וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גרינווד הציל את מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם עלתה למקום החמישי

שערוריית VAR במשחק של השדים האדומים, המחליף הצעיר קבע 1:1 מול אברטון. יאן ורטונגן (91) סידר למוריניו 1:2 דרמטי בחוץ על וולבס

דומיניק קלברט-לואין שחקן אברטון שם יד על דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
גם שופטי ה-VAR התעלמו מהעבירה. דומיניק קלברטלואין שם יד על דויד דה חאה/רויטרס

המחזור ה-17 בליגה האנגלית נמשך הערב (ראשון) עם עלייתה של טוטנהאם למקום החמישי בזכות 1:2 דרמטי בחוץ על וולבס. סערת VAR נוספת בפרמיירליג, הפעם במשחקה של מנצ'סטר יונייטד, שחילצה 1:1 ביתי מול אברטון.

דאנקן פרגוסון מאמן אברטון. רויטרס
חגג את התיקו. דאנקן פרגוסון/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 1:1

סוגיית ה-VAR מעסיקה את חובבי הכדורגל האנגלי מאז תחילת העונה, וכל אירוע כמו זה שהיה רק מוסיף למחלוקת. מנצ'סטר יונייטד נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומרשימים דווקא על ידי אברטון, שמצדה חוגגת כבר ארבע נקודות מול קבוצות צמרת תחת הנהגתו של דאנקן פרגוסון הנלהב, אבל הסיפור הגדול היה ה-VAR. בדקה ה-36 דויד דה חאה יצא רע לכדור קרן והבלם ויקטור לינדלוף שעמד מאחוריו לא הספיק לברוח, כך שהכדור פגע בו ונכנס. השוער טען לעבירה של דומיניק קלברט-לואין ובהילוכים החוזרים אכן התברר שהיה מגע, אבל להפתעת אנשי יונייטד גם שופטי ה-VAR אישרו את השער. דה חאה סופג כבר ב-12 משחקים - הרצף הכי גרוע שלו בפרמיירליג. השדים האדומים לחצו במחצית השנייה בחיפוש אחר השוויון, כשג'ורדן פיקפורד עצר את דניאל ג'יימס וגם הארי מגווייר פספס הזדמנות. בדקה ה-65 הכניס סולשיאר את מייסון גרינווד הצעיר, שבדקה ה-77 קיבל כדור מג'יימס, העביר לרגל שמאל ובעט שטוח מ-16 מטרים אל הרשת של פיקפורד. דה חאה עוד מנע מאברטון לנצח ובסיום חלוקת נקודות, כשפרגוסון עוד החליף בדקה ה-89 את מואיז קן שנכנס רק בדקה ה-70 ובזבז שתי התקפות מתפרצות. היהלום האיטלקי ממשיך לעבור השפלות באנגליה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שער ליגה שני. מייסון גרינווד/GettyImages

וולבס - טוטנהאם 2:1

השיפור של התרנגולים תחת הדרכתו של ז'וזה מוריניו נמשך, ולהגרלת שמינית גמר ליגת האלופות הם יגיעו מהמקום החמישי, מרחק שלוש נקודות בלבד מצ'לסי הרביעית והכרטיס לליגת האלופות גם בעונה הבאה. לוקאס מורה היה זה שכבש ראשון עבור טוטנהאם כשהטעה שני שחקנים ומול השלישי בעט מזווית קשה בצד ימין אל הרשת העליונה בדקה השמינית. יופי של שער של הברזילאי. אריק דייר היה קרוב לשני ונעצר בקורה בדקה ה-38, והשוויון של המארחת הגיע לבסוף בדקה ה-67. דווקא הכובש לוקאס הוא זה שאיבד, וולבס יצאה למתפרצת ובסיומה אדאמה טראורה הפציץ לרשת מ-18 מטרים. במצב כזה המארחת הייתה רושמת משחק 11 ללא הפסד ונותרת לפני טוטנהאם, אבל בדקה ה-91 כריסטיאן אריקסן הרים כדור קרן והבלם יאן ורטונגן נותר חופשי ונגח לרשת מ-11 מטרים. שער ליגה ראשון של הבלגי אחרי כ-16 חודשים וניצחון קריטי מבחינת מוריניו.

יאן ורטונגן, דבינסון סאנצ'ס שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
הקפיץ את טוטנהאם קרוב לצ'לסי. יאן ורטונגן חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully