וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה לא מופתעת, עמיר תורג'מן מסביר איך עצר את מכבי תל אביב

15.12.2019 / 8:33

האחרונה בטבלה אופטימית מהנקודה מול האלופה: "יכולים להצליח גם מול הגדולות". אלעד שחף, הראשון שהכניע את טננבאום: "אל תספידו אותנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בנס ציונה הייתה שמחה גדולה בסיום משחק התיקו 1:1 מול מכבי תל אביב אתמול (שבת) בבלומפילד - גם בזכות העובדה שהקבוצה הייתה הראשונה שהכניעה את דניאל טננבאום, וגם בגלל הנקודה שהוציאה באחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "הניצחון על באר שבע גרם לנו להאמין שאנחנו יכולים להוציא נקודות מכל קבוצה בליגה, גם מהגדולות".

אלעד שחף, שכבש את השער, אמר בסיום: "אני חתום על הגול אבל זאת כל הקבוצה. כל הזמן אתה חולם על הדברים הטובים וזה גם הגיוני, זה לא משהו שהוא רחוק, זה ריאלי להבקיע. לא הופתענו, אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים, קיבלנו בראש נגד קרית שמונה ואנחנו חייבים להילחם ולהביא תוצאות. אנחנו יכולים להראות עוד הרבה יותר לליגה ולכולם. אל תספידו אותנו, עוד נראה הרבה דברים יפים העונה, חבל על הנקודות שהפסדנו, אבל לקח לנו זמן להתחבר, אנחנו משתפרים ונראים טוב יותר".

אלעד שחף שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
"לא הופתענו, אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים". שחף/דני מרון
עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה. דני מרון
"בסוף גם יכולנו לנצח". תורג'מן/דני מרון

המאמן עמיר תורג'מן אמר על הנקודה היקרה: "היה ברור לנו מראש שיהיה מאוד קשה. אני מכיר הרבה שחקנים ממכבי, יכולות גבוהות, עם הקהל מאחוריהם, משחק קשה מאוד אבל אנחנו עם רוח ותמיד מאמינים בעצמנו, דוחפים קדימה, ידענו לבוא, לעבוד, לתת הכל וגם לשחק טוב. בסוף גם יכולנו לנצח אבל נקודה משקפת את המשחק".

תורג'מן הוסיף: "במשחק הראשון נגד מכבי לא היינו במשחק, היינו מבוהלים, וההתקדמות הגדולה שלנו נראתה היום, ששחקנים עומדים נכון, רצים, נלחמים, קשים ליריבה, לא נותנים הנחות לגדולות או לקטנות, אנחנו בתהליך מאוד טוב ונצטרך להוסיף על זה נקודות כדי להישאר בליגה. לקחנו נקודה נגד מכבי אבל המשחקים האמיתיים שלנו הם נגד 9 הקבוצות שלא נאבקות למעלה".

לגבי ההכנות שעשה למכבי אמר: "מכבי ידועה בהנעת הכדור שלה עם המון שחקנים שמצטרפים, ידענו שאם אנחנו נדע לחטוף ולעבור את קו הלחץ יהיה לנו הרבה יותר קל ועשינו את זה. שאפו גדול לשחקנים, אני גאה בהם על ההשקעה ובעיקר על הרוח, יש לנו הרבה פצועים וצעירים שנכנסו שיחקו בצורה יוצאת מהכלל. בסופו של דבר זה נותן ביטחון לעמוד במטרה, שהיא להישאר בליגה".

על הגב שקיבל בתקופה לא טובה אמר: "זה הייחוד של נס ציונה. כולם מאוחדים, שחקנים והנהלה. הייתי במקומות שאחרי חודשיים המעמד של המאמן לא יציב ואז שחקנים מנצלים את זה ומתחילים לבלף. גם בנתניה יש את הגב הזה, וככה גורמים לקבוצה להתייצב. שרואים עבודה ודרך ונותנים שקט בסוף רואים תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully