וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:2 את ווטפורד מצמד של מוחמד סלאח

המצרי כבש פעמיים והמוליכה תצא לאליפות העולם לקבוצות עם יתרון 10 נקודות בפסגה, לאחר 1:1 של לסטר מול נוריץ'. בורנמות' הדהימה את צ'לסי בחוץ

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

המחזור ה-17 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם ליברפול הראשונה, שניצחה 0:2 את ווטפורד האחרונה בקרב הקצוות ומחזיקה במאזן נדיר של 49 נקודות מ-51 אפשריות. המוליכה הגדילה את הפער בפסגה ל-10 נקודות, לאחר שלסטר סיטי הלוהטת נעצרה עם 1:1 ביתי מול נוריץ' מהתחתית. צ'לסי הופתעה בביתה על ידי בורנמות' שניצחה 0:1.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
שמונה שערים נגד ווטפורד, היריבה האהובה עליו. מוחמד סלאח/רויטרס

ליברפול - ווטפורד 0:2

אחרי העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות ורגע לפני היציאה לאליפות העולם לקבוצות, ליברפול סיפקה את אחד המשחקים הפחות מרשימים שלה העונה בליגה, אבל בכל זאת השיגה ניצחון מספר 16 ב-17 מחזורים והמשיכה בדרך הבטוחה אל האליפות הראשונה מאז 1990. ווטפורד ניצחה רק פעם אחת העונה וכבשה תשעה שערים בלבד בליגה, אבל מול המוליכה הייתה צריכה להבקיע לפחות שלוש פעמים. חוסר ריכוז וחוסר מזל מנעו זאת ממנה, ומצד שני ה-VAR חסך ממנה ספיגה, כך שרק הצמד של מוחמד סלאח עשה את ההבדל.

אחרי 38 דקות ודווקא לאחר פספוס גדול של עבדולאי דוקורה ברחבה של אליסון, ליברפול יצאה למתפרצת שבסיומה סלאח קיבל כדור מסאדיו מאנה, הטעה את השומר שלו וסובב בימין לפינה הרחוקה. איסמעילה סאר קיבל הזדמנות טובה להשוות אחרי ארבע דקות, אבל בזבז גם אותה. אליסון עצר את סאר בפתיחת המחצית השנייה, ומנגד מאנה נגח פנימה אבל השער נפסל בעזרת ה-VAR בגלל נבדל של מילימטרים. קלופ נאלץ להוציא בדקה ה-59 את ג'ורג'יניו ויינאלדום שנפצע והכניס במקומו את אנדי רוברטסון, כשהצרעות המשיכו להלחיץ את הגנת ליברפול עד לסיום, אבל לא השיגו את השוויון המיוחל ובדקה האחרונה גם נכנעו לעקב של סלאח אחרי בעיטה לא טובה של דיבוק אוריגי המחליף.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
חגג גם את הארכת החוזה. יורגן קלופ/רויטרס

לסטר סיטי - נוריץ' 1:1

במפגש בין השנייה מההתחלה לשנייה מהסוף דווקא הייתה הפתעה, כאשר נוריץ' עצרה את רצף שמונת הניצחונות של השועלים. אמי בואנדיה שלח במתפרצת את טמו פוקי הפיני שהפתיע בדקה ה-26 והעניק לאורחת יתרון, אבל בדקה ה-38 ג'יימי ורדי נגח כדור רוחב אחרי קרן והשוער טים קרול הדף לשערו. מלך השערים חגג את ה-17 שלו, אבל השער נרשם כעצמי וכך ורדי נותר עם 16 ומרחק שלושה שערים מהגול ה-100. גם פנדל שדרשה המארחת לא ניתן בעקבות התערבות ה-VAR, וכך הפער מהפסגה צמח ל-10 נקודות.

ג'יימי ורדי, לסטר סיטי. רויטרס
גם עצרו לו את הרצף וגם לקחו לו את השער. ג'יימי ורדי/רויטרס

צ'לסי - בורנמות' 1:0

הפתעה גדולה בסטמפורד ברידג', שם הצ'ריז עצרו את רצף ההפסדים שלהם שעמד על חמישה דווקא נגד יריבה שנאבקת על מקום בליגת האלופות. דן גוסלינג ניצל יציאה לא טובה לתרגיל נבדל והקפיץ מעל קפה כדי לכבוש שער ניצחון בדקה ה-84. צ'לסי נותרה במקום הרביעי, אבל איבדה נקודות יקרות והפסידה לבורנמות' בפעם השלישית מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות.

בורנמות' כובשת מול הגנת צ'לסי. רויטרס
הפתעה גדולה בסטמפורד ברידג'. השער של בורנמות'/רויטרס

משחקים נוספים

ברנלי - ניוקאסל 0:1
לברנלי: כריס ווד (58)

שפילד יונייטד - אסטון וילה 0:2
לשפילד יונייטד: ג'ון פלק (50 ו-73). ג'ק גריליש החמיץ פנדל לאורחת (78)

סאות'המפטון - ווסטהאם 1:0
לווסטהאם: סבסטיאן האלר (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully