וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רביעייה לפ.ס.ז', ממפיס דפאי גמר את העונה

אמבפה כבש צמד וניימאר החמיץ פנדל ב-0:4 של המוליכה בסנט אטיין, קפטן ליון וג'ף ריין אדלייד קרעו את הרצועה הצולבת בהפסד 1:0 לראן

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר עלייתה של ליברפול לשמינית גמר ליגת האלופות

פריס סן ז'רמ הגדילה הערב (ראשון) את הפער שלה בפסגת הליגה הצרפתית לשבע נקודות, אחרי ניצחון חוץ קליל 0:4 על סנט אטיין בסיום המחזור ה-17. ראן עלתה למקום הרביעי עם 0:1 דרמטי בליון משער של הילד אדי קמאבינגה, במשחק בו ממפיס דפאי ככל הנראה גמר את העונה. שטרסבורג השיגה תוצאה זהה בבורדו.

תומא מונייה, קיליאן אמבפה, לאנדרו פארדס שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
ברח למאורו איקרדי. קיליאן אמבפה עם החברים/רויטרס

סנט אטיין - פריס סן ז'רמן 4:0

ניצחון ליגה חמישי ברציפות לאלופה, שלא הפסידה בסטאד ז'ופרואה גישאר מאז ספטמבר 2008. אדינסון קבאני, יוליאן דראקסלר, אידריסה גיי, אנדר הררה ופרסנל קימפמבה נעדרו בגלל פציעות, אבל פריס סן ז'רמן הסתדרה מול יריבה עם כמות חיסורים כפולה. לאנדרו פארדס ירה מהאוויר מ-20 מטרים וחגג שער בכורה במדי פ.ס.ז' בדקה התשיעית, כשהחיים הפכו קלים יותר בעקבות הרחקתו של ז'אן אודה אהולו שקיצץ את הכובש הארגנטינאי (25). ניימאר בישל לקיליאן אמבפה בדקה ה-43 ויכול היה לכבוש בעצמו אחרי שסחט פנדל ממתיו דבושי, אבל בעט לקורה מהנקודה הלבנה (62). מאורו איקרדי השתווה לאמבפה עם שמונה שערים לכל אחד, כשהבקיע מקרוב אחרי הכנה של לייבין קורזאבה מצד שמאל בדקה ה-72, אבל החלוץ הצרפתי דאג לברוח שוב עם התשיעי שלו אחרי עוד מסירה של ניימאר ופריצה קלילה לרחבה בדקה ה-89.

ז'אן אודה אהולו שחקן סנט אטיין מקבל כרטיס אדום. רויטרס
אדום שפירק את סנט אטיין. ז'אן אודה אהולו מורחק/רויטרס

ליון - ראן 1:0

אחרי העלייה הדרמטית לשמינית גמר ליגת האלופות, ליון חזרה לליגה ורשמה הפסד בית רביעי העונה. ראן ניצחה בליון בשנתיים הקודמות ועשתה את זה בפעם השלישית ברציפות כדי לקפוץ אל המקום הרביעי. אדואר מנדי סיפק יכולת מצוינת בשערה של ראן, ובדקה ה-89 הגיעה העקיצה מרגלי אדוארדו קמאבינגה. ילד הפלא בן ה-17 התקדם באין מפריע, עבר בקלות את יואכים אנדרסן, הטעה גם את רפאל וסיים את מבצע הסולו עם כדור ברשת של אנתוני לופס. שער בכורה לכישרון המדובר של ראן, שהודחה בבושת פנים מהליגה האירופית, אבל עכשיו נמצאת חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות בזכות ארבעה ניצחונות רצופים.

הבשורה הקשה באמת של ליון הגיעה לאחר המשחק, כאשר התבשרה כי כוכבה ממפיס דפאי גמר את העונה. הקפטן ההולנדי הוחלף בדקה ה-46 ובבדיקות שעבר נקבע כי קרע את הרצועה הצולבת - ממש כמו ג'ף ריין אדלייד, והשניים מצטרפים למגן לאו דובואה שייעדר כמה חודשים. "אלה חדשות איומות עבור ליון, זה נראה רציני מאוד", אמר ז'וניניו עוד לפני החדשות. "הוא עלול להחמיץ את כל העונה. הוא המנהיג שלנו, כואב לי עליו". מדובר גם במכה עבור נבחרת הולנד, ששחקן הכנף הוא אחד משחקניה החשובים לקראת היורו שיתחיל בעוד כחצי שנה.

משחק נוסף:

בורדו - שטרסבורג 1:0
לשטרסבורג: לודוביק אז'ורק (11)

אדוארדו קמאבינגה שחקן ראן. GettyImages
הדבר הבא בכדורגל הצרפתי. אדוארדו קמאבינגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully