השנים האחרונות, מנצ'סטר סיטי לא התכוונה לאפשר לאוקספורד מהליג 1 (הליגה השלישית) לעצור אותה וטיטאה אותה בדרך לחצי הגמר. פפ גווארדיולה עלה בהרכב חזק ביותר עם סטרלינג, מחרז וברנרדו סילבה אבל דווקא ז'ואאו קאנסלו פתח עבור האלופה עם שער יפה בדקה ה-22. מאט טיילור הקפיץ את הקהל המקומי עם השוויון דקה לאחר ההפסקה, אבל כעבור ארבע דקות בלבד ראחים סטרלינג צינן את ההתלהבות עם ה-1:2 אחרי בישול יפה של אנחלינו באגף השמאלי. סטרלינג היה גם זה שחתם בדקה ה-70 אחרי שנותר חופשי ומאושר לכדור רוחב של גבריאל ז'סוס.

עוד בוואלה!

גרינווד הציל את מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם עלתה למקום החמישי

לכתבה המלאה
מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד עם מייסון גרינווד. רויטרס
חגג גם בגביע הליגה. רשפורד עם גרינווד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - קולצ'סטר 0:3

אחרי שכבר הדיחה את קריסטל פאלאס וטוטנהאם, קולצ'סטר מהליג 2 (הליגה הרביעית) חלמה על עוד סנסציה. היא החזיקה מעמד מחצית שלמה באולד טרפורד, אבל אז הגיע בליץ מקומי עם שלושה שערים ב-10 דקות. מרקוס רשפורד קבע 0:1 (51) במבצע אישי יפה וכעבור ארבע דקות ריאן ג'קסון הכפיל עם שער עצמי. בדקה ה-61 רשפורד בישל למרסיאל שדחק מקרוב את השלישי ושלח את יונייטד כצפוי לארבע האחרונות.

מיקל ארטטה עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה. רויטרס
עדיין עם פפ. מיקל ארטטה/רויטרס

אברטון - לסטר סיטי 2:2 (4:2 בפנדלים ללסטר)

ניצחון דרמטי לסגנית המוליכה, שאיבדה יתרון כפול בצורה כואבת, אבל שמרה על קור רוח והמשיכה את העונה המופלאה שלה עם אופציה לא רעה לתואר בעונה שהיא כמעט בוודאות תסיים עם כרטיס לאירופה. ג'יימס מדיסון (26) וג'וני אוואנס (29) עקצו בדיוק בזמן והיממו את המארחת, אבל תום דייויס צימק בדקה ה-71 ולייטון ביינס הוותיק שלח את המשחק הזה לדו קרב פנדלים עם שוויון אדיר בפצצה מרחוק בדקה ה-91. דו קרב הפנדלים נפתח עם החמצה של ג'יימס מדיסון, אבל טוסון ואחרי זה גם ביינס החמיצו, לסטר דייקה ביתר ארבע הבעיטות וג'יימי ורדי שלח את השועלים לחצי הגמר עם הפנדל האחרון שקבע 2:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully