וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 84:91

יובל זוסמן (15) הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות בצהוב, וקלע שתי שלשות קריטיות ברבע האחרון. לטאביוס וויליאמס (25 ו-12) בלט באדום

יובל זוסמן מול דנזל סמית, מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב. דני מרון
המצטיין של הצהובים. יובל זוסמן/דני מרון

כמה זה מתוק: מכבי תל אביב יצאה בשן ועין הערב (שבת) מהיכל הדרייב אין והשיגה ניצחון עשירי העונה מתוך עשרה משחקים לאחר שגברה 84:91 על הפועל תל אביב בדרבי. הצהובים, שהגיעו למשחק עם שמונה שחקנים בלבד בעקבות פציעות, הציגו בשלושת הרבעים יכולת טובה, בהמשך לניצחון הגדול ביום חמישי על צסק"א מוסקבה ביורוליג.

האלופה עלתה לרבע האחרון ביתרון בטוח של 12 נקודות הפרש, ונראה היה שהם בדרך לעוד ניצחון בהפרש דו ספרתי בליגה, אך ריצת 3:16 מצד המארחת הלחיצה את השחקנים של ספרופולוס, שקיבלו משחק חלש מסקוטי ווילבקין שדייק רק פעם אחת מהשדה. עם זאת האלופה קיבלה תפוקה נאה מחמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, כשמעל כולם בלט יובל זוסמן (15) שבפיגור 79:77 קלע שתי שלשות דרמטיות שהחזירו את המומנטום והיתרון לצד הצהוב. הפועל תל אביב קיבלה עוד משחק נהדר מלטאביוס וויליאמס שסיים עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, והראתה הרבה אופי ולחימה, אך זה לא הספיק והשחקנים של בית הלחמי רושמים הפסד לאחר שלושה ניצחונות רצופים.

קלעו להפועל תל אביב: לטאביוס וויליאמס 25 נוקודות ו-12 ריבאונדים, תומר גינת 18 נקודות ו-5 ריבאונודים, לנזל סמית' ג'וניור ומארק ליונס (5 איבודים) 15 נקודות כ"א, ג'ורדן המילטון (8 ריבאונדים, ו-5 אסיסטים) 7 נקודות, ים מדר 4, חואקין שוכמן (18:44) ואלישי כדיר (03:14) שותפו ולא קלעו

קלעו למכבי תל אביב: יובל זוסמן 15 נקודות, טיילר דורסי (5 אסיסטים) ואלייז'ה בריאנט 14 נקודות כ"א, ג'ייק כהן 13 נקודות ו-5 אסיסטים, דני אבדיה 11 נקודות, אות'לו האנטר 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 8 נקודות, קווינסי אייסי 5 נקודות ו-9 ריבאונדים, דורי סהר 2 נקודות.

לטאביוס וויליאמס שחקו הפועל תל אביב בכדורסל. דני מרון
עוד תצוגה התקפית נהדרת שלו. לטאביוס וויליאמס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות הלכו פנימה בפתיחה. ג'ייק כהן קבע 2:4 צהוב, אך לטאביוס וויליאמס ענה לו עם סל ועבירה בצד השני. הרבע הראשון היה צמוד כשהיתרון עבר מצד לצד. מהלך של סל ועבירה של תומר גינת קבע 15:17 לאדומים אך שלשה מהצד השני של אלייז'ה בראיינט העבירה את היתרון למכבי. שלשה של מארק ליונס על הבאזר סגרה את הרבע הראשון ביתרון אדום, 22:24 להפועל תל אביב.

רבע 2:

דורי סהר בן ה-18 עלה מהספסל אצל הצהובים שהחזירו את היתרון לצד שלהם בעזרת דקות טובות של אלייז'ה בריאנט ואות'לו האנטר, 29:33 לאורחת. מכבי תל אביב ברחה ל-9 הפרש ואריאל הית הלחמי קרא לשחקניו והוריד אותם לפסק זמן. האורחת עלתה כבר ל-33:43, אך התקשתה מול הגנת הלחץ של הפועל תל אביב וראתה את האדומים מורידים את ההפרש לארבע. מכבי לחצה על הדוושה לקראת סיום המחצית וירדה להפסקה ביתרון 41:50.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 80:99 את עירוני נס ציונה

לכתבה המלאה
אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב מול חואקין שוכמן שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בלט במחצית הראשונה. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

רבע 3:

טיילר דורסי המשיך להיות פעיל אצל הקבוצה של ספרופולוס ולמרות ששחקני המארחת נלחמו והשטתחו על הפרקט, עלתה האורחת ל-43:55 לאחר קצת יותר משתי דקות ברבע השלישי. הצהובים פספסו הזדמנות להגדיל את הפער, וירדו לפסק זמן לאחר ששלשה של תומר גינת קבעה 55:63 למכבי תל אביב. גם הפועל תל אביב יכלה להשיג יותר ברבע, אך החטיאה שלשות חופשיות ואיבדה כדורים. סקוטי ווילבקין קלע נקודות ראשונות במשחק פחות מדקה לסיום הרבע, ושלשה של קווינסי אייסי קבעה 60:72 למכבי תל אביב בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

הפועל עלתה לרבע המכריע עם אנרגיות והצליחה להוריד שוב לשבע הפרש בעזרת שלשה של מארק ליונס. נקודות של ג'ורדן המילטון קבעו 68:73 בלבד למכבי תל אביב וספרופולוס קפץ על המזכירות וביקש פסק זמן. שלשה נוספת של מארק ליונס קבעה פיגור 2 בלבד והקהל האדום הרעיד את הדרייב אין כשלטאביוס וויליאמס וליונס סגרו ריצת 3:16 והעלו את המארחים ל-75:76. יובל זוסמן עם שתי שלשות גדולות החזיר את היתרון לאורחת וקבע 79:83 צהוב. האדומים עוד קלעו קליעות גדולות אך לא הצליחו להחזיר את היתרון ובסיום ניצחון צהוב בדרבי, 84:91.

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
טיילר דורסי מול ים מדר/דני מרון
לטאביוס וויליאמס שחקן הפועל תל אביב מול אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
צילום: דני מרון/דני מרון
דורי סהר שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
עלה מהספסל של ספרופולוס במחצית הראשונה. דורי סהר/דני מרון
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול לנזל סמית' ג'וניור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
דני אבדיה מול לנזל סמית' ג'וניור/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully