וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי: ג'נארו גאטוזו מונה למאמן הקבוצה עד תום העונה

לאחר שהתבשר המאמן הוותיק קרלו אנצ'לוטי על סיום תפקידו, מונה שחקן העבר שחתם עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת

וידאו: רויטרס

בווידאו: האם רוסיה תורחק ממונדיאל 2022 בקטאר?

הדרמה הגדולה בנאפולי נמשכת. אמש (שלישי) הקבוצה הביסה 0:4 את גנק והבטיחה רשמית את ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל ספק אם ההישג הזה יצליח לתקן את האווירה הרעה במועדון. אחרי המשחק המועדון הודיע כי המאמן קרלו אנצ'לוטי מפוטר מתפקידו, על רקע חוסר האמון בינו לבין הנשיא אורליו דה לורנטיס.

הערב הודיעה הקבוצה כי ג'נארו גאטוזו, מאמנה לשעבר של מילאן מונה למאמן הקבוצה. שחקן העבר חתם עד תום העונה הנוכחית עם אופציית הארכה לעונה נוספת, ויעביר אימון בכורה בקבוצתו החדשה כבר הערב. המאמן הטרי התייחס לאדם אותו יירש בתפקיד, קרלו אנצ'לוטי: "אנצ'לוטי הוא כמו אבא בשבילי. הוא תמיד היה קרוב אליי ותמך בי. הוא זכה בהכל ולי עדיין יש המון מה להוכיח". על המטרות של קבוצתו החדשה: "המטרה היא לאסוף כמה שיותר נקודות על מנת לחזור למאבק על מקום המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. אנחנו צריכים לעבוד קשה, לקחת נקודות ולצאת מהתקופה הבעייתית הזאת".

ג'נארו גאטוזו מאמן נאפולי. אתר נאפולי, אתר רשמי
מאמנה החדש של נאפולי. ג'נארו גאטוזו/אתר רשמי, אתר נאפולי

"זה מביך לראות את נאפולי במקום בו היא נמצאת כרגע בטבלה", המשיך גאטוזו. "לקבוצה הזו יש מה שצריך בשביל לסיים בארבע הראשונות בליגה. השחקנים מודעים למצב הקשה ורוצים להצליח. אני מעודד. אני לא מפחד מכלום. אני יודע שאני הולך לעבוד עם אנשים מנוסים. אני מקווה שהתוצאות יגיעו".

במשך כל היממה האחרונה דווח באיטליה כי גאטוזו ימונה לתפקיד מאמן נאפולי - ללא קשר לתוצאה במשחק של הקבוצה בליגת האלופות. היום אחרי המשחק אנצ'לוטי נשאל על עתידו, אחרי הדיווחים שיתפטר, ואמר: "האם אהיה על הקווים בשבת? נראה עם ההנהלה מחר, נדבר על זה. להתפטר? מעולם לא עשיתי את זה בקריירה שלי, ולעולם לא אעשה את זה". כאמור, הדברים נאמרו לפני שהתבשר שהוא פוטר מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully