וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר זה פחות: "שוקל מילים" על יותר מדי אירועים שאיפסו את השבת

15.12.2019 / 12:30

הרצף של טננבאום נקטע, ההתקפה הכי טובה לא כבשה, הראשונה לא ניצחה את האחרונה אבל גם לא איבדה את ההפרש בפסגה, נס ציונה ורעננה אגרו נקודות חשובות שרק הרחיקו אותן מהמקום הבטוח בטבלה. "שוקל מילים" של יוסיפון על שבת כל כך הפוכה עד שכאילו לא היתה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אתם כבר מכירים את המדור: שלושה חלקים, שלוש מכסות מילים. אסור לחרוג. שבוע טוב.

סיפור השבת: תיאוריית הכיריים (מילים: 460/500)

הרצף של דניאל טננבאום נקטע מרגלי אלעד שחף, אחרי 1,272 דקות!

נס ציונה סחטה תיקו ממכבי תל אביב, בבלומפילד! ראשונה מול אחרונה!

מכבי חיפה, ההתקפה הכי טובה בליגה, איבדה נקודות מול הפועל רעננה בבכורה של אביטן!

הפועל כפר סבא הציגה כדורגל נהדר וגולים של פרמיירליג!

שלושה שערים נכבשו במשחק בקרית שמונה!

זו היתה השבת שהיתה - תראו כמה דברים בומבסטיים, יפים ונדירים קרו באותו היום בליגת העל, אז מדוע אתמול והבוקר רוב אוהדי ומסקרי הכדורגל נמצאים בתחושת שיעמום ויובש?

תיאוריית הכיריים, כמובן.

כשאתה מפעיל את הגז כדי להכין אורז או חביתה, כי אלו שני הדברים היחידים שאתה יודע להכין, אין שום בעיה למצוא את האש קטנה. אתה לוחץ ומסובב עד הסוף שמאלה, והנה, אש קטנה, חלשה. קל למצוא אותה, אין שום צורך ברגש, בטאצ', במינונים. אתה לא יכול לאבד אש קטנה, היא תמיד תהיה שם. אבל כשאתה רוצה להגביר את האש - זה כבר דבר אחר. אתה מסובב ימינה, והיא מתחזקת, ועוד ימינה, ועוד יותר חזקה הלהבה, אבל טיפה הגזמת וזהו, האש כבתה, ואתה צריך להתחיל מהתחלה.

עוד בוואלה!

חינוך יסודי: הסיבות להדחתו של יונתן כהן מסגל מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מי היה מאמין? ארון שוינפלד/דני מרון

עצוב להודות אבל אמת היא חשובה - השבת בליגת העל היא כיריים. את האש הקטנה, החלשה, קל למצוא. לרוב רק שתי גדולות משחקות, לפעמים שלוש, לפעמים אחת; לרוב בשלושה מתוך ארבעה משחקים, לא יקרה משהו יוצא דופן. לרוב אין על מה לכתוב הביתה. אנחנו חיים על הפתעה אחת, ביצוע אחד מלוטש, משהו אחד מרשים פר שבת. סיפור אחד, אבל סיפור.

אתמול התחזרנו.

אתמול רצינו גם סוף לרצף דווקא מאת קבוצת ההתקפה הכי חלשה בליגה, גם שראשונה תאבד נקודות מול האחרונה, בבית - ועוד ששוינפלד ירשית לראשונה; גם שקבוצת ההתקפה הכי טובה מכבי חיפה לא תכבוש מול ההגנה השנייה הכי חלשה, של רעננה; גם שההתקפה החלשה וחסרת ההשראה של כפר סבא תיתן את המשחק המרשים של השבת; ואפילו משחק רב שערים בקרית שמונה. בקיצור, מאש חלשה ניסינו להגביר ולהגביר, אבל הגברנו יותר מדי, והאש כבתה.

וכך קיבלנו שבת בה הקבוצות שבמקומות 1, 2, 5 ו-6 לא הצליחו לנצח את 11, 12, 13 ו-14. וכך מכבי תל אביב איבדה נקודות אבל לא את ההפרש בטבלה, ונס ציונה והפועל רעננה לקחו נקודות יפות שרק הרחיקו אותן מהמקום בו שורדים בליגה. הפועל חיפה איבדה נקודות חשובות במרוץ לפלייאוף העליון? אל תדאגו, כרישים, גם בני יהודה. לבקר את ההתנהלות של מכבי תל אביב עם יונתן כהן? ראיתם את שועה?

הרי אם רק חצי מהדברים היו קורים, אפילו רק אחד, היינו היום בבוקר בועטים עד הגג. הפער בצמרת רק נקודה, או נפתח לחמש? נס ציונה נמלטה או שקעה? יש עם מה לעבוד, יש השלכות. אבל מה לעשות, כל כך התרגלנו לשבתות אנמיות, לאש קטנה, כשצריך להודות - אש חזקה זה לא בשבילנו. אנחנו צריכים את המינון הנכון, את הלהבה הבינונית, לא להתחזר, לא להגזים, להודות: לפעמים יותר זה פחות. מרוב עצים לא רואים את היער. מרוב שהשבת הזו היתה הפוכה, אולי למעשה בכלל לא היתה.

ניפגש בשבת הבאה - תביאו משהו לשתות, אני מכין אורז.

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
סוף סוף יפסיד בבכורה. שרון מימר/שלומי גבאי

השבת בפסקה: המשך המחזור בעולם ההפוך (מילים: 63/100)

אז לפי מה שהיה אתמול, הנה מה שיקרה היום ומחר, כי אם כבר הפוך אז עד הסוף:

שרון מימר, שניצח בכל ארבע הבכורות שלו כמאמן בליגת העל, יפסיד בבכורה שלו עם חדרה באשדוד.

הפועל פוזבול תל אביב תכבוש יותר משער אחד מול מכבי נתניה.

ובית"ר ירושלים, שלא ניצחה את הפועל באר שבע כבר 21 משחקי ליגה, תנצח בטרנר מצמד עצמי של ניב זריהן.

השבת בשורה (מילים: 10/10)

שוער רעננה השיק ספר ילדים: אסף צור שוכב עם כדור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully