וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה לך מיסטר": המחווה המרגשת של שחקני נאפולי לקרלו אנצ'לוטי

לאחר פיטוריו הבלתי נמנעים, מאמן נאפולי זכה למחוות משחקניו עד אתמול. ארקדיוש מיליק: "תודה שעזרת לי להתפתח כשחקן וכאדם". אינסינייה: "היה כבוד לעבוד איתך"

עריכת וידאו: ניר חן

נאפולי אמנם הבטיחה אתמול (שלישי) את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות לאחר שהביסה 0:4 את גנק, אך במועדון האיטלקי עוסקים אך ורק בפיטוריו של המאמן קרלו אנצ'לוטי, שעמד לצידם של שחקניו בעימות המתוקשר עם הבעלים אורליו דה לורנטיס, שוחרר מהתפקיד למרות ההישג, ותחתיו מונה ג'נארו גאטוסו.

השחקנים לא שוכחים למאמנם שעמד לצידם והקדישו לו מחוות בסיום המשחק וגם לאחר מכן ברשתות החברתיות. "תודה מיסטר (הפנייה המקובלת של שחקן למאמנו באיטליה), זה היה כבוד עבורי לעבוד איתך ועם הצוות שלך", כתב קפטן הקבוצה לורנצו אינסינייה, שנקנס ב-300 אלף יורו על ידי הבעלים בעקבות אותה פרשה. "בשנתיים שלנו ביחד הכרתי אדם מיוחד. מאחל לך את הטוב ביותר!"

"מיסטר, תודה רבה על כל מה שעשית", כתב פביאן רואיס. "אתה אדם מיוחד עבורי, אני מאחל לך רק טוב, בכל מקום אליו תלך מגיע לך הטוב ביותר. חיבוק חזק ובהצלחה". ארקדיוש מיליק: "תודה לך מיסטר על התמיכה שנתת לי ועל שעזרת לי להתפתח ככדורגלן וכאדם. מאחל לך רק טוב".

הירבינג לוזאנו: "דרכים לא סתם מצטלבות, אנשים נכנסים לחייך מסיבה - לעונה או לחיים שלמים. אני מודה לכדורגל שנתן לי את ההזדמנות לפגוש אותך וללמוד ממך. אני מאחל לך בהצלחה מיסטר אנצ'לוטי!"

קרלו אנצ'לוטי מאמן נאפולי. GettyImages
זכה למחווה מרגשת. קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully