וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלמנגו מחכה בגמר, ליברפול "רוצה את התואר שבו מעולם לא זכתה"

אלופת אירופה תפגוש את מונטריי בחצי גמר גביע העולם לקבוצות (רביעי, 19:30). הברזילאים גברו על אל הילאל 1:3 בחצי הראשון

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

ליברפול הגדולה מפגרת רק אחרי ריאל מדריד ומילאן במספר הזכיות בגביע אירופה/ליגת האלופות. האנגלים הניפו את התואר היוקרתי שש פעמים וכמובן זכו בשלל תארים נוספים, אבל את גביע העולם לקבוצות הם מעולם לא הניפו. ב-1977 ו-1978 ליברפול סירבה לשחק נגד בוקה ג'וניורס הארגנטינאית וב-1981 היא הפסידה לפלמנגו. כעבור שלוש שנים הקבוצה ממרסיסייד נכנעה לאינדפנדיינטה וב-2005 לסאו פאולו.

מחר (רביעי, 19:30) החבורה של יורגן קלופ תעלה למשחק חצי הגמר נגד מונטריי המקסיקנית במטרה לעשות צעד לעבר הזכייה. "זה תואר שליברפול מעולם לא זכתה בו, כך שיהיה נחמד לקחת אותו. אנחנו רק רוצים להמשיך להצליח ולהניף תארים", אמר ג'יימס מילנר לקראת ההתמודדות. ג'ורג'יניו ויינאלדום ייעדר, אבל וירג'יל ואן דייק התגבר על פציעה קלה ואמור לפתוח.

מונטריי - אלופת צפון ומרכז אמריקה - מגיעה למשחק בכושר מצוין והיא לא הפסידה מאז ה-7 באוקטובר. המוציא לפועל העיקרי שלה הוא רוחליו פונס מורי הארגנטינאי, אבל לליברפול כדאי להיזהר גם מרודולפו פיסארו הפנטסטי, שנחשב לאחד מהשחקנים הטובים ביותר במקסיקו.

פלמנגו שזכתה לפני כמה שבועות בגביע ליברטדורס, כבר מחכה בגמר אחרי ניצחון 1:3 על אל הילאל הסעודית בחצי הגמר הראשון. סאלם אל דווסארי הפתיע בדקה ה-18, אבל ג'ורג'אן דה ארסקאטה קבע 1:1 בדקה ה-49. ברונו הנריקה השלים מהפך (78) ושער עצמי של עלי אלבולחי (82) חתם את התוצאה.

וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
כשיר. ואן דייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully