וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 80:99 את עירוני נס ציונה

המארחת קיבלה הופעות נהדרות מטרוי קופיין (19) ומריצ'רד הוואל (17 ו-8) ושמו מאחור את השבוע הקשה שעברו. 16 של ג'רמי הולוואל לא עזרו לאורחת

מרכוס פוסטר שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
חולון הוליכה מהפתיחה. מרכוס פוסטר/ברני ארדוב

הפועל חולון חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות לאחר 80:99 מרשים על עירוני נס ציונה. המארחת שרשמה שלושה הפסדים רצופים בשתי המסגרות, הודיעה מוקדם יותר על שחרורו של מלקאי ריצ'רדסון, ושחקניה עלו בטירוף היום למשחק הבית והובילו בפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון. האורחת ניסתה להישאר במשחק, אך סבלה מערב בינוני של דקוואן קוק (2 מ-9 מחוץ לקשת) וחטפה נוק אאוט בכל הקשור לקטגוריית הריבאונד כשלקחה 26 כדורים חוזרים בלבד לעומת 40 של חולון. ריצ'רד הוואל היה נהדר עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים כשטרוי קופיין קולע 19. אנחל דלגאדו סיים הופעת בכורה סולידית בליגה עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים.

קלעו להפועל חולון: טרוי קופיין 19 נקודות, ריצ'רד הוואל 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, ראיין תומפסון 14 נקודות ו-6 אסיסטים, טי ג'יי קליין (8 ריבאונדים) ומרכוס פוסטר 12 נקודות כ"א, אנחל דלאגדו 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, עמית שמחון וגיא פניני 6 נקודות כ"א, שיר מוראידי 2 נקודות

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'רמי הולוואל 16 נקודות, דקוואן קוק (2 מ-9 מהשלוש) 15 נקודות, רביב לימונד 12 נקודות ו-5 אסיסטים, קורי פישר וג'ף וויטי 10 נקודות כ"א, טל דן 9 נקודות, גולן גוט 8 נקודות

שחקן עירוני נס ציונה דקוואן קוק. ברני ארדוב
הופעה בינונית שלו. דקוואן קוק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה בהתלהבות ועלתה ל-8:14 לאחר שלשה של טי ג'יי קליין, אך הכתומים הגיעו עירניים וענו לפתיחה הטובה של חולון עם מהלכים התקפיים נאים משלהם. הסגולים לחצו על הדוושה ופתחו פער דו ספרתי, כשנס ציונה מתקשה להדביק את הקצב של חולוניה, 15:26 סגול בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

חולון לא נרגעה והמשיכה את היכולת המצויינת שלה גם בתחילת הרבע השני. שלשה של עמית שמחון קבעה הפרש שיא של 16 נקודות לאחר דקה וחצי בלבד בתוך הרבע, ונדב זילברשטיין הזעיק פסק זמן ב-17:33 למקומיים. האורחת ניצלה רגיעה מסויימת של חולון וענתה בריצת 0:11 שצימקה את ההפרש לעשר בלבד. דקוואן קוק וג'רמי הולוואל שמרו את נס ציונה במרחק סביר מהשחקנים של מתן חרוש, ובמחצית הוליכה חולון 41:53.

עוד בוואלה! ספורט

הפועל חולון: מלקאי ריצ'רדסון קיבל הודעת שחרור

לכתבה המלאה
ריצ'ארד הוואל שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
בלט אצל המנצחת. ריצ'רד הוואל/ברני ארדוב

רבע 3:

נס ציונה המשיכה לקזז את הפער החולוני בפתיחת הרבע השלישי והורידה עד 59:53. המארחת הראתה שוב את היכולת מהמחצית הראשונה וברחה שוב בעזרת ריצת 2:10 שהחזירה אותה ל-16 הפרש. בסיום הרבע השלישי חזרה חולון להוליך בפער נוח, 67:81.

רבע 4:

דקוואן קוק וג'ף וויטי קירבו את האורחת למינוס עשר בפתיחת הרבע, ושלשה של גולן גוט קבעה 84:77 בלבד למקומיים. חולון הגיבה בריצת 0:11 והבהירה שאת המשחק הזה היא הגיעה לקחת. ההפרש חזר למחוזות הדו ספרתי, ובסיום 80:99 להפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully