וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' מודה: למכבי תל אביב יש בעיה. ויונתן כהן? "זה בינינו"

14.12.2019 / 17:04

מאמן מכבי תל אביב ניסה לשים את האצבע על הבעיה ב-1:1 מול נס ציונה, על יונתן כהן: "מה היה? זה בינינו". תורג'מן: "יכולנו לנצח"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב אכזבה הערב (שבת) כשסיימה ב-1:1 ביתי מול סקציה נס ציונה, במשחק שפתח את המחזור ה-14 בליגת העל. אלעד שחף הפך לשחקן הראשון שכובש מול דניאל טננבאום העונה בליגה כשהרשית בדקה התשיעית, ארון שוינפלד איזן כעבור שתי דקות, אבל ב-79 הדקות שנותרו מכבי תל אביב לא הצליחה לסכן מספיק את השער של עומרי גלזר ושמטה שתי נקודות יקרות.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"ברור שזו תוצאה לא טובה". איביץ'/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "ברור שזו תוצאה לא טובה, רצינו לנצח ושיחקנו כדי לקחת שלוש נקודות. אנחנו צריכים לנתח את המשחק הזה, כי במיוחד במחצית השנייה איבדנו ביטחון ולא עשינו את מה שאנחנו בדרך כלל עושים. זה קורה, נס ציונה שיחקה משחק טוב, שמרה קרוב עם הרבה שחקנים מאחורי הכדור ושיחקו מולנו כך בעבר, אבל היום לא הצלחנו לשבור את זה. במשחקים הקודמים שיחקנו טוב ויצרנו הרבה מצבים, היום הייתה לנו בעיה בארגון וזה משהו שאנחנו צריכים לשפר. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לפתור את הבעיה הזו. היה ברור שנספוג, אם לא היום אז אולי במחזור הבא. זה נורמלי. לא ספגנו במשך כמה חודשים, אז ספגנו שער אחרי ריבאונד וקרן".

על יונתן כהן, שנותר מחוץ לסגל של מכבי תל אביב בפעם השנייה ברציפות, אמר המאמן הסרבי: "מה הסיבה? זה בינינו ואני לא אדבר על זה בתקשורת. אמרתי שאני לא רוצה לדבר על זה".

בלם הצהובים איתן טיבי: "לא היינו מספיק טובים, אני חושב שיש משחקים שאתה פחות טוב ועדיין אתה משיג נקודות, אבל לא הצלחנו לעשות את זה היום וחבל. אני חושב שהם כבשו את השער הראשון ולא מצאנו את הפרצות הנכונות ולא מספיק שלטנו במשחק. יש לא מעט דברים שאני מאמין שהמאמן ידבר איתנו על זה שאנחנו צריכים לשפר. העונה היא ארוכה ולא ניקח אליפות בדצמבר. צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו בשני המשחקים האחרונים ולשפר את הדברים. מאכזב לספוג בפעם הראשונה, אבל זה חלק מהמשחק ונמשיך הלאה".

עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה. דני מרון
היה מחויך מאוד בסיום/דני מרון

מאמן נס ציונה עמיר תורג'מן: "יכולנו גם לנצח, ברור שזו מכבי תל אביב עם העוצמות והקהל ושחקנים טובים. אבל הצלחנו להצר את צעדיהם בכל הפרמטרים. ההיסטוריה השתנתה, אבל זה שלהם. שחף הקטן בא וכבש את השער הזה. אמרתי לו שהוא עשה היסטוריה ויזכרו לו את זה הרבה זמן. מצד שני אנחנו מתעסקים בתוצאות ואנחנו רוצים לנצח ולהתקדם. במחזור שעבר הפסדנו לקרית שמונה בדקות האחרונות, היום לקחנו נקודה למרות שמכבי זה עוצמות אדירות. אנחנו מתקדמים בדרך שלנו עם העבודה שלנו. אנחנו צנועים ויודעים שהכול אצלנו בקטן. אני רוצה להחמיא לשחקנים שעשו את העבודה בצורה נפלאה. אני גאה בהם. אם נמשיך כך, נהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully