וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול הודה: "פספסנו נקודות חשובות מאוד". מה על הפרק בפגישת שחר עם שועה?

14.12.2019 / 23:41

אכזבה במכבי חיפה אחרי ה-0:0 נגד הפועל רעננה שהותיר את הפער מהפסגה על שלוש נקודות. בלבול: "היינו פחות מדויקים ופחות איכותיים". יעקב שחר וירדן שועה לפגישה מכריעה: החלוץ ידרוש לעזוב? ניסו אביטן אחרי הבכורה: "יש עם מה לעבוד פה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אכזבה גדולה הערב (שבת) במכבי חיפה אחרי ה-0:0 נגד הפועל רעננה בחוץ. הירוקים עלו לכר הדשא באצטדיון המושבה כשהם יודעים שניצחון יקרב אותם כדי נקודה בלבד ממכבי תל אביב שבפסגה, אבל לא ידעו לנצל את איבוד הנקודות המוקדם של הצהובים ונאלצו להסתפק בנקודה. ובצד השני? הקבוצה מהשרון אמנם נותרה מתחת לקו האדום, אבל השיגה נקודה מחמיאה בבכורה של ניסו אביטן, כך ששם היו מרוצים.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. קובי אליהו
משחק מאכזב, תוצאה מאכזבת. מכבי חיפה/קובי אליהו

"באנו במטרה לנצח, לחצנו גבוה", אמר מרקו בלבול המאוכזב, "במחצית הראשונה לא היינו מספיק מדויקים, לא שלטנו במשחק ולא הגענו למצבים טובים. את המחצית השנייה התחלנו מצוין, הגענו למצבים ובעטנו לשער, אבל לא היינו מספיק מדויקים. פספסנו נקודות חשובות מאוד. היינו פחות מדויקים, פחות איכותיים. לא יצרנו מספיק הזדמנויות כדי לכבוש, משחק פחות טוב שלנו".

בלבול התייחס גם לכך שלקבוצה יש כמה פצועים: "הסגל קצר מאוד כי יש לנו פצועים והעלינו שחקן מהנוער. צריך להתמודד עם סגל קצר, נצטרך לעבור את התקופה הזו בצורה הכי טובה ועד עכשיו אנחנו מתמודדים עם זה יפה. ירדן שועה? יש לי בסגל 23 שחקנים וכל הזמן אני בוחר את הכי נכונים לאותו משחק. כולם מתמודדים על ההרכב ועל האפשרות להיות בסגל".

ניסו אביטן שערך בכורה על הקווים של רעננה, אמר: "מגיעות הרבה מחמאות לשחקנים היום, היה לנו משחק הגנה טוב מאוד נגד יריבה חזקה וזה מראה שיש עם מה לעבוד. אין ספק שנצטרך להיות איכותיים יותר בחלק ההתקפי, אבל אין ספק שהבסיס הוא טוב מאוד. צריך להבין באיזה מצב הקבוצה נמצאת, אני בטוח שאנחנו יכולים להוציא יותר ממה שיש פה. אתם עוד תראו את רעננה משחקת כדורגל חיובי יותר, אני מאמין שהנקודה הזו תיתן ביטחון ואנרגיה לשחקנים".

ניסו אביטן מאמן הפועל רעננה עם שחקניו. קובי אליהו
"נקודה שתיתן לשחקנים ביטחון". אביטן/קובי אליהו

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר ייפגש מחר עם חלוץ הקבוצה ירדן שועה. כידוע, שועה לא נכלל בסגל למשחק הערב נגד הפועל רעננה כשברקע גרסאות סותרות לגבי הסיבה לכך. במועדון טענו שהשחקן פצוע, והחלוץ אכן לא התאמן כמה ימים השבוע ועבר טיפולים בקרסול. אבל שועה עצמו טוען שהגיע לאימון אתמול ואמר שהוא כשיר להתאמן - אך נאמר לו להתאמן בצד. לאחר מכן נפגע במהלך אחד התרגילים, אך בכל זאת הרגיש שהוא כשיר.

בשיחה, שאמורה הייתה להתקיים ביום שישי ונדחתה, צפויים שחר והשחקן להבהיר את כל הדברים והמתיחויות שעל הפרק, כשבחיפה מצפים משועה לחזור ולהתעסק רק בכדורגל, בעוד שהחלוץ עשוי שוב לדרוש לעזוב. מי שעוקבת אחר הדברים היא בית"ר ירושלים. גם בני יהודה רוצה לשאול את השחקן אך גורמים בחיפה אמרו ששני הצדדים לא מעוניינים באופציה זו. שחר, כך אמרו גורמים במועדון, צפוי להבהיר לשועה שלא ישחרר אותו.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully