וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.12: ליברפול בעקבות קאי האברץ, אתלטיקו מדריד רוצה את אנדראה בלוטי

קלופ מתעניין גם במינאמינו היפני, מילאן סימנה את טודיבו ומנדז'וקיץ', אם לא תצליח לצרף את זלאטן שהוזכר בהקשר של אברטון

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

העברות

* שאלקה הודיעה כי הקשר ההתקפי המרוקני אמין האריט האריך את חוזהו במועדון בשלוש שנים נוספות, עד 2024. "אני רוצה להודות למועדון ולמנהיגים שלו שתמיד האמינו בי ועזרו לי בזמנים קשים. אני רוצה להמשיך להחזיר להם על האמון הזה".

אמין חאריט שחקן שאלקה. GettyImages
נשאר בשאלקה לעוד חמש שנים. האריט/GettyImages

שמועות

* באיטליה טוענים שג'נארו גאטוזו סימן את השחקן הראשון אותו ירצה לצרף לנאפולי בינואר: ריקרדו רודריגס, המגן השמאלי אותו אימן במילאן.

* מילאן עצמה תעשה כל שביכולתה כדי לצרף את ז'אן-קלייר טודיבו מברצלונה, כך על פי "גאזטה דלו ספורט".

* אם לא תצליח להשיג את זלאטן איברהימוביץ', תנסה מילאן להחתים את מריו מנדז'וקיץ'.

* אתלטיקו מדריד מביעה עניין בכוכב טורינו אנדראה בלוטי.

* לפי "דיילי סטאר", ליברפול הצטרפה למנצ'סטר יונייטד במירוץ אחר כוכב באייר לברקוזן קאי האברץ ותהיה מוכנה להציע 80 מיליון ליש"ט עבורו.

* על פי דיווחים באיטליה, אברטון פנתה למינו ראיולה סוכנו של זלאטן איברהימוביץ' ובדקה את האפשרות שהוא יחזור לשחק בפרמיירליג. אם זאת, מילאן נותרה הפייבוריטית להחתים את הסקורר השבדי. גם נאפולי עדיין בתמונה.

* באנגליה מדווחים שסקאוטים של צ'לסי צפוי במשחק ליגת האלופות בין ליון ללייפציג כדי לעקוב אחרי מוסא דמבלה וטימו ורנר, שניים מהחלוצים שמועמדים להגיע לקבוצה כבר בינואר.

* בדרך למעבר? בגרמניה טוענים: חלוץ רד בול זלצבורג ארלינג הולאנד הגיע לדורטמונד עם סוכנו מינו ראיולה למשא ומתן עם הקבוצה הגרמנית.

* ברצלונה ובטיס מנהלות מגעים מתקדמים להעברת קרלס אלניה מקטאלוניה לאנדלוסיה. מה שמעכב את סיכום העסקה (שכמובן יכולה לצאת לפועל רק בינואר) הם חילוקי דיעות בין המועדונים בנוגע לאופי העסקה: ברצלונה רוצה להשאיל את הקשר בלי שלבטיס תהיה אפשרות לרכוש אותו ואילו הקבוצה מסביליה מתעקשת להכניס אופציית קנייה.

* קרלו אנצ'לוטי לא יישאר מובטל זמן רב, אם לשפוט על פי התקשורת הבריטית. בממלכה ממשיכים להתעקש שהאיטלקי שפוטר השבוע מנאפולי, נמצא בדרך חזרה לפרמיירליג ויחתום באברטון או ארסנל.

* טטה בן ה-19, שחקן הכנף של שחטאר דונייצק, נמצא על הכוונת של באיירן מינכן. הברזילאי הצעיר עלה לאלופת אוקראינה 15 מיליון יורו לפני פחות משנה וכדי לרכוש אותו, הבווארים יצטרכו להיפרד מכ-50 מיליון יורו.

* באנגליה ואיטליה ממשיכים לדווח על העניין הרב של אינטר במרכוס אלונסו. צ'לסי רוצה להיפרד מהמגן הספרדי, אנטוניו קונטה מאוד רוצה להתאחד איתו ואם לשפוט על פי כמות הדיווחים, העסקה הזו אמורה לצאת לפועל.

* שחקן נוסף שעשוי להגיע לאינטר בינואר או קשר נבחרת ארגנטינה, רודריגו דה פאול. אודינזה כבר מנהלת שיחות עם מוליכת הסרייה A, כשהמתווה שמדובר עליו כרגע הוא השאלה עם חובת רכישה.

חלוץ זלצבורג ארלינג הולאנד חוגג. GettyImages
כמה הוא שווה? הולאנד/GettyImages

* באיטליה טוענים: ג'נארו גאטוזו "דחה 18 הצעות" לפני שהסכים לקבל את הג'וב בנאפולי. הגדולה ביניהן: ולנסיה הספרדית, אבל גם פיורנטינה התעניינה וקבוצות אחרות מרוסיה, יוון וסין.

* מריו מנדז'וקיץ' לא הוזמן למסיבת חג המולד של יובנטוס, והחלוץ הקרואטי מתאמן לבד. בורוסיה דורטמונד מקווה להחתימו בזול בינואר.

* ברצלונה עוקבת: נציגיו של לאוטרו מרטינס נפגשו עם הנהלת אינטר על מנת לדוש בחידוש חוזהו. החלוץ הארגנטינאי, שעל פי דיווחים מבוקש בברצלונה, רוצה לשפר את תנאיו.

* גם "טיימס" האנגלי וגם "סקיי" מדווחים: "ליברפול רוצה לצרף טוקומי מינאמינו" היפני, שחקן הכנף בן ה-24 של רד בול זלצבורג, שסעיף השחרור שלו הוא 8 מיליון יורו. מינאמינו כבש 11 שערים ב-22 משחקים בנבחרת יפן, כבש העונה גם בליגת האלופות (מול גנק) ועד עתה העונה כבש 9 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully