וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "גאה במשחק ובמלחמה של השחקנים". זוסמן: "אני פשוט נהנה"

14.12.2019 / 22:01

מאמן מכבי תל אביב נשם לרווחה בסיום הדרבי אותו ניצחו שחקניו 84:91 והחמיא ליובל זוסמן: "צנוע ורגוע". זוסמן: "מנסה ללמוד מכולם, מרגיש הרבה יותר מבוגר ממה שאני באמת". בית הלחמי: "מגיע קרדיט למכבי"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: אסף דרורי

לאחר שניצחו את כל משחקיהם העונה בליגה עד כה בפער דו ספרתי, השלימה הערב (שבת) מכבי תל אביב 84:91 קשה מאוד בדרייב אין על הפועל תל אביב, לאחר שפיגרה בדקות הסיום לאחר ריצת 3:16 של המארחת ברבע האחרון. יובל זוסמן בלט עם 15 נקודות ושתי שלשות שהחזירו לצהובים את היתרון והעניקו למאמנו יאניס ספרופולוס ניצחון עשירי העונה בליגה מתוך עשרה משחקים.

יאניס ספרופולוס: "ניצחון גדול בשבילנו בהתחשב בכל החיסורים שהיו לנו, בהתחשב באנרגיה של המשחק ביום חמישי והיינו צריכים לשחק עוד משחק כזה היום, דרבי. זה לא רק הגוף עייף, זה קשה לשמור על צורת המחשבה מוכנה למשחק הזה. בדרבי אתה צריך עוד ריכוז, עוד מוטביציה ועוד כוח בשבילך. הראינו אופי, אין לי מילים לדבר על השחקנים שלי, אני מאוד גאה בהם. אני גאה באיך שהם שיחקו ובאיך שהם נלחמו. שיחקנו ברוטציה קצרה, אין לי הרבה אלטרנטיבות וכל אחד נתן את הלב שלו, אפילו דורי סהר היה חשוב מאוד ולשחק בדרבי בפעם הראשונה מגיע לו בראבו.

"זוסמן היה חשוב מהרגע שבאתי בשנה שעברה וכרגע הוא מחזיר. כשאתה בוטח בשחקן שהוא חלק מהקבוצה, הוא תמיד מנסה. לפני חודשיים היו שאלות שהוא לא שיחק מספיק טוב ואמרתי שזה נורמלי, שאין שחקן שיכול לשחק טוב כל העונה. הם בני אדם, הם לא מכונות, יש להם עליות וירידות וכרגע הוא טוב מאוד. הוא לוקח את ההזדמנות שיש לו.

"דני נתן את הגוף שלו, הוא קלע נקודות, שיחק הרבה. ג'ייק כהן הרים את המשחק שלו, ומה אני יכול לומר על קווינסי אייסי שנתן את הלב שלו, אלייז'ה בריאנט היה שוב מצוין, וטיילר דורסי וכל השחקנים הם לוחמים מה שקרה בתחילת הרבע הרביעי זה עייפות, הפועל שיחקה מצוין כשהתחלנו להיות עייפים. פספסנו ריבאונדים והם נלחמו בבית שלהם, שיחקו עם הרבה מאמץ. הפועל קבוצה טובה ואנחנו מכבדים אותם. כשהם עלו ליתרון הראינו את האופי שלנו עם השלשות. הראינו את המנטאליות המנצחת שלנו".

יובל זוסמן, שהוביל את קלעי הצהובים עם 15 נקודות, אמר אחרי המשחק: "אני צריך להיות כמה שיותר רגוע, אני מרגיש שזה עושה לי טוב ואני רוצה להמשיך כך. אני מרגיש הרבה יותר מבוגר ממה שאני באמת. הזמן עובר לאט מאוד במכבי תל אביב. שנה רגילה כאן זה לא כמו שנה בקבוצה אחרת. יש יותר משחקים, יותר אימונים, המשחקים קשים כי כל קבוצה רוצה לנצח אותנו. אנחנו צריכים להשתפר כל הזמן. אני רוצה להמשיך. אני קורא לג'ייק כהן סבא כי יש לו חשיבה מבוגרת מאוד, הוא בחור רגוע, שקול ונבון. אני מנסה לקחת ממנו ומכל אחד מהקבוצה משהו. אני פשוט נהנה, לא חושב יותר מדי. אני פשוט נהנה".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב בכדורסל/דני מרון

אריאל בית הלחמי: "מאוד מאכזב, היה לנו צ'אנס היום לעשות משהו שלא הרבה קבוצות יכולות לעשות, לנצח את מכבי. לא הלכתי על הדיבורים שאין להם סגל, שיחקנו חמישה מול חמישה עם קבוצה ברמה מאוד גבוהה, אבל ההגנה שלנו בחצי הראשון הייתה רעה מאוד. האחוזים שמכבי קלעו לא מתאימים למשחק כזה, ואי אפשר להישאר בתוך המשחק. בסופו של דבר, חזרנו, הייתה לנו אפשרות עם החטיפה של מארק לחזור, אבל הרגשה של פספוס גדול מבחינתי. חלק מהסיפור של ההגנה זה גם התיאום, אנחנו לא מספיק מתואמים בהגנה ואתם יודעים שאני לא אוהב תירוצים. יש לנו הרבה זמן עד המשחק הבא ואנחנו צריכים להתאמן, בסך הכל שיחקנו ב-12 יום ארבעה משחקים בלי אימונים כמעט, אם אנחנו רוצים לעשות עונה טובה אנחנו חייבים לשפר את ההגנה ולמצוא את החמישיות ששומרות יותר טוב".

על משחק ההתקפה המפוזר של קבוצתו: "במשחקים הקודמים לא זרקנו את הכמות הזאת, בסוג ההגנה של מכבי היא מצופפת את הצבע ומכריחה אותנו לשחק אחד על אחד, והשחקנים הולכים להרגלים שלהם. הקרדיט מגיע להם. השלשות הייתה האופציה האחרונה. הקבוצה עדיין לא מחוברת כמו שהיא צריכה להיות, גם ג'ורדן הוא חלק מהסיפור הזה. הוא בחור מיוחד עם אופי מיוחד, יש לנו בקבוצה הרבה אופי מיוחד, הוא יהיה בסדר הוא שחקן נהדר ובחור טוב".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 84:91

לכתבה המלאה
תומר גינת שחקן הפועל תל אביב עם אריאל בית הלחמי מאמן  הפועל תל אביב. דני מרון
מאוכזב. אריאל בית הלחמי עם תומר גינת/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully