וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אלונה מאוכזבת כי נבנה גרעין אוהדים חזק"

11.12.2019 / 7:13

אכזבה וכעס בבאר שבע בעקבות ההתנהגות של כמה עשרות אוהדים שחדרו למתקן האימונים וקיללו את השחקנים ואפילו את הבעלים. גורם: "אין לנו בעיה עם ביקורת, אבל הגבול נחצה. אותם אוהדים מכתימים אלפי אוהדים מצוינים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- כעס ואכזבה בהפועל באר שבע בעקבות התנהגות הקהל: "יש גבול והגבול נחצה"

- בבאר שבע חוששים שהלחץ הגדול ישפיע לרעה לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים

- למרות היכולת המאכזבת: שטקוס צפוי להמשיך בשער, ג'ימי מרין כשיר לבית"ר

אכזבה וכעס בהפועל באר שבע על ההתנהגות של כמה עשרות אוהדים צעירים של הקבוצה שהגיעו אתמול בערב (שלישי) למתקן האימונים בבית האדום, חדרו פנימה וקיללו נמרצות את השחקנים, המאמן ברק בכר ואפילו הבעלים אלונה ברקת. במועדון לא רצו לערב משטרה ולא הזמינו למקום ניידות כדי לא להעכיר עוד יותר את האווירה והיחסים, אבל ההתנהגות הזו הכעיסה ואיכזבה קשות גורמים במועדון. "אין לנו בעיה עם ביקורת ומחאה היא לגיטימית, אבל יש גבול והגבול הזה נחצה ולכן השחקנים גם הורדו מהאימון כדי לא לשמוע את ניבולי הפה הללו", אמר גורם במועדון. "כל עוד המחאה מכבדת ומכובדת, הפועל באר שבע יודעת לקבל אותה אבל כשזה מגיע למקומות כל כך נמוכים, אין על מה לדבר".

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. דני מרון
מאוכזבת מההתנהגות של חלק מהקהל. אלונה ברקת/דני מרון

ברקת, שנכחה אתמול לאורך כל היום במועדון כדי לחזק את הקבוצה ולתת תחושה טובה, היתה עדה לכל האירוע והיא מאוד נעצבה נוכח ההתקפה הזו. שחקנים בקבוצה גם העידו שנשמעו קללות על רקע גזעני כלפי לואי טהא ורמזי ספורי שלשמחתם לא שמעו זאת כי הם היו בחדר הטיפולים ולא על כר הדשא.

"אלונה מאוכזבת כי נבנה סביב הפועל באר שבע גרעין חזק של אוהדים שתומך בקבוצה ללא תנאים", אמרו אמש במועדון. "אותם עשרות שבאו לקלל ולגדף בשפה הכי נלוזה שיש מכתימים אלפי אוהדים מצוינים שיש היום להפועל באר שבע". בקבוצה גם חוששים שהלחץ הכבד שיש כעת על השחקנים יגרום לקושי גדול במשחק הבית מול בית"ר ירושלים ביום שני. "אם המשבר יעמיק וכדור השלג יגדל בתקופה הזו, אנחנו גם נעוף מגביע המדינה בשבוע הבא באשדוד", הביעו במועדון את חששם.

למרות ההופעה החלשה שלו מול מכבי חיפה שלשום, בהפועל באר שבע שוקלים להמשיך עם ארנסט שטקוס בשער. ג'ימי מרין חש טוב אחרי המחלה שפקדה אותו והוא אמור להיות בהרכב מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully