וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פגישת יעקב שחר עם ירדן שועה: מאמן מנטלי חדש למכבי חיפה

15.12.2019 / 14:30

החלוץ המתוסכל נפגש עם נשיא המועדון, התלונן ש"מחפשים אותו" ויחזור לפעילות מלאה. בעקבות בקשת שועה: יגאל הלל מונה לקואצ'ר. החלוץ צפוי להיכלל בסגל למשחק הגביע נגד נס ציונה. אחרי התיקו מול רעננה, בקבוצה מודים: אנחנו צריכים חיזוק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- פגישה מכרעת בין ירדן שועה למכבי חיפה, בנוכחות הנשיא יעקב שחר

- אחרי התיקו עם רעננה, במכבי חיפה מודים: "היינו הרבה מתחת לרמתנו"

- בקבוצה מתכננים להתחזק בשלושה שחקנים בינואר: "הסגל קצר מדי"

- אחת האפשרויות שעלו: להחזיר את יהב גורפינקל מהשאלה בהפועל חדרה

- בלבול מתכונן לאלתורים בהגנה בסיבוב ח', נטע לביא עשוי לפתוח כבלם

seperator

מכבי חיפה מקווה לסיים בהקדם את סאגת ירדן שועה. היום (ראשון) הגיע החלוץ הצעיר, שנרכש מבני יהודה והגיע על תקן הבטחה גדולה, לפגישה מכרעת על עתידו עם נשיא המועדון יעקב שחר ובנוכחות סוכנו גלעד קצב. המתיחות בין שועה למועדון "לא מקובלת" על הנשיא, וגם הוא, כמו שועה, מקווה לפתור את הבעיות בהקדם.

שועה התלונן על כך ש"מחפשים אותו" וטען שהוא לא יכול להמשיך בקבוצה, אולם שחר הבהיר לשועה ולנציגיו שאין כוונה לשחררו. בסיומה של הפגישה הוחלט ששועה יחזור לפעילות מלאה עם הקבוצה כרגיל, והוא צפוי להיכלל בסגל למשחק נגד סקציה נס ציונה ביום שבת, במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

כמו כן, אחרי הפגישה הודיעה מכבי חיפה על מינויו של מאמן מנטאלי חדש. מהקבוצה נמסר ש"יעקב שחר סיכם עם יגאל הלל על העסקתו כקואצ'ר אישי לשחקני הקבוצה. באימון מחר הוא יוצג בפני הצוות והשחקנים". מינויו של הלל הגיע בעקבות בקשת ירדן שועה. מדובר במינוי שהוסכם עוד לפני הפגישה היום, אבל קיבל חותמת סופית בפגישה. כבר תקופה ארוכה ששועה ביקש משחר לעבוד עם הלל וכעת שחר החליט שהוא יצטרף לצוות.

עוד בוואלה!

מרקו בלבול הודה: "פספסנו נקודות חשובות מאוד". מה על הפרק בפגישת שחר עם שועה?

לכתבה המלאה
ירדן שועה, חלוץ מכבי חיפה, בדרך לפגישה עם יעקב שחר. לירון מולדובן
פגישה מכרעת. שועה/לירון מולדובן
ירדן שועה, חלוץ מכבי חיפה, בדרך לפגישה עם יעקב שחר. לירון מולדובן
ירדן שועה, חלוץ מכבי חיפה, בדרך לפגישה עם יעקב שחר/לירון מולדובן
ירדן שועה, חלוץ מכבי חיפה, בדרך לפגישה עם יעקב שחר. לירון מולדובן
ירדן שועה, חלוץ מכבי חיפה, בדרך לפגישה עם יעקב שחר/לירון מולדובן

אכזבה גדולה בקבוצה בעקבות ה-0:0 אמש (שבת) עם הפועל רעננה, שמנע מהקבוצה לצמק את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב לנקודה אחת בלבד. בקבוצה היו מתוסכלים בעיקר מחוסר החדות בחלק ההתקפי. "לא הגענו טוב למשחק, היינו הרבה מתחת לרמה הרגילה שלנו העונה", הודה אחד השחקנים.

לצד האכזבה מהיכולת, בחיפה מפנימים שכדי להתמודד עם מכבי תל אביב עד סוף העונה, צריך סגל עמוק יותר. "במכבי תל אביב אפשר לעשות רוטציות רחבות, אבל אצלנו הסגל קצר מדי. אין ספק שבינואר נצטרך להעמיק אותו", אמר גורם בקבוצה.

ואכן, לירוקים יש כבר תוכנית חיזוק. מלבד שחקן התקפה נוסף, אמורים להצטרף גם קשר מרכזי ושחקן הגנה. בקבוצה היו שמחים לצרף מגן שיכול לשחק בשני האגפים ואחת האופציות שעלתה היא להחזיר מהשאלה את יהב גורפינקל שמשחק בהפועל חדרה, אך בשלב זה לא עדיין לא התקבלה החלטה בנושא. בנוסף, גם אתמול אמרו בקבוצה שהיה אפשר לפחות בדקות האחרונות להכניס את שחקן מחלקת הנוער סתיו נחמני, כדי לנסות להכניס עוד כלים התקפיים.

במועדון מקווים שמוחמד עוואד יהיה כשיר לדרבי במחזור הבא. מהמשחק נגד סקציה נס ציונה בסיבוב ח' של גביע המדינה ייעדרו עופרי ארד וארנסט מאבוקה. עאיד חבשי יחזור להרכב, אך לא ברור עדיין אם יתופקד כמגן ימני או כבלם. אחת האופציות היא ששי בן דוד ייכלל ב-11, אולם גם האפשרות להציב את נטע לביא כבלם נשקלת.

(עדכון ראשון: 07:54)

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, ניקיטה רוקאביציה במרכז. קובי אליהו
דרוש חיזוק. שחקני מכבי חיפה מתוסכלים/קובי אליהו
יגאל הלל מאמן מנטלי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
יוצג בפני השחקנים. הלל/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully