וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: זוסמן מסביר את המהפך ביכולתו, מאמצים לצרף את ארון ג'קסון

15.12.2019 / 8:01

הגארד הצעיר קלע שתי שלשות מכריעות בדרייב אין והסביר: "מנסה ליהנות". הרכז הוותיק על הכוונת, פסימיות לגבי שיתופו של בלאק נגד זניט

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: אסף דרורי

מכבי תל אביב הצליחה לשמור על המאזן המושלם שלה בליגת העל בתום תשעה משחקים כשגברה אמש (שבת) 84:91 על הפועל תל אביב בדרבי שנערך בדרייב אין. הצהובים הופיעו למשחק ללא ארבעה שחקנים - ג'ון דיברתולומאו שגמר את העונה והפצועים טאריק בלאק, עומרי כספי ונייט וולטרס, כשלרשות יאניס ספרופולוס שמונה שחקני סגל בכירים כשירים בלבד. המאמן אף בחר לתת פחות דקות במהלך המשחק לסקוטי ווילבקין ואות'לו האנטר ושילב את דורי סהר הצעיר לחמש דקות.

למרות הסגל החסר הצליחו הצהובים לשלוט במשחק לאורך שלבים משמעותיים בו, ורק ריצה של הפועל בתחילת הרבע הרביעי שמה את הניצחון שלהם בסכנה. בשלב הזה קלע יובל זוסמן שתי שלשות גדולות שגמרו את הסיפור. זוסמן היה הקלע המוביל של מכבי עם 15 נקודות, כשטיילר דורסי מסיים עם 14 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט עם 14 נקודות וג'ייק כהן עם 13 נקודות 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים בלטו גם כן.

"אני לא חושב שהמשחק היה עול, אבל היינו עייפים והיה אפשר לראות את זה על המגרש", ניתח זוסמן את המשחק, שנערך בתוך סדרת משחקים צפופה של הצהובים ביורוליג. "הפועל ניצחו אותנו בכדורי ה-50:50, היה נראה שלטאביוס וויליאמס לקח כל ריבאונד שהוא רצה, וזו אחריות של כל הקבוצה".

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול לנזל סמית' ג'וניור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מתבגר לנגד עינינו. זוסמן/דני מרון

על השיפור ביכולתו בתקופה האחרונה אמר זוסמן ש"אני נהנה מהסיטואציה, מנסה לתרום הכי הרבה שאני יכול בקבוצה במה שהמאמן מבקש, ובינתיים זה הולך טוב. אני מרוצה וצריך לנוח כמה שאני יכול בזמן בין האימונים".

הגארד של הצהובים הוסיף: "אני מרגיש קצת יותר בוגר במשחק שלי, מנסה להיות שקול ולעשות את המהלך הנכון בכל מצב. בלהט הרגע יש טעויות, אי אפשר לשחק בלי טעויות. אני מנסה ללמוד כדי לא לעשות את אותה טעות פעמיים. מנסה להשתפר בכל משחק. חסרים לנו רכזים עכשיו, ומוטלת עליי האחריות להוביל את הכדור. עשיתי את זה כשהייתי יותר צעיר, אני יודע מה צריך לעשות, עובד על זה באימונים. אני שם בשביל המאמן".

לבסוף התייחס זוסמן למשחק של דורי סהר, שכאמור הוקפץ לרוטציה וקלע שתי נקודות בחמש דקות. "אני חושב שדורי סהר הוא גבר גבר, בן 18, מגיע למצב הזה מול אולם מלא ולא מתבייש. זורק, לא מהסס. אמרו לו שהוא צריך להיות מוכן והוא בא מאוד מוכן, אני שמח בשבילו, הוא ילד טוב וחכם. הוא ראוי להצלחה".

עוד בוואלה!

ספרופולוס: "גאה במשחק ובמלחמה של השחקנים". זוסמן: "אני פשוט נהנה"

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול לנזל סמית' ג'וניור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא רק הסקאוטים נוהרים. דני אבדיה/דני מרון

מלבד סוללת הסקאוטים שמגיעים לצפות בדני אבדיה בכל משחק העונה, נכח ביציעי הדרייב אין אורח חשוב מאוד עבור הכישרון הצעיר של הצהובים (שסיים אמש עם 11 נקודות ו-3 אסיסטים) - סוכנו האמריקאי דאג ניושטאט. הסוכן, שמנסה לקדם את האינטרסים של אבדיה לקראת הדראפט הקרוב, נפגש בסיום המשחק עם השחקן ואביו לארוחת ערב ויעזוב הבוקר לארצות הברית.

הצהובים יתבשרו היום האם טאריק בלאק יוכל לשחק ביום שלישי נגד זניט סנט פטרסבורג. הסנטר שסובל מכאבים בברכו ופספס את המשחק האחרון נגד צסק"א מוסקבה עדיין לא כשיר לחלוטין, ואם הצוות הרפואי יחליט היום שהוא עדיין לא יכול לעלות על הפרקט, הוא יישאר בישראל ולא יצטרף לנסיעה לרוסיה. כך או כך, בצוות המקצועי פסימיים לגבי סיכויי שילובו של בלאק במשחק. עומרי כספי ונייט וולטרס ייעדרו.

במקביל להכנות לזניט החלו הצהובים אמש בנסיונות לצרף את הגארד ארון ג'קסון (33, 1.91) שעזב את בייג'ינג דאקס הסינית בשבוע שעבר כדי לשהות לצד אשתו שכורעת ללדת. ההערכה היא כי אשתו של ג'קסון תלד השבוע, וכי הוא יחזור לשוק כבר בשבוע הבא, כשמלבד מכבי עוד שתי קבוצות יורוליג כבר גיששו אצל השחקן ששיחק בעבר במשך חמש עונות בצסק"א מוסקבה. במכבי מוכנים להשקיע סכום כסף גדול כדי לצרף את ג'קסון, אך התחרות שלהם על השחקן לא צפויה להיות פשוטה.

ארון ג'קסון, צסק"א מוסקבה. GettyImages
המאבק החל. ארון ג'קסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully