וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוליניו: "אני שחקן אגרסיבי, אתן את הלב שלי למועדון"

12.12.2019 / 16:54

שחקנה החדש של הפועל באר שבע, שיוכל לשחק רק בעוד כחודש, התראיין לאתר הקבוצה: "הסתכלתי ביוטיוב והתרשמתי מאוד מהקהל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע מאוכזבת אחרי ארבעה הפסדים בששת המשחקים האחרונים שלה בליגה. שחקן שבו תלויות לא מעט תקוות ואמור לעזור לקבוצה להתקדם מהמצב הנוכחי הוא פאוליניו. הברזילאי בן ה-33, שהגיע לישראל מהאקן השבדית ויוכל להתחיל לשחק רק מ-7 בינואר, התראיין היום (חמישי) לאתר הרשמי של האדומים ודיבר על האופי שלו, אוהדי באר שבע והמטרות שלו.

פאוליניו אמר על עצמו: "אני שחקן מאוד אגרסיבי ונותן את הלב שלי למועדון". הוא הסביר מדוע בחר לעבור לבאר שבע למרות שהצליח בשבדיה: "רצינו להתנסות במשהו חדש בחיים ולכן עברנו לישראל, דיברתי על זה הרבה עם המשפחה והם הסכימו להגיע. אשתי ואני התייעצנו גם עם מיגל ויטור אם כדאי לנו להגיע".

הברזילאי, שנחת בדיוק לפני שבוע, סיפר על ההתרשמות שלו בשבעת הימים הללו ואמר: "המועדון והעיר נחמדים מאוד, אהבתי את התנאים של המועדון ולכן הסכמתי להכול ועברתי לבאר שבע. הסתכלתי ביוטיוב וראיתי שהקהל איכותי מאוד, קהל שיודע לתת הרבה מוטיבציה לשחקנים בדשא. עזבתי כי רציתי חוויה אחרת בחיים, להראות את הכדורגל שלי במועדון אחר, זו הסיבה שהגעתי לבאר שבע".

פאוליניו נשאל מי השחקן האהוב עליו ומה הליגה שהוא הכי אוהב לצפות בה ואמר: "ליאונל מסי השחקן האהוב עליי והליגה האנגלית היא האהובה עליי. אני רוצה להגיד לאוהדים שאתן את הלב שלי למועדון בדשא ובכל אימון, זה האופי שלי".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: "אלונה מאוכזבת כי נבנה גרעין אוהדים חזק"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully